sobota, 11 lutego 2012

Szyjątka ,wygrana i co zrobić z 1 %

Witajcie :)

Na początek pokażę Wam jaką dziś uszyłam lalę ( przed chwileczką dosłownie:) ) 






Walentynki pomijam zupełnie ,za to pomyślałam już o Wielkanocy ;))  I na tę okoliczność powstał króliczek na patyczku :)


Muszę sie Wam pochwalić nagrodą jaką dostałam od IQ7  .Jak już wspominałam wcześniej zostałam wylosowana z grona obserwatorów :)  Ogromnie ci Sylwio dziękuję :):)
Notesik jest przepiękny !! zdjęcie w żadnym razie nie oddaje jego urody  :)
Bardzo lubię takie rzeczy ,a sama nie umiem zrobić :)
Zobaczcie same jaki fajny :


I na koniec o 1% podatku .
Może już zauważyłyście , w pasku bocznym pojawił się banerek:


Jeśli zastanawiacie się komu przekazać 1% ,to może   TA STRONA   będzie pomocna .
Jest tam wiele dzieci ,którym można ten 1 % przekazać ,można tez zapisać swoje dziecko .
A tutaj fanpage na fejsbuku  -  https://www.facebook.com/1000dzieci

No , mam nadzieje ,że o niczym nie zapomniałam ;))

Pozdrowienia Wam przesyłam ,życzę wspaniałego weekendu !
Pa :)

51 komentarzy:

  1. Laleczka i zajączek ślicznoty :))) Gratuluję wygranej i również życzę miłego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko laleczka jest tak piękna,że aż brak mi słów,i do tego jeszcze w moich ulubionych kolorach,pastele.Cudowna.Ta kokardka mnie rozbroiła,coś pięknego!Króliczek tez uroczy,ale lala skradła moje serducho!
    Gratuluję wygranej,,bo coraz ich więcej;-)
    Ściskam Ania&Ł.

    OdpowiedzUsuń
  3. królik słodki, do przytulenia
    Zapraszam serdecznie na candy, może coś Ci się spodoba, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołeczek przeuroczy:):)
    Wczoraj cały wieczór spędziłam na oglądaniu i czytaniu Twojego bologa:) Cuda tworzysz z tego materiału, prawdziwe czarowanie:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu,uwielbiam Twoje laleczki!Co jedna to ładniejsza!Masz świetne pomysły.Pięknie dobierasz kolorki i wszystko wykonane jest super starannie.Króliczek też oczywiście cudny,ale jestem przede wszystkim fanką Twoich lal :)
    W walce z chłodem pozdrawiam Cię bardzo,bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna śliczna lala!Przeurocza!Króliczek będzie fajnym akcentem wielkanocnym:)I gratuluję wygranej,cudny notesik.

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej!!! jaka słodziutka lala:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę oryginalna, jeśli napiszę, że lala bardzo mi się podoba, a w aniołkach z poprzedniego postu po prostu się zakochałam ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu, lalka piekna, krolik przypomniala mi,ze czas znow mnie zastana swieta, a ja bez zadnych ozdob recznie robionych :) wielkie serducho masz kobietko!
    buziaki przesylam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lala słodzieńka, uwielbiam połączenie beżu i różu a króliś przesłodki.Pozdrawia serdecznie i życzę miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna jest ta laleczka,ciekawa jestem jak wygląda wykuj na jej głowę,mam tylko na króliczki,a chciałabym uszyć właśnie z taką zwykłą buźką, a notesik jest śliczny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy ,narysuj sobie po prostu na kartce główkę lali mniej więcej zblizona do kształtu ludzkiej głowy . Ja tak zrobiłam no i efekt jest taki jak widać :)

      Usuń
  12. Piękna ta lala a zajączek urzeka :)
    Gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  13. Laleczka skradła moje serce. Jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  14. Laleczka jest cudowna.Jest tak sympatyczna i milutka że tylko ją przytulić:)))Króliczek fajniutki a notesik śliczniutki:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne szyjątka :o)
    Udanego weekendu równiez dla Ciebie :o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Eluś cudeńka uszyłaś :D śliczności :) a notes jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Elu, a jak robisz pućki na policzkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pomocą pędzla nanoszę błyszczyk ( lub coś w podobie :))

