środa, 29 lutego 2012

Wymianka z Gosią :)

witajcie :)

Już trochę ochłonęłam po tych stresujących przeżyciach ,ale boję sie wchodzic na bloga , boje się ,że znowu go nie będzie ,taki uraz mi został :)

No ,ale ochłonęłam na tyle ,żeby sie pochwalić prezentem wymiankowym od GOSI
Jakis czas temu Gosia poprosiła mnie o aniołki luzaki dla swoich synków .
W zamian zazyczyłam sobie zakładeczki ,bo wstyd się przyznac ,ale zaginam rogi w książkach .
No i zobaczcie co dostałam :)Gosia zaszalała , przysłała mi piękne ,ogromne kawały materiału ,przydasie,


śliczne haftowane zakładki i jedną robioną haftem matematycznym ( o ile sie nie mylę )
i broszunię -cudną !


i sympatyczna karteczkę :) I mnóstwo słodyczy :)
Chociaz raz mogłam spokojnie sfotografowac słodkości ,bo paczka przyszła jak syn był w szkole :))


Ja wysłałam Gosi aniołki ,woreczki ,przydasie i słodkości  .
Jeśli chcecie zobaczyć więcej to wejdzcie na BLOG GOSI , bo ja mam tylko  zdjęcie jednego aniołka ,drugiego juz widziałyście a reszcie  zapomniałam zrobic zdjęcia :)




Gosiu ,bardzo ci dziękuje za tak fajną wymiankę :))


I jeszcze serdecznie dziękuję Nice z bloga http://mojeanielskieinspiracje.blogspot.com/  za wyróżnienie .
Dziękuję Niko :))

I to tyle na dziś :)
U mnie pogoda w kratke ,wczoraj było biało ,a dziś po sniegu nie ma sladu ,słonko swieciło ,ptaszki ćwierkały WIOSNA idzie ! :))

Pa!

40 komentarzy:

  1. Eluś świetna wymianka :D taka od serca :)
    Świetne aniołki uszyłaś!
    U nas wczoraj zima a dziś była cudna wiosna :) Sprzątałam mieszkanie bo Kuba był w przedszkolu:) pierwsze wietrzenie po zimie zaliczone :D
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka, wszystkie prezenty sa sliczne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna wymianka, a Twoje aniołki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prezenty - wszystkie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No kurczę,ale piekności podostawałaś,coś wspaniałego;)materiały pewnie zaraz pójdą w ruch,długo nie poleżą;)koronki szałowe,a co do zaginania rogów,to ja też,ale ciii,także zakładeczki też by się przydały;)
    No i teraz to na czego widok oczy mi się powiększyły do wielkości 5-złotówki;) słodycze;)u mnie w domu punkt zapalny z Ł;)
    Ten aniołek którego wysłałaś,piękny,chłopaki na pewno zadowoleni.
    No i nich ta wiosna już przyjdzie,tak pięknie ptaszki świergotają;)
    Buziale

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam piękności u Gosi :-) ach..
    a u mnie też wiosennie ale błoto po kolana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz Ci dziękuję, aniołki są cudowne, chłopcy zachwyceni! Aniołki śpią z nimi....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te aniołki,fajna wymianka

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna wymianka:))) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała wymianka no a Twoje Anioły są niepowtarzalne

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała wymianka :)
    Aniołki Twoje są słodziakami ogromnymi, zresztą te długouche króliczki również. Zakładka z domkami ptasimi bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam serdecznie zdolne dziewczyny i cieszę się, że zawirowania blogera już za Tobą. U mnie było podobnie. Napisano mi wiadomość, że było to spowodowane podejrzaną działalnością z Chin. Teraz co miesiąc zmieniam hasło - tak mi poradzono :)
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wymianki są wspaniałe:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne rzeczy szyjesz,a i te z wymianki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poza słodkościami (tylko dlatego że sama muszę ich unikać:)))same przepiękne rzeczy widzę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna wymianka! Te zakładki motylkowo-domkowe są super!
    Elu - dasz się namówić na wymiankę? Potrzebuję aniołka dla syna, a Twoje niezwykle mi się podobają?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ,odpowiedziałam u ciebie ,tutaj piszę dla siebie,żebym wiedziała,że Ci odpowiedziałam , bo potem bym sie zastanawiała,czy czasem czegos nie przeoczyłam ha ha :))

      Usuń
  17. Śliczności !!!
    Świetna wymianka!!!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wymianka. Twoje aniołki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna wymianka ;o) Twoje Aniołki są cudne ;o)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za ten wpis i poprzedni, wymianka wspaniała, a aniołki piękniste!Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  21. nou popatrz jakie cuda otrzymalas,fajnie co pozdrawiam irena,te anioly fajnie zrobilas

    OdpowiedzUsuń
  22. Cuda, cuda, cuda...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna wymianka! I zakładki i aniołki super !Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Elu, to bardzo udana wymianka. Wszystkie prezenty są wspaniałe! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje prace są bajeczne:) Sami aniołkowi chłopcy, a dziewczynki też powstają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jeszcze żaden luzaczek płci żeńskiej nie powstał :))

      Usuń
  26. Cuudoownaa wymianka! Gratuluję tylu śliczności:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. No to teraz tylko czekać na kolejne cudeńka z tych materiałów... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wymianka, zazdroszczę ;) Pozdrawiam milutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. no no wymianka barrrdzo udana :D super prace :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Elu-uwielbiam Twoje szyjatka:)Są piękne,słodkie i perfekcyjne w każdej niteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna wymianka,gratuluję:)Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  32. SERDECZNIE I GORĄCO POZDRAWIAM
    UŚMIECH SERCA ZOSTAWIAM...

    OdpowiedzUsuń
  33. Wymianka extra-wagancka, zakładeczki cudne a i przydasie się przydadzą pewnikiem, Twoje aniołki luzaki- słodkie, pozdrawiam Żania

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna wymianka :) Przygód z bloggerem nie zazdroszczę. Ja już nie raz miałam podobne przejścia.
    Pozdrawiam ciepło Agata

    OdpowiedzUsuń
  35. Im bardziej zagłębiam się w Twoje posty (przyznam się, że najpierw zabawki... ), tym częściej wzdycham. Aniołek jest świetny ! Przyglądam się każdemu perfekcyjnemu szczegółowi, doborowi kolorów, koronek, tasiemek... I stwierdzam, że po prostu nie da się nie zachwycać Twoimi wyrobami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...