środa, 28 grudnia 2011

Taka tam zagadka ;D


***

Chciałabym Wam bardzo ,ale to bardzo podziękowac za wszystkie zyczenia Bozonarodzeniowe :)
Właściwie ,to az nie wiem jak to ubrać w słowa ,żebyście poczuły ,że naprawdę jestem Wam za nie bardzo wdzięczna ! Po prostu dziękuję !!!

***

A teraz nastąpi zagadka :D

Dziś są moje urodziiiinyyyy trala la ..Taki sobie właśnie moment wybrałam na urodzenie się lat temu nie powiem ile ,bo to właśnie jest zagadka :) Z nagrodą nawet :)

Kto zgadnie, ( lub będzie najbliżej) ile lat dziś kończę ,dostanie prezencik ode mnie .
Jeśli zgadnie kilka osób ,będzie losowanko :)

Anię uprasza sie o niepodpowiadanie ;D


Do kiedy trwa zabawa ?  Do napisania następnego posta,który uczciwie mówię nie wiem kiedy będzie ,bo swieta wybiły mnie z rytmu ,a tu jeszcze sylwester i Nowy rok :)

Co jest nagrodą ? i tu też uczciwie mówię ,że nie wiem , ale mniej wiecej wiecie czego sie spodziewać :)

Aha , i nie musicie zabawy rozgłaszać ,fajnie będzie obdarowac kogos ,kto do mnie często zagląda :)



Pozdrawiam Was serdecznie ,jeszcze raz dziękuję i zyczę szampańskiej zabawy w Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku :))
Pa !





71 komentarzy:

  1. Dziękuję Eluś za życzonka, Tobie również szampańskiej zabawy i szczęśliwego nowego roku życzę:-) no i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:-) strzelam, kończysz ok 35 lat;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat w Dniu Urodzin i wszytskiego naj naj lepszego.
    Zagadka trudna wiec bede szczelac ;) masz 24 lata

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! I strzał - 30 lat?

    OdpowiedzUsuń
  4. ELU wszystkiego najcudowniejszego!!! tworz nadal piekne rzeczy i badz szczeliwaaaaaaaa wielki buziak
    zapodam 32 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego kochana:)
    A co do zagadki to nie lada wyzwanie dla mnie bo.. nie mam zielonego pojęcia :)
    Ale strzelając mówię że 32?
    Pozdrawiam:)
    Jeszcze raz 100 lat !

    OdpowiedzUsuń
  6. sto lat !!!!!! ale nie, to nie jest odpowiedź :)

    to jest moja odpowiedź : 30 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 36? Najlepszego...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego :-)
    no to może skończyłaś 31 ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego!!!! Zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń oraz duzo wolnego czasu na realizację kolejnych wspaniałych pomysłów:)

    Ja równiez obstawiam "30":)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, najlepszego!!
    I też se strzelę, a co ;) Po jakości wykonywanych rzeczy dałabym pod 40 (ze względu na doświadczenie!), aaaaale se strzelę w równolatkę - 28?

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej każda kobieta ma 18 i dalej TYLKO 18! Bo taki nasz urok ;-) chociaż na pewno masz trochę więcej.. Pozdrawiam ciepło i dziekuje za pamieć i zyczenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego, zdrówka, szczęścia, spełnienia każdego, choćby najmniejszego marzenia, wiele miłości i dalszej takiej pięknej twórczości. A wiek? hm.. bardzo trudno mi odgadnąć. Może tak 35? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy osiemnastych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego i dalszych takich pięknych prac !!! Ja zgaduję ,że 36 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego, mysle ze masz okolo 32 lata.

    OdpowiedzUsuń
  17. Elu wszystkiego najlepszego w dniu Twych urodzin :)
    Ja stawiam na ... 37 urodzinki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urodzinowo nam się zrobiło:) Nie mam bladego pojęcia ile lat kończysz, ale skoro ja mogłam 40 to może i Ty;)Chociaż w duchu sobie myślę, że jednak mniej.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego, niech spełniają się wszystkie Twoje marzenia i oczywiście nieustającej veny twórczej.Ślę uściski i gorące pozdrowienia.Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. to ja obstawiam 38:) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, dużo miłości i spełnienia wszystkich marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urodzinowe całusy przesyłam i obstawiam 40 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego naj naj:) Kobieta oczywiscie zawsze ma 18;) a strzelajac to 30:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu wszystkiego najlepszego i spelnienia wszystkich marzen:)) ja obstawiam 30 urodziny:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  23. Eluś, stawiam na 33 :))

    Życzę miłego wieczoru sylwestrowego :)

    Buziaki

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem czemu, ale tak mi przyszło na myśl 32 lata. Wszystkiego najmilszego z okazji urodzin. 1000 buziaków.

