piątek, 27 stycznia 2012

lale,koszyczek i wykrój na kaczkogęś,

Zacznę od tego,ze znów mi sie coś dzieje z bloggerem :( Nie otwierają mi sie niektóre wasze blogi ,musze próbować po kilka razy , nie wiem ,czy to wina ,przeglądarki ,bloggera ,czy mojego komputera  :((

Dziś dla Was mam kolejny wykrój .Tym razem na  kaczkogęś ;))



Ja ozdobiłam ją kwiatkiem ,ale mozna zrobić jej skrzydełka , zawiązać kokardę ,wszystko zależy od waszej ( naszej ) inwencji twórczej :))



Jeszcze ostatnio uszyłam takie lale :






Jeszcze przed swiętami uszyłam koszyczek na pieczywo ,gdzieś mi sie zapodziało zdjęcie i dlatego pokazuję dopiero teraz ( stąd ta świąteczna ramka :))



Zrobiłam też sobie stronę  do polubienia na fejsbuku i jakimś cudem  ( dzięki forumce z forum http://www.szyjemy-po-godzinach.pl/  )udało mi sie wstawić na bloga znacznik lubie to .
Ale z ręka na sercu zajęło mi to pół dnia :)
także mozna mnie polubić i będzie mi bardzo miło :) Tylko prosze o wyrozumiałość ,dopiero to ogarniam :)

Pozdrawiam Was serdecznie !!

50 komentarzy:

  1. W LALACH SIĘ ZAKOCHAŁAM :) KOSZYCZEK I KACZUSZKA TEŻ FAJNIUTKIE SĄ

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznę od tego,że i tak Cię lubię hihi;-)
    Jak zobaczyłam tytuł posta to się usmiałam,aż Franek dziwnie sie patrzył;-)kaczkogęś-niesamowita jesteś!
    O laleczkach nie wspomnę-majstersztyk!tak mi się podobają,takie wiosenne,piekne włoski,czapeczki wszystko dopracowane,mistrzyni!!!!
    Przesyłam bananową bużkę i pozdrowienia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutka kaczucha :)
    też mam problem z otwieraniem niektórych blogów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kaczuszka, a lale urocze! Do zobaczenia na FB:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kaczka jest po prostu urocza , lalki wręcz do przytulenia , pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalunie prześliczne, kaczusia śliczna, jak dopadnę kiedyś do maszyny to pewnie spróbuje, a koszyczek na pieczywo świetny

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za wykrój kaczuchy, myślę że niedługo go wypróbuję.Twoja jest niesamowicie urocza. Lalki oczywiście super tylko mam jedno "ale" w imieniu mojej córy-ona pyta dlaczego one nie mają buzi?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Niektórym robię buzie ,ale szczerze mówiąc ,zawsze boje sie ,że buzia mi sie nie uda i lalka będzie miala dziwny wyraz twarzy :):)

      Usuń
  8. Kaczowata cudna! Ale na taki malutki wykrój tej lali to bym miałam wielkąąąąą chrapkę. ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj będę tu u Ciebie kradła, będę :)
    Śliczne lale!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczności ^^ szczególnie ta skrzacia laleczka ^^
    dziękuję za wykrój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie jak zawsze śliczności !!!
    Laleczki urocze !!!!
    Z wykroju kaczkogęsi napewno powstaną wspaniałe prece ;-))))
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. te lale są cudne a kaczucha urocza:) Ty to masz pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne szyjątka ... co do bloga to raczej bloger szwankuje bo ja np nie mogę od kilku dni dodać nikogo do listy mimo że mam w obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  14. ale tu zawsze tak pięknie :)
    wszystkie prace mi się podobają bez wyjątków

