sobota, 28 stycznia 2012

Ulubione seriale ;)



Do zabawy w " ulubione seriale " zaprosiła mnie    Sabik z malachitowej łąki :)   Dziękuję :)

W zabawie chodzi o to ,aby napisać jakie lubimy seriale ,
Ja ,muszę przyznać ostatnio w ogóle nie ogladam seriali , nieraz tylko "Ojca Mateusza " i "Ranczo "
za to kiedyś namiętnie ogladałm "Brzydulę " ze wzgledu na Violettę przez V i dwa T Kubasińską :))
Lubię też "stawka większą niz życie " , "Alternatywy 4" ,"Zmiennicy "  i ogólnie te starsze seriale ,które kończa sie po rozsądnej ilości odcinków .Bo ja lubię jak serial sie kończy , nie znoszę żadnych kontynuacji ,kolejnych sezonów i Bóg wie czego tam jeszcze :)

zasady zabawy skopiowane od Sabik ;D

1. Opublikuj logo zabawy na swoim blogu
2. Napisz kto Cie zaprosił do zabawy.
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących blog.
4. Wymień (i opisz) swoje ulubione seriale

Do zabawy zapraszam :


Anie z bloga Niesforne szmatki


Anie z Anieliska


Żanię z Princess i princessa


Hanuszke z Hanulkowego domu


Anię z Aninkowa


Anię z Małego domku


Zapraszam :))




Poprzednim razem zapomniałam zupełnie,że Kasia z bloga Papier machowo solnie przyznała mi wyróżnienie .Ale ze mnie gapa ! Dziękuje Ci Kasiu przeokrutnie :)


Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru i niedzieli :)

17 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie do zabawy:):):)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluś to mnie zaskoczyłaś :)
    Bardzo mi miło, że o mnie pomyślałaś :)
    muszę pomyśleć :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję za zaproszenie i gratuluje wyróżnienia;-)
    Gorąco pozdrawiam bo zimno brrrrr

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany jak dawno mnie nie było u Ciebie, musiałam nadrobić aż trzy posty. śliczne lale widze że wykrój który zrobiłaś i z którego byłaś tak zadowolona ciągle się sprawdza. mam do Ciebie pytanie czy mogę udostępnić Twoje kursiki razem ze zdjęciami u siebie? jeśli tak to poproszę o odpowiedż u mnie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej zabawy i gratuluję zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak się bawić to się bawić:) dzięki za zaproszenie,byłam grzeczna i wszystkie zasady wypełniłam:) pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zabawa. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ela, już się wyszalałam grafomańsko i posłałam zabawę dalej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa zabawa choć ja z telewizją ostatnio na bakier, oprócz serialu pt. Teleexpres nieogladam praktycznie nic

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że mamy podobne preferencje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też raczej nie oglądam.. ale czasem wolę te polskie seriale gdzie mozna sie pośmiać ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam po wyróżnienie:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają Twoje wszelkie prace Kochana i jak masz chęć, to zapraszam po wyróżnienie!papa

    OdpowiedzUsuń
  14. zabawa super na całego widzę na blogach pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam na torta w niedzielę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli do mnie zajrzysz to znajdziesz coś dla siebie:) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...