    OdpowiedzUsuń
  25. Elu wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i wielu pięknych chwil, również z okazji zbliżającego się Sylwestra i Nowego Roku :)
    Nie mam pojęcia.....może 20 ? sama bym tyle chciała mieć:D:D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja obstawiam 37 urodzinki. A z okazji Nowego Roku życzę Ci wszelkiej pomyślności i zdrowotności, byś wszystkie plany zrealizowała i by marzenia się spełniły. I oczywiście super zabawy sylwestrowej. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  27. 40? Nie wiem ,tak strzelilam:)
    ZYcze CI w takim razie wszystkiego najlepszego! Spelnienia marzen i duzo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Strzelam : n-naście!!!Twoje prace Kochana są tak subtelne, piękne i niepowtarzalne, że tylko ktoś z młodym DUCHEM może je wykonywać!!!Pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, zdrówka życzę w dniu urodzin i obstawiam, że kończysz 29 lat. Miłej zabawy życzę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;)
    Strzelam że 21 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin -spełnienia marzeń! 29 jeszcze nie padło, to obstawię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 38 obstawiam :) Sto lat!!!!!!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. NO TO DAŁAŚ ZAGADKĘ ! Wszystkiego NAJ.
    i obstawiam 34. a co !

    OdpowiedzUsuń
  34. najlepsze życzenia urodzinowe. wielu inspiracji w nadchodzącym 2012 roku :D dużo, dużo zdrowia i jeszcze raz pieniędzy ;)
    Ile możesz mieć lat Elu- nie mam pojęcia, ale widzę, ze wszyscy obstawiają 30+ wiec niech będzie 37, ale zawsze mi się wydawało ze możesz mieć około 25-29max

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Moja intuicja podpowiada mi, że kończysz 33 lata.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego naj, naj, najlepszego :) Mówi się, że kobieta ma 18 lat + ewentualnie VAT, ale jak zabawa to zabawa, obstawiam 40 :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O jejuńciu ELu ileż Ty latek kończysz...? zapewne 18x2...w sumie to młodsza na pewno jesteś... obstawiam 36- komentarz też 36-ty!! Pozdrawiam i życzę 100 lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. 1 dzień opóźnienia, ale zycznie szczere:))) Zdrowa, szczęscia i spełnienia marzeń:))
    100 lat 100lat!!

    OdpowiedzUsuń
  39. ha ha,ale sie usmiałam;)chociaż jak dla mnie to niezła z Ciebie osiemnastka;)
    Bużka

    OdpowiedzUsuń
  40. Elu wiele serdeczności z okazji urodzin!!!:) A ile masz lat? Nie mam pojęcia. Jak to ktoś powiedział, lat ma się tyle, na ile człowiek się czuje. Jesteś młoda duchem, to wiem na pewno. 36. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!:) Ja obstawiam 39, ale jestem tego samego zdania co Ania - lat ma się tyle, na ile człowiek się czuje.
    Pozdrawiam:)
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego, wszystkiego najlepszego!!! ja stawiam na 35:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkiego najlepszego, ja stawiam na 37 bo tyle ja mam i czuję sie młodo.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku. Oj jaka zagadka ja stawiam...stawiam... nie wiem ile :(, no to może 28lat bo lubię tą cyfrę:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj Eluś. Dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia najskrytszych marzeń. Domyślam się, że masz niezłą zabawę. Dziewczyny główkują. Obstawiam 38. Jeżeli postarzyłam to przepraszam:) Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak to ile?! 18!!! Zdrowego i szczęśliwego Nowego Roku Elu!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja tam stawiam na 18 lat + wat. A ile procent watu to tylko ty wiesz ..To taki żart może 30 ..
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ./././

    OdpowiedzUsuń
  48. No nie ja nawet nie będę próbowała strzelać.Wiem że znalazłam się w towarzystwie (w stosunku do mnie) nieprzyzwoicie młodych ludzi.I jest mi z tym bardzo dobrze.Po prostu mnie odmładzacie:))))
    Bez względu na to które te URODZINY Życzę Ci z całego serca Wszystkiego co Najlepsze.
    W tym samym dniu 14-cie lat temu urodziła się moja wnuczka:)))
    Przyjmij Życzenia Szczęśliwego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana Elu wszystkiego najsłodszego z okazji urodzin i Nowego Roczku:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  50. ja spróbuję zgadnąć 34. Na tyle wyglądasz na swoim profilowym zdjęciu... hahahaha. a tak naprawdę to wszystkiego dobrego życzę.
    napisałaś u mnie że nie nadążasz wstawiać komentarzy, bo tak szybko szyje. część rzeczy miałam już uszyte, bo to prezenty gwiazdkowe, nie publikowałam bo nie byłoby niespodzianki. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Elu, strzelam: 35

