piątek, 24 lutego 2012

Wykrój na kota i króliki maści wszelakiej ;))

Witajcie :))

Dzisiaj mam dla Was wykrój na kota .Jest to wykrój z którego powstał  TEN KOT
Przerywaną linią jest narysowana tylna ( tylnia  ? ) łapa :)
Na myszke juz nie robiłam wykroju , ponieważ kiedyś robiłam tutek Jak uszyć mysz   i tak samo uszyłam tę myszkę ,tylko mniejszą oczywiście ;)
Mam wrażenie ,ze jakoś to bez ładu ,składu i niegramatycznie napisałam ,ale mam straszny chaos w głowie normalnie ;)




Pokażę Wam jeszcze mój króliczy przychówek ;)
Wybaczcie jakość zdjęć ( ja nie mogę na nie patrzeć ) szczególnie pierwsze dwa zdjęcia sa tragiczne :(






A ten mi się najbardziej podoba :))




Pozdrawiam cieplutko,witam nowe obserwatorki -bardzo mi miło ,ze zagladacie :)
Dziękuję Wam serdecznie za wszystkie komentarze :)
Pa!

58 komentarzy:

  1. Króliczki maści wszelkiej rewelacyjne:):)
    Pozdrawiam niebiesko i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, śliczne! Wszędzie bym je rozpoznała, jakie te Twoje, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne króliczki, ten ostatni faktycznie kradnie serce

    OdpowiedzUsuń
  4. przychówek idealny! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudeńka! Pozdrawiamy cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki piękne za wykroje, co prawda dalej się gniewam na swoja maszynę do szycia, ale podziw dla Twojego przychówku może spowodować przełamanie barier, te maluchy są wspaniałe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ,nie gniewaj się juz na maszynę ,daj jej szansę ,może się poprawi:))

      Usuń
  7. fajniutkie te króliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjecia są ok,nie wiem czemu sie ich czepiasz;)Fajnie,że pokazujesz wykrój na kotka miauuu;)
    Króliczki piekne,jak zwykle z resztą,takie żywe kolory,aż pachnie wiosną wtedy wyskoczyłyby razem na spacer.A ten z kokardecką wymiata;)
    Duzo słoneczka zyczę no i weny,chociaż ta mocno się Ciebie trzyma i super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak Twoje dziełka są absolutnie rozpoznawalne!!!
    Ta królisia z kokardką - cudo królisiowy bobasek:-)
    pozdrówka ciepłe a na niegramatyczność i chaos walnij sobie kaffkę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzuciłam kaffkę ;)wytzrymałam juz kilka dni bez tego cudownego napoju ,ale czuje ,że wymiękam ;))

      Usuń
  10. Ależ cudne małe króliczatko, no i dziękuje za wykrój kota, będę musiała spróbować, a od zdjęć nie wiem co chcesz ładne są

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za wykrój ^^
    piękny przychówek króliczy :) mnie też najbardziej urzekł ten ostatni ^^ jest po prostu przesłodki ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam!Nie wiem co chcesz od tych zdjec zobacz moje ...sa beznajdziejne,zmagam sie z tym moim aparetem i juz nerwowo nie daje rady :-)...pieke kroliczki tez zolty jest taki...nazwialabym go zakilek..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ubolewam nad brakiem dobrego aparatu niestety :(

      Usuń
  14. szyc nie umiem wiec na wykrój moge sobie popatrzec.. :( a kotek taki sliczny z niego!
    a króliczek pierwszy najbardziej mnie urzekł! nie wiem czemu ale coś mi bardzo przypomina.. bohaterke jakiejs książki ale nie moge sobie przypomniec.. trudno.

    Pozdrawiam i podziwiam :)
    Maniek

    OdpowiedzUsuń
  15. Ho,ho... aleś pięknie naprodukowała. Są fantastyczne! Pozdrawiam, Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu ,śliczne króliczki :) Takie w stylu tych laleczek ,które szyjesz ,a ten styl bardzo mi się podoba :))) Ten ostatni bobasek jaki słodki :)
    Za wykrój na kotka dziękuję :) Zdjęć się nie czepiaj ,bo są dobre :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Eluś, ja podobnie jak Maniek, szyć nie umiem, ale może uda mi się na mniejszym modelu. Na razie podziwiam Twoje cudowne króliki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję za wykrój może kiedyś coś spróbuję uszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Same słodziaki z długimi uszami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuję za wykrój kota. Króliczki urocze ale kot podoba mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Och,faktycznie króliczek z białą kokardką jest najsłodszy! Ale wszystkie są piękne i cudownie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za wykrój:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi też najbardziej podoba się ta ostatnia króliczka. Śliczna ma sukienusię i fajnie, że uszy ma z tego samego materiału :) Słodka jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Króliśki cudne !!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  25. Eluś szyjesz jak marzenie :) widać, że dajesz im duszę!
    Piękne, staranne i prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne te Twoje króliczki zdolniaria z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U Ciebie jak zwykle same słodkości!
    Dziękuję za wykrój, chociaż z moim beztalenciem do szycia, pewnie nie skorzystam ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  28. Bomba przez duże B, można zakochać się w
    Twoich wytworach

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie są cudowne.Ale ten żółto-zielony taki wiosenny:))Ale ten ostatni też do zauroczenia:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Królisie słodziaki:):):)Fajny wykrój,dzięki.Pozdrawiam cieplutko.Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę ...
    Pogodnego I Radosnego Dnia ...
    Uroczego Wieczoru ...
    Spokojnej Nocy Z Kolorowymi Snami ...
    Miłego Sobotnio - Niedzielnego Wypoczynku ...