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne lale szyjesz. I wielkie dzięki za nowe pomysły i schematy. Czas przygotowac się już do wiosny, a z Tobą Elu będzie łatwiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, te Twoje lale strasznie mi się podobają:)Kaczkogęś jest boska, dziękuję za schemat.
    Już Cię ulubiłam:):):) bo nie mogło być inaczej,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś kopalnią inspiracji! Dziobate jest extra, a lale niezwykle sympatyczne, zwłaszcza skrzatka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jak kolorowo u Ciebie! Ja do tej pory mam probemy z bloggerem :-/ jest to bardzo przykre bo pewnie część osób myśli że ja już nie zaglądam- po prostu nie mogę dodać komentarza albo strona znika.. Maskara!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. kaczka super, sama spróbuję :)
    a z bloggerem dzieje się coś dziwnego, bo ja nie mogę czasem wejść na swojego bloga, inne też nie są dostępne, potem działa i tak w kółko. to chyba jakaś awaria. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kaczuszka:)))) Pięknie szyjesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie uszytki śliczne, lale niesamowicie dopracowane. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lale sa rewelacyjne, ehh juz mi slow brakuje na pochwaly dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Elu,lale są przepiękne! I widzę,że są na bieżąco z modą!Ostatnio słyszałam,że żółty będzie hitem tego roku :)
    Kaczkogęś osobiście nie kojarzy mi się ani z kaczką ani z gęsią tylko z łabędziem :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie jestem fejsbukowa więc niestety Cię nie polubię... żart bo jakże CIę nie lubić... ja Cię lubiam od początku mojego blogowania :-))

    Eluniu, cudne lale!!! gąskaczka urocza...no i w ogóle słów brak...powaznie:-)

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale naprodukowalas,te lale sa piekne

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne lalki:)
    ale kaczątko podbiło moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Elu, jesteś niesamowita:) dzięki za wykroje:)przydadzą się.Kaczucha cudna i lale i słonik z wcześniejszego posta i kociak i zajączek na patyku i wszystko:D Nie było mnie chwilkę, a tu tyle śliczności:)
    Uściski posyłam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ela jak zawsze cudnosci- kaczucha super ale lale to mnie na nogi powalily :) super sa

    a zdradz jak zrobic to lubie u siebie na blogu bo ja nie mam pojecia :( mi mowiono,ze takie lubie tylko odplatnie mozna miec a tak to ni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic mi nie wiadomo ,o płaceniu za to ,mam nadzieje ,że nie :D
      Napiszę Ci dokładnie jak to sie robi na maila za chwilkę :P)

      Usuń
  29. oooo kolejny wykrój:D może kiedyś pokażę swoje krzywulce, Twoje lale pierwsza klasa, jak zwykle! jak robisz rumieńce?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rumieńce robie błyszczykiem do ust , za pomocą pędzla nanoszę i parę razy dociskam do policzków :)Długo trzymaja kolor takie rumience,

      Usuń
  30. Kaczkogęś jest rewelacyjna :)
    Będę musiała spróbować ;)
    Ale laleczki - boskie są - normalnie zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Laleczki są cudowne:)))Kaczkogęś, rozumiem że mogę odgapić na wersję sznurkową:))))Bardzo mi się podoba.Nie będąc na fejsbuku i tak Cię lubię:))))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że możesz Jutko,po to jest wykrój ,żeby z niego korzystac jak tylko się da :):))Dziękuję :))

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj Elu znowu naczarowałaś :))) Laleczki prześliczne i koszyczek też,a kaczkogęś taka zgrabna,że nie wiem jak Ty to zrobiłaś :))) Być może spróbuję taką uszyć,ale i tak nie wyjdzie taka ładna jak Twoja :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też pozostanę przy lubieniu bez fejsbuka ;)))
    Za kolejny wykrój serdecznie dziękuję. Lalunie prześliczne podziwiam.
    Ta żółto zielona już taka wiosenna.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta gąska jest prześliczna - ależ Ty masz talent ;o)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lalusie są przesłodkie! Kaczusiogęś jest cudna i znowu podzieliłaś się wykrojem. Jesteś wielka!

    Ps.

    @"""@
    ( *o*,)
    (@)"-(@)
    (@) (@)

    Dziękuję Ci za życzenia:)
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam serdecznie w ten mroźny wieczór.
    Widzę że u Ciebie wiosną już powiewa, aż miło się zrobiło.
    Kaczusia jest przesłodka idealna na Wielkanoc a lale to naprawdę wyczarowałaś supcio im w tych kolorach a mi ciężko wybrać która ładniejsza.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. OMG co jedna praca to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oh jak sie ciesze że znalazłam Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dlaczego dopiero dziś odkryłam ten blog? Nic to. Będę oserwować i podziwiać. Może od czasu do czasu coś uszyję :)
    Boniek. http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudne. W sam raz do pokoju mojego maluszka. Muszę pogadać z teściową, bo ona lubi i umie szyć ;),może mi zrobi taką kaczusię.
    http://aneczkaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...