poniedziałek, 26 marca 2012

Chochliki i kolejne laleczki :)

Witajcie :)


Przedstawiam Wam nowość ;) - chochliki  ,czyli małe, leśne , psotne i złośliwe duszki :) Ale te moje są tylko trochę psotne i złośliwe ,ponieważ maja skrzydełka i to łagodzi ich charakterek ;) a chochliki dlatego,że jak uszyłam jednego ,to pierwsze co mi przyszło na myśl to było :" wygląda jak chochlik " ;)
stworki są w komplecie z workami na bielizne ,czy skarpety ,czy cokolwiek innego ,





 I jeszcze najnowsze laleczki :





Wszystkie te szyjątka można pooglądać lub zakupić

http://elmaart.istore.pl/

http://www.artillo.pl/shop/ela.html

**************************************************************

Zostałam zaproszona przez  Lore-art  do zabawy w kosmetyczne "must have" Dziękuję Nino :)

Moje must have to krem do rąk -obecnie Neutrogena ,
Taki ze mnie niekosmetykowy człowiek zupełnie ;)

jeśli macie ochotę sie pobawić w tę zabawę ,to zapraszam wszystkich chętnych :)

Tymczasem do zobaczenia ,a właściwie do napisania :)
Pa!

59 komentarzy:

  1. super wygląda to wszystko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale chochliki super! i jak fajnie zapakowane, taki kot w worku :D (gdzie tam bielizna:D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowy chochliczki, a lale jak zwykle urzekające!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana,chochliki i laleczki jak zwykle przecudne!Świetnie dobrane kolorki i staranność wykonania to jest to co u Ciebie lubię:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne laleczki, a chochliki jak nie chochliki, a raczej jak leśne wróżki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne prace, bardzo ładne kolorki - miło i przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudaśne laleczki i chochliki również;) jestem pełna podziwu!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach , wzdycham tylko i podziwiam :)))
    Chochliki takie wesołe,zaraz wywołują uśmiech :) Laleczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak wszystko robisz fajne ze czlowiekowi usmiech sie tworzy na buzi,sa takie wesole,pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  10. Must have, rzeczywiście bardoz ograniczony:)za to wprodukcji lal przodujesz i ciagle się nie moge nadziwić ile ich powstaje z Twoich rączek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, jesteś wielka!Znowu same cuda widzą moje oczęta:D Chochliki w zestawie z woreczkami, super:) A lale, jak zawsze miodzio, słodziutkie:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. ufffff,jak coś tak rewelacyjnego można uszyć samemu? a ja nawet nad prostym workiem się męczę. Elu ja Cię kochana PODZIWIAM...szkoda że nie mam małych dzieci:)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Eluś śliczne szyjątka, jesteś mistrzynią. Super :)
    Widzę, że z zabawą kosmetykową masz jeszcze gorszy kłopot niż ja :)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo nieee... ja tu spać nie mogę bo się zastanawiam, którą Anielinkę wybrać, a Ty mi jeszcze kolejne dokładasz;) żartuję:):) śliczniutkie te lalusie i chochliki:):):) Pięknie Elu tworzysz, pięknie!
    Pozdrawiam niebiesko-wiosennie☺ i buziolki przesyłam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Chochliki wyglądają na bardzo miłe;) a lalaczki piękne! :) idę zaraz oblukaćje na stronkach;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ wspaniałe chochliki ekstra są :) wszystkie Twoje stworzonka są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  17. przesliczne te stworki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi najbardziej pasuje ta lala zielona jest super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Elcia!One powaliły mnie na kolana! Ty chyba chcesz mnie zapędzić w kozi róg;)
    Ta ruda chochliczka bardzo przypadła mi do gustu,reszta jak zwykle perfect!!!coś pięknego,wiosenne powietrze Ci sprzyja;)
    Ja dzisiaj na ostatnim centymetrze szycia wałeczka pod głowę złamałam igłę ostatnią;)chyba jeszcze trwa czarna seria;)hihi
    Buziaków 102!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega sympatyczne są Twoje chochliki ;-)) Lalunie słodkie ;-)) Zapraszam do siebie na rozdawajkę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle cudowne lale , Ela bardzo dziękuję za radę w sprawie programu do obróbki zdjęć , już się trochę pobawiłam nim :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudowniaste te chochliczki i lale. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne są! Każda praca bez wyjątku. Twoja dbałość o szczegóły jest niesamowita. Podziwiam.

