poniedziałek, 19 marca 2012

anielinki :)

Dzisiaj zasypię Was zdjęciami :)Wcale nie żartuję ;)
Ale zanim to nastąpi , to muszę Wam powiedziec ,że mam straszne problemy z wejściem na Wasze blogi :(
Zamiast bloga ,ciągle pojawia mi sie taka strona jak poniżej ,
czy wy tez tak macie ? Pamiętam ,że w tamtym roku tez coś takiego mi sie działo ,ale w końcu przeszło,więc może i tym razem tak będzie ,ale jest to strasznie wkurzające !



A teraz lale :)
Bardzo fajnie mi się je szyje ,szczególnie sukieneczki ,
Niektóre z nich są dostępne w BAWIDŁACH 










Muszę jeszcze napisać ,że nic mnie tak nie wkurza w szyciu ,jak kończenie się nitki w bębenku !
Dzisiaj mi sie ze sto razy skończyła ,i to zawsze w najmniej odpowiednim momencie !

A poza tym Wiosna idzie ! Bardzo sie z tego cieszę ,chociaż po prawdzie dzisiaj to taka wichura,że mało głowy nie urwie :)

Pozdrawiam Was cieplutko :)
Pa!

Ps.Zapomniałam ,że Beata z bloga Koraliki Beaty  zaprosiła mnie do zabawy w ulubione seriale .Dziękuje Beatko :)
W któryms z poprzednich postów juz pisałam o serialach ,ale jeszcze dorzucę serial "Spadkobiercy " -uwielbiam go ,śmieję sie na nim do łez :))

75 komentarzy:

  1. Prześliczne, rozkoszne i słodziutkie:). Po prostu aż się chce przytulić taką lalę! Podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz piękniejsze szyjesz te laleczki. Jestem pełna podziwu dla Twojej precyzji i dokładności. Za każdym razem mnie to zdumiewa! :) Sukieneczki mają śliczniutkie - zadbałaś nawet o najdrobniejsze detale, koroneczki, wstążeczki, falbanki! Ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe są te Twoje laleczki, naprawdę cudne a te sukienusie mają takie urocze, no a spadkobierców też oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu,Twoje laleczki to po prostu,cud,miód i orzeszki:D Chyba nawet mi się zrymowało:D Wszystkie piękne i te sukienusie...cudniaste:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne Anielinki :) napatrzec sie nie moge ach...

    OdpowiedzUsuń
  6. one są BOSKIE !! Sto razy ładniejsze od Tildy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anielinki są prze przesłodkie szyjesz je w moich ulubionych kolorach a co do bębenka to też mnie to denerwuje i to bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu,lalki...no cóż tu napisać?!Co jedna to ładniejsza!Uwielbiam Twoją dbałość o szczegóły,staranność wykonania.
    A nitki kończącej się w bębenku też nie znoszę :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie wyskakuje u mnie taki blad,jedynie nadal mam problem z dodaniem nowych blogow do obserwowanych:/ i to jest baaaardzo wqrzające! Laleczki śliczne:) najbardziej podoba mi sie laleczka nr5, podobna do mnie hihi

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany jakie śliczne, to są prawdziwe lalki do których można się przytulić , a nie wychudzone Barbie! Pozdrawiam a Bawidła to sklep?

    OdpowiedzUsuń
  11. Laleczki takie cudne,że sama nie wiem,która ładniejsza :) Materiały i kolory pięknie dobrane,nie mówiąc już o szyciu,bo jak wiadomo uszyte perfekcyjnie :)
    Mi nitka w bębenku przeważnie kończy się w najmniej odpowiednim momencie,to znaczy gdzieś ok.5 cm przed końcem szycia hi hi :)
    Z blogerem mam ten problem z obserwowanymi blogami,bo nie mogę ich dodać,a na taką stronę jak się Tobie wyświetla to jeszcze nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo to jest blogspot.pl a blogi są na blogspot.com
    Lale piękne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, ale mnie samo przekierowuje na tę strone ,jak klikam na blog :(

