poniedziałek, 28 listopada 2011

zupełnie nie szyciowo :)

Uwielbiam smak imbiru .Kiedy Sabik opublikowała post o imbirze i podała przepis na syrop ,wiedziałam ,że to coś dla mnie :) 
zrobiłam dwie karafki .syrop jest przepyszny i fajnie szczypie w język -naprawdę polecam :)

Na poniższych zdjęciach widac też serwetkę ,którą zrobiłam SAMA ;) kilka lat temu ,teraz patrzę na nią i nie wiem jakim cudem :))




Niedzielę przepierniczyłam ,co widac na zdjęciu ;))




Zainspirowana lampionami ze słoików ,które po raz pierwszy zobaczyłam w  Ulotnych chwilach  stworzyłam własne . Użyłam do tego celu koronek od Ines . Lampiony  wieczorem tworzą niesamowity nastrój :)
przytargałam tez garstkę mchu ,do kieliszka włozyłam swieczkę ,obłozyłam tymże mchem ,przewiązałam wstążeczką i dekoracja gotowa :)








Pragnę jeszcze podziękować Ninie  i  Isabell  za wyróżnienie .Dziękuję Wam dziewczyny z całego serca :)

pozdrowienia ślę :)

Ps.Czy u Was tez tak wieje straszliwie ?

środa, 23 listopada 2011

słonik ,zyrafa i królik ,czyli małe zoo :) I jeszcze coś :)


***

Na samym początku podzielę się z Wami apelem ,o którym dowiedziałam się z bloga OLI

Zdecydujmy się na kupno prezentów Bożonarodzeniowych od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć szczęśliwe Boże Narodzenie. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.   ( lub blogu -mój dopisek ;))

Tekst skopiowałam od OLI .


A teraz moje małe zoo ;)

Słonik tildowy :


Zyrafka Tildowa :




I króliczek ( częściowo tildowy ;)




I tytułowe " jeszcze coś " ,czyli Ikeowskie świeczki ozdobione przeze mnie i ładnie ( w moim mniemaniu ;) )zapakowane :




I na koniec chciałabym Was zaprosić na nowy blog Anielski Kufer ,gdzie będzie można nabyć wytworki moje i Ani .
Na razie blog swieci pustkami ,ale wktótce postaramy się coś wrzucić ;)

W odpowiedzi na Wasze komentarze :


Jot. - Nie ,raczej nie miewam tremy ,jak coś się nie uda ,to albo rzucam w kąt ,albo poprawiam ;)A buzie robię zazwyczaj na końcu :)

Qra Domowa - sama -temi ręcami ;))

Bardzo wam dziękuję dziewczyny za komentarze ,czytam je wiele razy ,zwłaszcza jak ogarnie mnie zwątpienie w sens tego całego szycia :)
Pozdrawiam ciepło :)
Pa !

piątek, 18 listopada 2011

Święta poczułam ;))

Tak ,tak poczułam święta :) Chociaż jeszcze trochę czasu jest ,ale wczoraj była taka świąteczna pogoda ;),takie wszystko pięknie oszronione,że poczułam ,jakby święta miały być już za chwilę .Aż poczułam ukłucie w sercu  :))
No i w szyciu całkiem świątecznie ;)
Na początek skrzacik Tildowy :



Mikołaj -też Tildowy ,ale trochę po swojemu pozmieniałam ;)



Bombeczki -też Tildowe ( coś mnie ostatnio na Tildowe rzeczy naszło )



I choinki -już nie tildowe ,ale moje -najmojsze ;)



I miś ( wykrój znaleziony w internecie) ,teraz widze ,że zapomniałam biedakowi zrobić nosek ,


I na razie to tyle :)
Uwielbiam wieczory piątkowe ,dziś mamy w planach rodzinny wieczór z filmem :)
Pozdrawiam Was serdecznie ,dziękuję za tak wiele wspaniałych słów i życzę udanego łikendu ;)

Pa !

poniedziałek, 14 listopada 2011

Jak uszyć a`la truskawki na choinkę ;)

Dzisiaj pokażę Wam jak zrobiłam ozdoby a`la truskawki na choinkę ;)
Zapraszam na kursik ;)

Na kartce rysujemy sobie coś na kształt truskawki i liścia ,


materiał składamy prawą stroną do prawej ,odrysowujemy kształt truskawki  i zszywamy,


Przewracamy na prawą stronę,


Odrysowujemy kształt liścia i zszywamy

Odwracamy na prawą stronę i stębnujemy przy brzegu zaszywając otwór,


 Truskawke na górze fastrygujemy ,podwijając ok.0,5 cm do wewnątrz ,


wypełniamy,


Zaciągamy nitkę,


 Doszywamy listek i jakis sznureczek ,czy tasiemke do zawieszenia ,


I gotowe :)




Mam nadzieje ,że kursik Wam sie przyda :)

Dziewczyny mi juz przysłały swoje adresy ,ja dziś candy wysłałam i cieszę się ,że tak szybko i sprawnie to poszło ;))
Pozdrawiam serdecznie :)

sobota, 12 listopada 2011

Candy - wyniki !

