niedziela, 22 stycznia 2012

zajaczek + wykrój

***

Dziś zajaczek na patyczku ;)



Zrobiłam też wykrój , jeśli ktoś ma ochotę uszyć sobie takiego cudaka ,to proszę się częstować :)
Pomysł i wykrój jest całkowicie mój i mozna go wykorzystywać do własnych celów.



już dawno myslałam o tym ,żeby zamieszczać tutaj niektóre wykroje ,ale nie wiedziałam jak je zrobić.
Próbowałam rysowac w paincie ,ale to niemożliwe jest ( przynajmniej dla mnie ;)
tak więc wpadłam na pomysł ,ze narysuję na kartce i zeskanuję :D , potrzeba matka wynalazków podobno :))

pozdrawiam Was serdecznie i miłej niedzieli zyczę :)

57 komentarzy:

  1. Ale superaśny,od razu morda mi się uśmiechnęła ;)
    Ty to jesteś pomysłowa babka !!!!!!!
    Ja też się muszę wziąć się do roboty !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie kochana ,do roboty !! ,bo zaglądam do Ciebie i zaglądam ,a tu nic :))

      Usuń
  2. Zdradzisz mi czym zrobiłas te rumieńce króliczkowi? Niektóre kobietki używają do tego kredek świecowych ale przyznam, ze jeszcze nie testowałam.
    Królik ogółem genialny! Napewno wyprubuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rumieńce robiłam błyszczykiem do ust, długo trzyma ładny kolor :)
      Dzięki za pomysł z kredkami ,tez wypróbuję :)

      Usuń
  3. fantastyczny wykrój, bardzo fajny ten królik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pomysl,i fajnie wyglada,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest superaśny i na bank skorzystam
    Ja rumieńce robię różem do policzków.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zajączka, już wykrój sobie zapisałam;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest!! Chętnie go skopiuję:-)pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki sympatyczny, dziękuje za wykrój i pozwolenie skopiowania.Może go wykorzystam dla wnuczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobry pomysł.pozdrawiam serdecznie.sama mam skaner ale wogóle nie umiem podłączyć .masakra

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajączek fajniutki, dzięki za wykrój :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu,jak zwykle jestem pełna podziwu!Świetny pomysł i super staranne wykonanie.Jesteś prawdziwą mistrzynią!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten króliczek. A jakie ma fajne rumieńce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziak Elu, ten nosek mnie ubawił;-) śliczny jest kic kic, ściskam, Żania

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny! Niesamowicie pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. styczeń miesiącem wyrobów wielkanocnych! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,tak ,nie ma się co ociagać ,Wielkanoc juz tuż tuż ha ha :)))

      Usuń
  16. mamma mia! ale to przepiękne kocisko, czuję że i ja skorzystam ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze miałaś świetny pomysł i dzięki,że się nim podzieliłaś :D Zajączek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zajączek Elu. Dzięki za wykrój. Wprawdzie ciężko mi się zebrać do szycia, ale może w końcu dostanę jakiegoś pozytywnego kopa. Jestem fanem Twoich wytworków. Wszystko co robisz jest śliczne i perfekcyjnie wykonane. Zajączek całkiem niedługo może się przydać. Tylko patrzeć a będzie Wielkanoc. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny zajączek.Może bym spróbowała wzorując się zrobić takiego ze sznurka?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł ,myslę ,że wyszedłby bardzo fajny :D

      Usuń
  20. Świetny i taki rumiany
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Zajączek przeuroczy! A pomysł z zamieszczaniem wykrojów bardzo mi się podoba :)) Dziękuję zdolna kobieto.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny królasek, na podusię by się też nadał :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny ten zajączek! Świetny pomysł z wykrojem! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. no superowy:D uwaga mam wykrój, zobaczymy co mi z tego wyjdzie, czy będzie choć troszkę podobny do królika:D

    OdpowiedzUsuń
  25. ale on słodziasty...fajny wykrój:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny zajączek, świetny pomysł i miło, że tak nas nim częstujesz:):):)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie zrobione wszystko w tym blogu mój blog

    http://agatucha123-agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny, na pewno się skuszę i uszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny :) oj będę do Ciebie częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Elu, słodki ten Twój zajączek na patyczku - niczym lizak ;)
    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :) Zapraszam Cię również na moje CANDY http://projektowniaogrodowa.blogspot.com/2012/01/zapraszam-do-udziau-w-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Króliczek jest cudny :). Aż się sama buźka śmieje na jego widok :).
    Fajnie wyglądałby w oknie :). Zaraz zrobiłoby się wszędzie zielono i radośnie :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fajniusi!
    Dziękuję, za zamieszczenie wykroju, ja mam niestety jeden poważny problem- nie potrafię uszyć na maszynie do szycia, koła =/
    Fakt, jestem początkująca, ale strasznie mnie to zniechęca...
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda na cwaniaka :) Cuda ostatnio uszyłaś, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda świetnie !!! Chętnie się poczęstuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i swoich dzieci.
    Szukałam czegoś tj wykroju dla dzieci /3 i 2 i pól roku/ na Boże Narodzenie i jakoś znalazłam się tu przez wyszukiwarkę. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
    Życzymy na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia wielu dobrych chwil i niemarnowania czasu z takimi umiejętnościami.
    Lidia Najdowska z "Przychówkiem" i Mąż się też przyłącza.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i swoich dzieci.
    Szukałam czegoś tj wykroju dla dzieci /3 i 2 i pól roku/ na Boże Narodzenie i jakoś znalazłam się tu przez wyszukiwarkę. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
    Życzymy na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia wielu dobrych chwil i niemarnowania czasu z takimi umiejętnościami.
    Lidia Najdowska z "Przychówkiem" i Mąż się też przyłącza.

    OdpowiedzUsuń
  37. Z takich prostych wykrojów powstają takie cuda. Chyba się pokuszę i coś sama uszyję. Ale ręcznie, bo jakoś na maszynie nie mogę się nauczyć ;(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...