środa, 14 marca 2012

Anioł od Ani i laleczka :)

witajcie :)
Dziś znów będę uprawiać chwalipięctwo ;)
Jakiś czas temu wygrałam candy U ANI . Przyleciał do mnie cudowny ,wielki ,złoty anioł ,
Już się zadomowił ,rozsiadł się wygodnie na półeczce i wyglada na zadowolonego :))





wraz z aniołkiem przybyły też różne ,różniste przydasie ,które na pewno wykorzystam jak najlepiej ;)) ,
 słodkości i karteczka :)

Aniu ,dziękuję Ci z całego serca !

Muszę wkrótce pomyśleć o jakimś candy dla Was ,żeby się chociaż trochę odwdzięczyć za te wszystkie wspaniałości :)

i jeszcze przedstawiam wam anielinkę ,którą uszyłam dla IWONKI
Iwonce sie spodobała,co bardzo mnie cieszy :) Do Iwonki poleciał też luzaczek ,ale juz go widziałyście w którymś z poprzednich postów .


I już miałam kończyc posta ,ale mi sie przypomniało,że otrzymałam wyróżnienia od ASI i KASI :)
Dziękuje Wam dziewczęta !

Myślę ,że juz nic mi się nie przypomni ,więc kończę ,ale wkrótce pojawię się znowu ,bo mam wam troche laleczek do pokazania ;)
Pa!

38 komentarzy:

  1. Elus piekne prezenty dostalas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny anioł, a lalunia urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty i piekna anielinka :o)
    Czekam na laleczki !
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknego aniołka otrzymałaś, a laleczka cudna podobnie jak te Twoje luzaczki, ah jaka szkoda że jeszcze nie mam dzieci bo w zabawki zaopatrywałabym się u Ciebie. Niemoge się już doczekać kolejnych Twoich szyjatek

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne te laleczki,pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudna Anielinka wspaniala no i złoty Anioł piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Zlota anielina przesliczna:))
    A twoja jest przeslodka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba aniołki cudne! Rzeczywiście masz szczęście do wyjątkowych prezentów, a z tego wniosek, że Ty również musisz być wyjątkową osobą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje Szczęściaro! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. szalejesz kobieto :)
    pozdarwiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje tej złotej panny :D a aniołek również słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wspaniałaości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna nagroda, jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba przyznać,że bardzo anielsko prezentuje się Ta piękność anielska:))))Anielinka jest przesłodka.
    Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna wygrana i cudna anielinka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że u Ciebie wciąż prezentowo :) Gratuluję, śliczna anielica! :)
    Czekam z niecierpliwością na nowe laleczki, które masz zamiar pokazać! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Złota anielica cudna, bardzo majestatyczna !!!
    Różowa laleczka przeurocza !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciesze się widząc aniołka,widzę po jego minie,że dobrze mu u Ciebie:)
    Twoja lalunia jest taaaaka słodziutka:)Nic tylko ją przytulać:)Pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana,cudenka jakieś tu widzę,nie dość,że masz szczęście do wygrywania Candy,aż zakręcić się w głowie może od tych super zdobyczy,to ta Twoja różowa jest niesamowita!!przyglądałam się niej jakieś dobre 5 min;)jest piękna;)Strrrasznie jestem ciekawa reszty,pokazuj jak najszybciej bo ciekawość mnie zżera!!!
    Buzialki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezenty super, a Twoja anielinka - po prostu rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodziutka :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję nagród ^^ a Twoja anielinka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Elu,Ty szczęściaro :) Ostatnio same wspaniałe prezenty dostajesz :)
    Laleczka,którą uszyłaś jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Elu, gratuluję wygranej i tylu wyróżnień:)Aniołek śliczny:)
    Twoja lala, jest przesłodka:)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko pięknie zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje wygranej!!Wszystko bez wyjątku jest prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczności!!gratuluję nagród:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Your quilts/crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla (from Finland)

    OdpowiedzUsuń
  29. witaj
    niestety nie... na początku byłam poszkodowaną (świadkiem) kolizji, a biegly teraz orzekł iż jestem winna tej kolizji:(;(:(

    OdpowiedzUsuń
  30. Anielinka w różowościach jest najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniołek śliczny, sama uwielbiam aniołki :))

    OdpowiedzUsuń
  32. ANIOŁ jak się patrzy do pilnowania szczęścia w domu.
    a u nowej lali podobają mi się włoski, jak to się nazywa- koczki?
    zapraszam do mnie na CANDY

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiekna lalka, tez tąą chce1 ja wlasnie szyję sobie filcowego pluszaka- kotka.trzymaj za mnie kciuki, bo to moje pierwsze większe szyjatko, jednak ciągle szyte na okretke, bo nie umiem jeszcze ładnie howac szwow. :)

    moze skusisz sie na moą wymianke? Miło by bylo mi ciebie ugoscic. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka szkoda, że ja już jestem taaaaaaaaka duża :)
    Chętnie bym zaopiekowała się taką słodką lalą :)
    Gratuluję wygranej!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Niech-----------dzisiaj----słoneczko i dużo radości-
    na Twoim profilu-------z humorem zagości---
    życzę miłego---cudownego-popołudnia--

    ******POZDRAWIAM*******
    ****SERDECZNIE*** Agata

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudnie u Ciebie, jak zwykle!!

    OdpowiedzUsuń
  37. ale pięknoty nam zapodałaś:))-miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...