środa, 18 stycznia 2012

Słoń

***
Hu hu ha,hu hu ha nasza zima zła ..nareszcie spadł z nieba biały puch .Mam nadzieje ,że utrzyma sie do ferii ,bo ja mam plany takie : w ferie zima i duzo sniegu  ,a po feriach od razu wiosna ,dużo słońca i ciepła :D

Od pewnego czasu chodził mi po głowie słoń ;) strasznie sie namęczyłam ze ze zrobieniem na niego wykroju , ciężko było mi narysować jego głowę ,żeby wyglądała słoniowato .Prób i błędów  było dużo ,aż wreszcie udało mi się słonia z mej wyobrazni zmaterializować :) I strasznie mi się podoba :D A Wam ?  (skromna jestem niesłychanie ;))



Zauważyłam taką nowość ,że pod każdym komentarzem jest " odpowiedz " ,podoba mi sie to i teraz w razie pytań czy coś ;) będę z tego korzystać i odpowiadać u siebie ,wcześniej sie strasznie miotałam z odpowiedziami - to u kogoś ,to u siebie ,to w następnym poście,a teraz sprawa prosta ;)
No ,to tyle :)Do następnego !Pa!

65 komentarzy:

  1. słonik pierwsza klasa! mistrzostwo!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały:)
    Pozdrawiam cie ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancki i taki chyba trochę nieśmiały, bo jakiś rumieniec dojrzałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeeeeeeeeeepięęęęęęęęęęęęęęęęęęęękny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no wymalowalas slonia i jest naprawde slon,nie ma mowy,pieknie sie udal

    OdpowiedzUsuń
  6. No to i ja będę "nieskromna":))) Bo on mi się niesamowicie podoba.Bardzo mi się podobają ta guziki przy nogach:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym go przytuliła
    Jest sliczny :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. słoń jak żywy :)
    przydałby mi sie taki na szzcęście :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Slonika zrobilas bardzo ladnego, jak dla mnie jest wiosennym sloniem;) a "odpowiedz" w komentarzach na pewno bedzie czesto uzywana;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu słoń wyszedł super i skoro jest z Twojej zdolnej głowy to niepowtarzalny :) Takie właśnie rzeczy lubię najbardziej. :)
    Funkcja odpowiedzi jest fajna o ile wysyła Twoją odpowiedź do komentującego. Jeśli nie to marnie gdyż pytający musi jeszcze raz tu zajrzeć w poszukiwaniu odpowiedzi :)Jeśli się dużo komentuje to można zapomnieć, że trzeba gdzieś wrócić. Tyle co o tym myślę.
    Ściskam kochana i zdolna kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to właśnie jest minus tej funkcji ,ale np.ja jak o cos pytam i zalezy mi na odpowiedzi to potem pamietam ,żeby zajrzec ponownie :)no ,zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce ,
      Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  11. Słoń super, uszy fenomenalne. Kiciuś też niezwykły i laleczka w kapelutku. Tak jakoś przysnęłam z nowościami na Twoim blogu, a tu tyle ciekawostek.

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki jest słoń, każdy widzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoń jak prawdziwy i w ogóle rewelacyjny wykrój zrobiłaś :) Jego uszy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale z ciebie zdolniacha :-) i jak pięknie odszyte.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki fajowy przytulski przystojniak ;o)
    Co do używania funkcji odpowiedz, to nie u Wszystkich działa, do mnie nie dochodzą takie odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysiu, mi się wydaje ,że na maila one nie przychodzą ,tylko sa na blogu i tak jak wyżej Ania z Aninkowa napisała trzeba jeszcze raz zajrzeć :) :)

      Usuń
  16. słoń rewelacyjny!:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny słoń, zdolniacha z Ciebie:)Fajnych tkaninek użyłaś, bardzo mi się podoba,Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Słoń jest cudny, a trąbę zadziera tak wysoko, że na pewno będzie bardzo szczęśliwym słoniem. A ta nowość z odpowiedziami to i mnie się bardzo podoba. Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz baaardzo dziękuję Eluś. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skromna jestem niesłychanie, najpiękniejsze mam ubranie;-) A słoń ma cudne uszy i słodkie policzka i kukardka na ogonku jest! Bombowy! Pozdrawiam Eluniu, Żania

    OdpowiedzUsuń
  20. Słonik pierwsza klasa ja szyje inny ,ale twoj wydaje sie prostszy w uszyciu a rownie piekny ,jesli nie ladniejszy.Wyslalam Ci maila z zapytaniem-odpowiedz prosze na maila.

