czwartek, 5 stycznia 2012

Wyniki zabawy :)


Witajcie w Nowym Roku :)

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie życzenia urodzinowe i noworoczne :)
Zmobilizowałam sie i uszyłam nagrodę dla osóbki,która wygrała w zabawie urodzinowej :)
Taka oto anielinka :





Dziękuję Wam za tak liczny udział w zabawie ,wszystkie byłyście bardzo blisko ;) 
Ale tylko 4 osoby strzeliły w dziesiątkę :)
A są to :

 1.   Janola   z  "Moje hafty,koronki i dzianiny "

2.   Kasia     z "Zabawy z szyciem "

3.  Sabik   z "Malachitowej łąki "

4. Ania   z "Radziejowego zacisza "


Random .org wylosował nr 4 .czyli Anię z Radziejowego zacisza



Gratuluje Aniu !!!

mam nadzieje ,że anielinka przypadnie Ci do gustu ,
Przyślij mi swój adres na @ ( jest w moim profilu )
Aniołka wyślę najprawdopodobniej do Ciebie w srodę lub czwartek :)

Ślę serdeczne pozdrowienia dla Was wszystkich :)

Ps.a jak ktos ciekawy mojego wieku ,to niech zajrzy do komentarzy dziewczyn pod postem z zagadką :)))

Pa !

32 komentarze:

  1. Gratuluję szczęściarze co dostanie takiego ślicznego aniołka. A moja ciekawość była wielka i zajrzałam w komentarze:D Przyznam że trochę cię odmłodziłam w moim komentarzu:D
    Pozdrawiam
    Ps. Dziękuję kochana za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj , a ja w okresie około swiatecznonoworocznym prawie wcale nie zagladalam na blogi i mi Twoj poprzedni wpis zawieruszyl sie wsrod zaleglosci :(

    Zatem przyjmij spoznione ale szczere zyczenia wszystkiego co najlepsze, spelnienia marzen, pogody ducha i worka bez dna wypelnionego masa cudownych pomyslow :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o jej, jaka szczęściara z Ani ;) pięknego aniołka dostanie, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Ani,a Tobie Elu dziękuję za wspaniałą zabawę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ciut się pomyliłam ale to chyba dobrze:)gratuluję Ani:)

    OdpowiedzUsuń
  6. :):):)Gratuluję Ani:):):)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;)
    Śliczna jest ta laleczka ^^
    Pozdrawiam serdecznie ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje dla Ani, ja nie mam szczęścia w losowaniach dlatego sporadycznie biorę udział w takich konkursach, ale tu nie mogłam sie oprzeć, piekny aniołek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny Aniołek:-))) Gratuluję zwyciężczyni:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!! taka młoda dziewczyna i takie cuda szyje:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna nagroda,piekny wiek:) Gratuluje i nagrody i wieku;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni!!
    Gra warta swieczki,nagroda piekna a zabawa świetna!!!fajnie było zagladać i obserwować "strzały"
    Buziaki,buziaki i jeszcze raz buziaki;)
    A&Ł

    OdpowiedzUsuń
  13. Eluś, kochana nie mogę wprost uwierzyć, że to cudeńko przyfrunie do mnie. Dziękuję Ci bardzo za fajną zabawę i cudną nagrodę. Oby ten rok był dla mnie cały tak szczęśliwy, jak pierwsze jego dni. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu śliczny ten aniołek, prawdziwe cudo, ale Ty robisz tylko takie:)
    Z wiekiem byłam blisko :) buziak i gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ani, cudny janioł
    Pozdrawiam i dziękuję za miłą zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulację:)
    czyli pomyliłam się tylko o 2 lata, szkoda bo piękna wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna nagroda. za rok będę wiedzieć które urodziny więc może drugą taką uszyjesz?

    OdpowiedzUsuń
  18. A co Ci tam będziemy bez końca ten wiek wypominać...:-)i tak młodsza ode mnie jesteś:-)))
    Elu śliczna Janieliczka i na pewno bardzo się Aneczce spodoba!! pozdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna gratuluje szczesliwie wyloswanej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anielinka prześliczna.Gratulacje dla Ani:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję dziewczynom ! a dla Ciebie jeszcze raz wszystkiego naj:))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Ani:) Anielinka cudna:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję serdecznie!!!Pozdrawiam i miło Tu u Ciebie zawsze być!papa

    OdpowiedzUsuń
  24. Elu, bardzo dziękuję Ci za odwiedziny u mnie i świąteczno-noworoczne życzenia. Ja również z całego serduszka życzę Ci szczęścia i radości w Nowym Roku.
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna, piękna, jak wszystko i zawsze zresztą...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. o rany ale sliczna wyszla. cudowna...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ mi żal, że nie trafiłam ale Ani serdecznie gratuluję. Anielinka piękna, idealne kolorki.
    Gratuluję!
    Moc serdeczności dla Ciebie Elu, wychodzi na to, że mamy chyba niemal po tyle samo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję zwycięzcy, Piękna anielinka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka piękna anielina! Ja dopiero dziś trafiłam na Twojego bloga więc taka okazja przeszła mi koło nosa...

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka piękna anielina :) Ja dopiero dziś trafiłam na Twojego bloga więc taka okazja mi przeszla koło nosa...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...