      Usuń
  13. Eluś jakie piękne laleczki, cudne mają ubranka i włosy:D Pięknie dobierasz kolory i materiały. :) Chciałabym tak szyć, perfekcja :D
    ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie słodkie,aż się chce je przytulić czy one mają jakąś nazwę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwałam je 'wesołe anielinki "bo takie uśmiechnięte ;))

      Usuń
  15. o rany ale slicznosci. ja juz dawno jestem zakochana w Twoich pracach ale te lalunie s atak slodkie- ta rozowo-brazowa albo ta w czerwonej sukienusi. oj chyba jak mala pojawi sie na swiecie to bede sie musiala usmiechac do Ciebie :D chyba,ze jednak bedzie trzeci chlop :P pozdrawiam

    i nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi się ,że do trzech razy sztuka ,więc teraz pewnie będzie córeczka:))

      Usuń
  16. Lalunie urocze !!!
    Już nie mogę się doczekać - kiedy przyjdzie sezon jarmarkowy, żeby zobaczyć je w rzeczywistości ;-)
    U mnie bez problemów można wchodzić na blogi,może zmień przeglądarkę ?
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniałam i nic to nie pomaga :(
      Aga,juz mi sie teskni z jarmarkami ;))

      Usuń
  17. Słodziutkie lalunie, az szkoda że nie mam córusi bo bym jej taką sprawiła :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. No i cóż ja mogę powiedzieć widząc te wszystkie piękne panieneczki, może tylko zapytam: a choć jeden facet do tego babskiego klanu to by się nie przydał:))) Są cudne, jedna śliczniejsza od drugiej. Końca nitki w bębenku też nie lubię. A teraz to nie mam czasu na szycie :((
    Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt ,same baby ;)) Muszę pomysleć o jakims faceciku ;)

      Usuń
  19. Przesliczne anielinki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. superaśne są, a mnie tez denerwuje kończąca się nić, brrr:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie słodkie te lale! Podobne chodzą mi po głowie. Jedna już się zmaterializowała, ale nie jest nawet w jednej czwartej tak śliczna! Jeszcze przede mną dużo pracy i podziwiania Lepszych :). Będę tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :))Będzie mi miło :)

      Usuń
  22. Lale cudne, najpiękniejsza to ta w ciemnej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  23. No zakochałam się w tych lalach ! Zwłaszcza w lali numer 3 ! no cudna ona bez dwóch zdań !!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście czary mary i mamy przecudownej urody lale. Są rewelacyjne i nie mogłabym określić która ładniejsza. Wszystkie są urocze. Pozdrawiam buziaczki Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Elu, te lale są boskie! Wszystkie! Ubranka śliczne, starannie wykończone, po prostu cudowne! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne, wszystkie! Bardzo fajnie dobrane kolory i śliczne sukieneczki. Chyba jednak najbardziej podoba mi się ostatnia blondynka... Z tą nitką w bębenku to są niemiłe niespodzianki, szczególnie, gdy wierzchnia nitka nie zdradza jej nieobecności, bo i tak się zdarza... P.S. Zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem!!!

    Piękne, słodkie i takie "przytulaśne" ;)

    co do listy życzeń nie wiem co to, nie pomogę.. mi się nic nie wyświetla takiego więc nie wiem o co dokładnie chodzi

    Pozdrawiam i życzę udanego dnia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Elcia!!!
    No juz sama ni wiem jakimi słowami mam komplementować to co stworzyłaś!!jesteś NIE-SA-MO-WI-TA!!!coś pieknego!!wszystkie takie dopracowane,kolorowe,kwieciste!
    Ja wymiękam,już nie szyję,bardzo mi przykro ;( (żarcik)
    Buziaków moc!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet tak nie żartuj ! No no no :))

      Usuń
  29. Pięknie wystrojone te lale, zasypuj nas takim zdjeciami jak najcześciej- miło oglądać.Ja z pewnoscią o wiele mniej uzywam maszyny ale też bardzo mnie wkurza kącząca się nitka w bębenku. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  30. No to kolejna która "uwielbia" nawijać i wymieniać bębenki;-P Piękności lale, mnie chyba najbardziej podobają się 2 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lalunie śliczne.