    OdpowiedzUsuń
  21. Słonik prześliczny! Podziwiam Cię za to samodzielne opracowywanie wykrojów.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. i jak zwykle coś pięknego wyczarowanego :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie go sobie wymyśliłaś i uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten słoń nazywa się Bombi?
    Ma trąbę, lecz na niej nie trąbi.
    Dlaczego? Nie bądź ciekawy -
    To jego prywatne sprawy.
    :DD
    tiaaa na ferie śnieg, a po feriach wiosna- powodzenia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa ,planować to sobie mogę hi hi :))

      Usuń
  25. PIĘKNY!!!!!!!!!!!!! POZDRAWIAM ZAGLADAM TU CZESTO I MIŁO SPEDZAM CZAS :)MONI

    OdpowiedzUsuń
  26. Elu,jak Ty się za coś weźmiesz to musi się udać! Słoń cudny! Patrząc na niego już czuję wiosnę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. kochany ten slonik na pewno przyniesie szczescie

    OdpowiedzUsuń
  28. fajoski jest słonik Twój, ja też zrobiłam nowego. dzięki za częste wizyty. staram się rewanżować ale ten brak czasu.....

    OdpowiedzUsuń
  29. Super słońcio i gratuluję własnego projektu. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjny słoń o najbardziej słoniowatej głowie jaką kiedykolwiek widziałam :D Co do komentarzy i możliwości odpowiadania , mam nadzieje że z czasem dojdzie też funkcja powiadamiania . Milo było by otrzymać informację że pani x odpowiedziała pani y na komentarz co stwarzało by możliwość rozmowy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Elu słonik bardzo słonikowy, do tego biały - zupełnie wyjątkowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczny! Bardzo się podoba:) Gratulujemy pomysłu i wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjny słonik, wiesz co po mojej głowie też chodzi słoń ale papierowy komódkowy, niech no tylko znajde troche czasu to go wykonam, projekt w głowie juz jest

    OdpowiedzUsuń
  34. Elu słonik wyszedł Ci rewelacyjnie, taki oryginalny:-)))Bardzo mi się podoba:-) Ja jeszcze mam lenia, ale niebawem też wezmę się znowu do szycia:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przesłodkie słonisko :) Podziwiam tym bardziej, że to projekt autorski. Cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny ten słonik,rzeczywiscie,trąba jak należy.
    Przesyłam moc buziaków;)

    OdpowiedzUsuń
  37. nareszcie słoń z trąbą do góry:) rewelacyjny. widziałam gdzieś w necie szyte słonie ale z ich trąbami było coś nie tak;) Twój jest idealne, gratuluję pomysłu i wykonania.
    A ja już mam ferie i zero zimy, buuu. uwielbiam zimę ale nie w takim wydaniu ,to ja poproszę już tą ciepłą wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  38. super słoniki są i piękny blog ciekawy

    Szczęśliwego czwartku
    pełnego uśmiechu i samych
    dobrych myśli.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Już wszystko zostało napisane, napiszę tylko, że i ja jestem zachwycona słonikiem;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jejku... Jaki cudny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczny słonik ;)
    ciężka praca się opłacała ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. booooski:],,naprawde mi sie bardzo podoba:]

    OdpowiedzUsuń
  43. Sliczny slonik i bardzo ladny caly blog:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. słonik niepowtarzalny, cudnej urody....:)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  45. Elu Twoja skromność wielce zasłużona:-)Skoro taki słonik Ci po głowie tupał to zapene szkód wielkich nie narobił...mileńki i słodki...to zaiste Słonik Trombonik:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem u Ciebie pierwszy raz i od razu na takie cuda trafia:-) Śliczny słonik, świetne też inne Twoje dzieła. Pozwoliłam sobie wkleić linka do Twojego bloga moim znajomym na facebooku. Mam nadzieję, że nie pogniewasz się o to:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pogniewam sie :))

      Usuń
    2. Ps. chciałam napisać u ciebie komentarz ,ale nie moge ,bo wyskakuje ,że tylko uczestnicy bloga moga je wystawiać ,cokolwiek to znaczy ;)

      Usuń
  47. No śliczny on jest :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny słoń. Niech Ci przynosi szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  49. HIHIHIH-PIEKNY SŁONIK...A U MNIE NADAL DESZCZ

    OdpowiedzUsuń
  50. Słonik przecudnej urody,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. piękny zajączek dałam blog do obserwacji i będę odwiedzać często

    mój blog

    http://agatucha123-agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaki cudny ten słonik, aż zapragnęłam takiego uszyć Kamilkowi. Ty to jesteś zdolniacha!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...