      Usuń
  18. śliczna laleczka podoba mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lala jest sliczna i ma przesympatyczna buzke:))Zajac uroczy:)
    No i gratuluje ci wygranego notesika, sliczny jest:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Lala jest bardzo sympatyczna, a to uczesanie świetnie wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lala sliczna:) Gratuluje wylosowania pieknego notesika:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta Mała jest świetna.
    A zdjęcie, jak zadziera kieckę wywołało mój uśmiech :)

    Bardzo dokładnie i starannie szyjesz.

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  23. lala jest przecudna bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Elu jesteś niesamowita! Lalunia i zajączek są cudne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze, lalka jest po prostu super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zuzia lalka nie duża , a na dodatek cała ze szmatek:D świetny notesik:D

    OdpowiedzUsuń
  27. ojejku jak ona jest śliczna! Naparwdę urocza :) pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Laluńka jest urocza, jej uśmiech mnie rozbraja a nie jestem fanką lal. Piękna tonacja barw i wykonanie, te zakładeczki i muszka, anielątek przeuroczy.
    Przypomniałaś mi o Wielkanocy, Twój króliczek jak lizaczek.

    OdpowiedzUsuń
  29. lala jak z żurnala, znaczy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lala piękna, bardzo lubię te twoje szyjątka, są takie inne od tych wszystkich tildowych aniołków :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Lalunia piękna baaardzo!!!! podoba mi się niezmiernie!!!!!!!!szkoda tylko, że ja nie umiem takich ubranek szyć:-) buziak!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Lalusia cudeńko, króliczek słodki- dlaczego ja tak nie potrafię? :/
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  33. Lala jak malowana:-) Piękna i słodka, akurat dla małej dziewczynki:-) a króliczek uroczy:-) Miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lalunia słodziutka, notesik sliczny, gratuluje. Popieram przekazywanie 1% podatku, sama co roku to robie bo u nas w okolicy nie brak takich pokrzywdzonych przez los ludzi

    OdpowiedzUsuń
  35. Elu laleczka jest cudna i te jej ubranko takie dopracowane :).

    Króliczek uroczy :).

    Gratuluję super wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Lala i króliczek są cudowne! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna laleczka. Twoje prace są wspaniałe. Posiadasz prawdziwy talent w swoich rączkach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. laleczka cudowna :) i jak karnawał się skończy to i ja pomyślę o Wielkanocy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mogę przestań się zachwycać Twoimi lalami - są śliczne!!!Pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  40. Lala jest śliczna i tak pięknie się uśmiecha :)
    Ja również jestem wielką fanką Twoich zabawek. Nawet mój mąż, który nie specjalnie rozczula się nad takimi rzeczami powiedział że aniołek jest świetny!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Elu, znowu cuda stworzyły Twoje "łapki":) Lalunia przecudnej urody:)
    Gratuluję wygranej:)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękna lala:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Z daleka do Ciebie przybywam, więc pozwól że na chwilę się zatrzymam.
    Kłopotu nie sprawię, ale pozdrowienia i życzenia zostawię.
    Za Twoją gościnność podziękuję.
    Uśmiechem przypieczętuję i dalej powędruję.
    Miło że jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  44. Może....nie, na pewno jestem już dużą dziewczynką:) ale mimo tego chciałabym mieć taką śliczną laleczke. Taka śliczna laleczka jest w sam raz dla tych małych i tych dużych dziewczynek. Przepiękna lala, tylko szkoda że u mnie w rodzinie brak małych dziewczynek, bo jakby były to bym od razu taką lale zamówiła u Ciebie.
    Pozdrawiam cieplutko w te zimne dni i życzę dużo pomysłów i czasu na tworzenie więcej cudownych zabawek:)

    OdpowiedzUsuń
  45. lalunia jest przepiękna !!!!!!! sama słodycz :)

    pozdrawiam ciepło
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...