    :-))


    Wszystkiego najlepszego w Nowym 2021 Roku Ci życzę :-)))

    i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Elu!!! Wszystkiego naj... niech Ci się daży w tym Nowym Roku!!! i z nową liczbą ... dla mnie może być 28...niezły czas na urodziny... pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja myślę ,że może 27 latek.
    Happy New Year!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, a na nadchodzący Nowy Rok życzę Ci wielu pomysłów, spełnienia marzeń i czego sobie tylko zapragniesz:D moja pierwsza myśl padła na 22, ale postawię na 31 :D dziękuję za zabawę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Pragnę złożyć żarliwe życzenia:
    szczęścia, zdrowia, wielkiego powodzenia.
    Oby troski zginęły w mroku,
    podczas nadchodzącego nowego roku,
    czyli innymi słowy pysznego szampana
    i imprezy do białego rana!
    Życzy...Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję serdecznie... Pozdrawiam serdecznie a życzę, aby nadal Twój optymizm i radość gościły wśród blogowego świata robótkowego.Buziaki!papa

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku aby wszystkie Twoje plany i marzenia sie zrealizowaly, samych slonecznych i radodosnych dni

    OdpowiedzUsuń
  58. Spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe samych radości:-* Ja typuję lat 31,bo masz doświadczenie w szyciu, ale mając na względzie Twoje świeże i radosne podejście do życia i wesołe wytworki, stawiam na 19-20;-) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Elu ,wszystkiego najlepszego i światecznie i poświatecznie urodzinowo i na Nowy Rok, czyżbys byla szczęśliwą 40???

    OdpowiedzUsuń
  60. Życzę Ci Elu zarówno z okazji urodzinek jak i nachodzącego Nowego Roku: zdrowia, szczęścia, wszelkiej pomyślności i ludzkiej życzliwości w każdym dniu, wena twórcza niech Ciebie nie opuszcza!
    Co do latek to chciałabym abyś miała tyle co ja, ale sądzę, że masz mniej, więc dałabym 29 :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Szczęśliwego Nowego Roku! Spełnienia marzeń i relaksujących godzin przy robótkach.

    OdpowiedzUsuń
  62. Elu jak miło -ty też grudniowa- mi dzień po Tobie dwie trójeczki wybiły:)więc próbuję szczelam i na trójeczki stawiam:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,dużo zdrowia i uśmiechu w każdy nadchodzący nowy dzień !!!

    OdpowiedzUsuń
  63. A w życiu nie zgadnę, nie jestem dobra w takie klocki ;))) Ale niech będzie, stawiam na 39 lat??? ;)))

    Szczęśliwego Nowego Roku, oby był spełniony pod każdym względem! :))

    OdpowiedzUsuń
  64. ¸.¨)
    •*´¨)
    ¸.•*´¨)
    ´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨)
    ..\~~~~~/.....\~~~~~/
    ...\~~~~/.......\~~~~/
    ....\~~~/.........\~~~/
    .....\~~/...........\~~/
    ......\~/.............\~/
    .......||...............||
    .......||...............||
    .......||...............||
    ..../****\........../ ****\
    ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    Dużo radości dnia codziennego,

    spełnienia marzeń co do jednego.

    Miłości takiej, że świat nie widział,

    zdrowia takiego, co nikt nie słyszał.

    Pieniędzy tyle, że nie wiesz ile,

    a wszystko to w radosną chwilę.

    * SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU *

    OdpowiedzUsuń
  65. Jestem pierwszy raz, z tej racji do zabawy nie przyłączam się, nie mniej najlepsze życzenia składam, zarówno urodzinowe jak i noworoczne :)))
    aaaa, i bez żenady zapowiadam iż częściej wpadać zamierzam :)))

    OdpowiedzUsuń
  66. DZIEKUJE ZA MIŁE SŁOWA...ELU NIE OBCHODZĘ URODZIN,WIĘC I W ZABAWIE UDZIAŁU NIE BIORE:))...ALE JA DZIEŃ WCZESNIEJ ZALICZYŁAM 43:))-POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie wiem dlaczego ale pierwsza na myśl przyszła mi liczba 27 :).

    Piękny obrazek wstawiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  68. spóźnione, ale najlepsze życzenia :) oraz wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Stawiam na 32 latka:):)
    Zaglądam i raczej obseruje niż piszę, ale dziś nie mogłam sie powsrzymac tak mnie rozbawiła Twoja zabawa:)

    -
    agadzieje
    www.agadzieje.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. I to już koniec zabawy :)Za chwilkę losowanko :))

    OdpowiedzUsuń
  71. Kochana składam najserdeczniejsze spóźnione życzenia ;o* Tule mocno i życzę samych dobrych rzeczy i ludzi w Twoim życiu ;o)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...