Nadejszla wiekopomna chwila ;) czas na ogłoszenie wyników .

Jest mi niezmiernie miło ,że aż tyle osób zechciało wziąć udział w moim candy i jednocześnie zal ,że mogę obdarowac tylko trzy osoby .

Losy umieściłam w trzech woreczkach - trochę tego wycinania było ;)



Zestaw nr 1 wygrała      Polinne z bloga " Mój świat podobny do innych "  




zestaw nr.2 wygrała Beata z bloga " Koraliki Beaty " 




zestaw nr.3 wygrała   Sylwia z bloga " S jak Sylwia i szycie "




Gratuluję dziewczyny !!!
Przyślijcie mi wasze adresy na @ ( jest w profilu )

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za zabawę :)

środa, 9 listopada 2011

prezent od Ani :)

***
Miałam aż do ogłoszenia wyników candy nic nie pisać ,ale nie wytrzymałam i  muszę się pochwalić :)

Jakiś czas temu Ania z bloga  Niesforne szmatki napisała ,że jestem autorką 900-nego komentarza na jej blogu i ma dla mnie drobny upominek :)

Ładny mi "drobny " Toż to zupełnie jak wygrana w candy :) Piękna mata i podkładki ,kawka,czekolada ,którą mój syn uwielbia ,więc nie dane mi było spróbować ,słodycze ,które ledwo się uchowały do zdjęcia i  widokówka z miłymi słówkami :)
Także wczoraj dzięki Ani mieliśmy bardzo radosny dzień :)

Aniu - Dziękuję !!!




W odpowiedzi na wasze komentarze :


Pytałyście z czego są grzywy i ogonki .
Są z takiej jakby włóczki z włosami ;)


Udało mi się nawet znalezć etykietkę od niej ,


Bardzo sie cieszę ,że koniki Wam sie spodobały i dziękuję za tyle pięknych komentarzy :)
Witam serdecznie moich nowych obserwatorów :)
Pozdrawiam :)

poniedziałek, 7 listopada 2011

Rącze rumaki i kość ;)


W sobotę zaczęłam ,a dziś skończyłam szyć trzy koniki ,każdy innego koloru ,
różowy :


biały :



niebieski :

tak wygląda całe małe stadko rumaków ;)


Uszyłam też dla naszej psinki kość ,wypadają jej mleczaki ,więc gryzie co popadnie ;)


 Widac ,że kostka zyskała pełną aprobatę ;)





Psina jest szalona ,zawsze chętna do zabawy ,a rosnie jak na drozdzach  .
za kawałek kiełbaski dałaby sie pokroić ,jak tylko wyniucha ,że ktoś z nas ma kiełbaskę dla niej ,to nawet nie trzeba mówić siad ,sama siada ,podaje łapy na zmianę a nawet obie na raz :))


Pozdrawiam :) W następnym poście to już chyba będzie losowanie ,także jak ktoś ma jeszcze chęć się zapisać to zapraszam :):)

czwartek, 3 listopada 2011

W świątecznym klimacie :)

Miała być bombka ,a są aniołki ;) 
Trzy dorodne sztuki do zawieszenia na choince ,lub gdziekolwiek indziej .
Środkowy aniołek nie ma na buźce znaku zapytania ,tylko nosek ;)


I jeszcze taki fajny grubasek z bukietem - też można go zawiesić :


I jeszcze haft .Drugi miał być lepszy,ale jest jeszcze gorszy od poprzedniego.




W odpowiedzi na Wasze komentarze :


Jeśli chodzi o ten haft ,to nie wiem ,czy on się w ogóle jakoś nazywa .Ten listek to się chyba nazywa woven picot i robiłam go z TEGO tutka . Zrobiłam 5 takich listków i powstał kwiatek ,tu listek ,tam łodyżka i haft gotowy ;)

Igiełko - ubranka szyję na maszynie .

Pozdrawiam ,dziękuję ogromnie za komentarze i zapraszam na candy ;)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...