    OdpowiedzUsuń
  32. O, znowu załapię się na kursik:)Kociaki zaczynają mnie..."pociągac" :D:D może kiedyś,jakiegoś "zmajstruję":D Dzięki , Elu:)
    Wszystkie królisie cuudnee!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny blog, miło tu :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Och! Małeństwo jest urocze,już się zakochałam:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. mnie też się podobać! szczególnie ten żółto zielony.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Króliczki boskie,mnie się podoba szczególnie ta lawendowa królisia, słodkie, pozdrawiam, Żania

    OdpowiedzUsuń
  37. Senkju, senkju za kocura, jest świetny, muszę koniecznie spróbować!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten różowy króliś jest przeuroczy niczym dzidziuś.
    A zdjęcia są super, czepiasz się :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystko śliczne i podoba mi się wszystko

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie slodziaki z tych kroliczkow zwlaszcza ten ostatni:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo proszę o odpowiedź co to za materiał z którego szyjesz laleczki? Szukałam wszędzie takiego odcienia i nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest taka jakby lekko rozciągliwa dzianinka ,kupiłam ją w sklepie stacjonarnym :)

      Usuń
  42. Cudowne króliczki, piękne rzeczy tworzysz, jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję Elu za odwiedziny :)
    Twoje prace są takie cudne, często tu zaglądam :)
    i mam nadzieję, że wreszcie odważę się na uszycie tildy, a materiały już mam, choć na tą chwilę uszyje to ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. witam serdecznie bardzo spodobał nam się króliczek czy mogę prosić o wykrój? serdecznie pozdrawiam Ilona. Mój adres ilona1966@o2.pl góry dziękuję Wesołych świąt.
    ps. Jestem pielęgniarką uszyję dla moich maleńkich pacjentów.

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj :D
    Uratowałaś mi życie gdy zobaczyłam te królisie.
    Mieszkam w Norwegii i pracuję z osobami niepełnosprawnymi. Są to zajęcia różnego rodzaju od szycia na maszynie po stolarkę, robienie na drutach, szydełku, wypalanie w piecu....masa, masa różności. Moja praca opiera się na tym, że w każdym wykonanym przeze mnie projekcie jakaś część musi zostać wykonana przez mojego podopiecznego, np.: wypychanie poszczególnych elementów, przeszywanie prostych elementów. Czy jest możliwość, żebyś przesłała mi wykrój tego królisia? Z góry dziękuję :*
    Zapraszam również na mój blog, może i u mnie znajdziesz jakieś inspiracje, chociaż ostatni post mam raczej Bożonarodzeniowy :P

    muniawnorwegii.blogspot.com

    mój email
    evaogkris@gmail.com

    Pozdrawiam cieplutko
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  46. A tyle się przed chwilkę napisałam i mój komentarz się nie wyświetlił :(
    Więc raz jeszcze...
    Witaj
    Uratowałaś mi życie, gdy zobaczyłam Twoje królisie. Czy jest możliwość otrzymania od CIebie takiego wykroju? Mieszkam w Norwegii i pracuję z osobami niepełnosprawnymi. Prowadzę warsztaty artystyczne. Nie ukrywam, że taki króliczek byłby niezłą zabawą dla moich podopiecznych, tzn. pewnie ja bym go uszła, a oni powypychali :D
    Zapraszam rowniez do siebie
    muniawnorwegii.blogpost.com

    email
    evaogkris@gmail.com

    Pozdrawiam
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  47. hehehe a to tak ma być z tymi komentarzami :-P

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj :D
    Uratowałaś mi życie gdy zobaczyłam te królisie.
    Mieszkam w Norwegii i pracuję z osobami niepełnosprawnymi. Są to zajęcia różnego rodzaju od szycia na maszynie po stolarkę, robienie na drutach, szydełku, wypalanie w piecu....masa, masa różności. Moja praca opiera się na tym, że w każdym wykonanym przeze mnie projekcie jakaś część musi zostać wykonana przez mojego podopiecznego, np.: wypychanie poszczególnych elementów, przeszywanie prostych elementów. Czy jest możliwość, żebyś przesłała mi wykrój tego królisia? Z góry dziękuję :*
    Zapraszam również na mój blog, może i u mnie znajdziesz jakieś inspiracje, chociaż ostatni post mam raczej Bożonarodzeniowy :P

    muniawnorwegii.blogspot.com

    mój email
    evaogkris@gmail.com

    Pozdrawiam cieplutko
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  49. Króliczki są bezkonkurencyjne! Mnie urzekł kotek, wśród tylu różnych pomysłów na kociaka spróbuję i Twojego. Szyję dopiero od kilku miesięcy, zapraszam na swojego skromnego bloga:www.robotki-ali.blogspot.com
    Chciałabym mieć kiedyś taki dorobek jak Twój! Pozdrawiam, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  50. piękne szyjątka Pani tworzy:) gratuluję wielkiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne rzeczy Pani tworzy :) gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...