    Odpukać,z blogami nie mam problemów technicznych. Oby Twoje też minęły.

    Mój Mąż ogląda z synkiem spadkobierców i tak się zaśmiewają obaj :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cudne, normalnie sie w nich zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  33. Elu jesteś mistrzynią!!!!!Cudowne lalusie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Są prześliczne, pozwoliłam sobie na łamach bloga zaprosic Ciebie do zabawy 'kosmetyczne must have' więcej szczegółów na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. widziałam cudne lalki na FB:)) są kosmicznie piękne:):)) Elu czy mogłabym skromnie poprosić o kursik szycia spodenek:)) wiem ze to proste ale nie dla kogoś kto nigdy nie szył... sukieneczki tez by się przydało.. u mnie mój pierwszy tildowy królik:))) potrzebuje ciut wsparcia od strony krawieckiej :) Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne te Twoje laleczki:-))) A te sukienusie...urocze:-)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Materiały i dodatki krawieckie kupuję w Wójciku Outlet (sklep z ubraniami dla dzieci:D)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lalunie sliczne, bardzo chciałabym także szyć takie cudeńka.

    Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś niezwykle kreatywna, pomysłowa i perfekcyjna - on są suuuper!
    Elu - przepraszam za opóźnienie, ale albo z moimi preparatami coś nie tak, albo z ramkami, bo wszystko mi złazi i już trzeci raz walczę - wybacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie denerwuj się Kasiu, rób sobie spokojnie ,ja poczekam :))

      Usuń
  40. cudne te sukieneczki! i wszystko co tworzysz jest piękne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Droga Elu chodzi mi o tildowe ciuszki, zwłaszczcza te nieszczęsne spodnie;) sukieneczki jeszcze nie szyłam więc nie znam stopnia trudności:) Dziekuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Co za szczęście,że nie muszę decydować która z nich jest najpiękniejsza.Wszystkie są cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. lale sa cudne, a mi sie nic takiego nie wyswietla, normalni wchodze na blogi moze to byl chwilowy problem

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi również się takie problemy raczej nie zdarzają. a lale słodziutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przegapiło mi się ten post :-X, te lalki są po prostu prześliczne :-)) co do problemów ja na szczęście jeszcze takich nie miałam i mam nadzieje ze nie będę miała

    OdpowiedzUsuń
  46. O rajusiu! Całe szczęście, że moja lalunia jest już u mnie bo gdyby teraz przyszło mi wybierać to... chyba musiałabym zamówić wszystkie;)
    Oczopląsu można dostać. Elu jesteś niesamowita! CUDNE SĄ!
    Obiecaną przesyłkę wyślę w przyszłym tygodniu teraz doba za krótka, przepraszam.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko ,za co Ty przepraszasz , chcesz mi coś z dobrego serca wysłać i ja mogę czekać choćby rok albo dłużej ,także wyślij w dogodnej dla siebie chwili i nie kłopocz się :)
      a poza tym DZIĘKUJĘ :)

      Usuń
  47. Śliczne lale, trudny wybór naj

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie szyjesz...bardzo starannie...no i blog baardzo ciekawy...pozdrawiam i będę tu wpadała częsciej...

    OdpowiedzUsuń
  49. Elciu... jaki cudne Twoje Aniołki... przy każdym było och, ach... aż mnie mąż uciszał... zakochałam się w tym fioletowym!! chcę takiego dla Emilki! Można zamówić?
    Pozdrawiam niebiesko-wiosennie:)i przesyłam buziolki:*
    Ps. dziękuję za Twoje odwiedziny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Tworzysz przepiękne dzieła!
    Proszę, napisz mi maila ile kosztuje taki słodziak =}

    Pozdrawiam cieplutko
    keisa88@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniale aniolki!...a z tym bebenkiem to strzal w dziesiatke Pozdawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Są przepiękne i te kolorki,super !:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Boskie lale ;-)) ich sukieneczki są perfekcyjne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękne te laleczki, booskie po prostu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Te laki są cudne :) . Ehhh, ciekawe czy ja kiedyś dojdę do takiego poziomu...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...