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ekstra, i te kokardki na bucikach :-D
    Od dzisiaj zaglądam tu rano, żeby mi się od rana buziol sam uśmiechał przez cały dzień, :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesz te chochliki wyglądają tak sympatycznie,że dla mnie zostają tylko leśne i piękne:)))))))
    A lalki no cóż.Ja jestem fanką Twoich ślicznych laleczek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Chochliki-psotniki rewelacja, szczególnie te rude warkocze. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne, laleczki mnie urzekły, chochliki też cudne a woreczki śliczne:-))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Znakomite, sliczne te Twoje szyjątka, zupełnie jak małe arcydziełka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie są cudne! Ogromnie nam się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wesolutko, kolorowo.. czyli u Ciebie też wiosenie:-) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. lale są śliczne, ale w chochlikach to się po prostu zakochałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko cudne i perfekcyjne :) A lale tak sympatyczne, że gdyby nie wiek - sama chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ cudne, no spojrzenia mają jak zawsze cudne...:-) I nawet uśmieszki mają lalunie:-)) Super!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Elu kolejne mistrzostwo świata:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Elu, piekne chochliki:) Chciałam sie pochwalić, że korzystając z Twojej rady uczyłam się odwracać cienkie nogi lalek metoda "na stare nożyczki". I się udało:) poszło znacznie szybciej niz moja poprzednia lala. Teraz leży nagusieńka i czeka na suknię:) Ale jeszcze raz dziękuje za rady.

    pozdrawiam
    agadzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi ,hi :) nowe nożyczki też pewnie dałyby radę :))

      Usuń
  36. Chyba nigdy mi się nie znudzą Twoje "szyjątka". Chochliki są rozkoszne, a z woreczkami tworzą fajny komplet :). Laleczki jak zawsze cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  37. zakochałam sie w tych lalach..ta fioletowa-sliczna:))i ten kapelusik z kokardka

    OdpowiedzUsuń
  38. Czary, istne czary..........
    zakochać się można
    a może już

    Eluś i te i te poprzednie laleczki - bajeczne, razem z chochlikami do pokochania od razu :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Panienki do zakochania, jak napisała Qrka:) cudne!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zawsze z wielką przyjemnością oglądam Twoje prace :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Elu,jestem pełna podziwu,chochliki są cudne!Laleczki jak zawsze przeurocze,mogę się na nie gapić dzień i noc:)Pozdrawiam serdecznie,Ania.

    OdpowiedzUsuń
  42. Trafiłam tu pierwszy raz i chyba zostanę na dłużej.
    Cudne te Twoje chochliki.
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  43. na nowy blog zapraszam

    http://agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Pozdrowienia wyślę teraz do Ciebie,
    pofruną jak małe ptaki po niebie.
    Usiądą zaraz pod Twymi drzwiami
    i cierpliwie będą zaglądać oknami.
    Oknem wpadną jak promyk słonka
    żeby Ci życzyć dobrego dzionka.
    Inne wkradną się między drzwiami,
    razem z moimi pozdrowieniami.

    OdpowiedzUsuń
  45. Takim chochlikom można z powodzenie pozwolić trochę napsocić :))
    Ja podobnie jak Ty - niekosmetykowa okrutnie ale krem do rąk musi być :) ( ostatnio polubiłam Johnsona - różowy)
    Pozdrawiam ciepło
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaj pomalowanych w najskrytsze marzenia.
    Bab smacznych i słodkich jak miód.
    Zajęcy hasających po ogródkach Waszej wyobraźni.
    Mokrego od wrażeń śmigusa dyngusa...
    Wszystkiego dobrego, pozdrawiam cieplutko
    Śliczne lale Elu

    OdpowiedzUsuń
  47. Spokojnych Świąt Wielkanocnych:)
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chochliki, laleczki - wszystko przecudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zostałam fanką tych chochlików. Są przecudowne. Pozdrawiam serdecznie.

    http://kangoashja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...