czwartek, 3 listopada 2011

W świątecznym klimacie :)

Miała być bombka ,a są aniołki ;) 
Trzy dorodne sztuki do zawieszenia na choince ,lub gdziekolwiek indziej .
Środkowy aniołek nie ma na buźce znaku zapytania ,tylko nosek ;)


I jeszcze taki fajny grubasek z bukietem - też można go zawiesić :


I jeszcze haft .Drugi miał być lepszy,ale jest jeszcze gorszy od poprzedniego.




W odpowiedzi na Wasze komentarze :


Jeśli chodzi o ten haft ,to nie wiem ,czy on się w ogóle jakoś nazywa .Ten listek to się chyba nazywa woven picot i robiłam go z TEGO tutka . Zrobiłam 5 takich listków i powstał kwiatek ,tu listek ,tam łodyżka i haft gotowy ;)

Igiełko - ubranka szyję na maszynie .

Pozdrawiam ,dziękuję ogromnie za komentarze i zapraszam na candy ;)





31 komentarzy:

  1. bardoz podobaja mi się trojaczki:)slodkie maleństwa Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne laleczki, a haft bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowe aniołki! I te szczupłe, i ten oversize;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyprodukowalas,mozesz juz choinke stroic,pozdrowienia irena

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki prześliczne, cudnie bedą wyglądały na choince

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniolek grubasek podbil moje serce:0 No usmiech z twarzy mi teraz nie chce zejsc. Chyba pozycze sobie jego zdjecie i bede na niego czesciej zerkac na poprawe nastroju:) (O ile nie masz nic przeciwko;))
    Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna wesola trojca a wlasciwie czworka :)
    Haft wyglada ciekawie, nie spotkalam sie jeszcze z takim nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu świetne te aniołki!Bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde ja się nie wezmę za robotę bo gdzie nie wejdę to jakieś natchnienie, chce mi się to zrobić a efekt taki, że nic nie robię:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle masz świetne pomysły,czekam co jeszcze nam pokażesz.Już nie mogę się doczekać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, aniołki śliczne są ...wszystkie , łącznie z tym pulchniutkim , słodziaczki:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne aniołeczki!!! Faktycznie ten środkowy wydaje się mieć troszkę "pytający" nosek, ale przez to jest zabawny. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jakie śliczne! Słodziutkie i świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piekne te aniołkowe pszczóleczki,a ta kobitka z kwiatuszkiem?rewelacja!!!!!!!
    Mówiłaś,że nie masz weny,kłamczucha ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniołki są wspaniałe..hmm jak ja zazdroszczę ci tych magicznych rąk co tworzą takie cuda :)
    Pozdrawiam
    Ps. Zapraszam do mnie na cukierka

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu,jak zwykle u Ciebie-ślicznie! Trojaczki są przeurocze, a grubasek po prostu rozwala na łopatki :) Cudeńka!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Elu - rewelacja! Sama myślałam o podobnych, ale nie byłyby takie śliczne :/ I malutkie, i grubasek niesamowicie mi sie podobają. Wszystkie Twoje prace od razu poznać, masz już swój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie. jak tak biegam po blogach to już widać przedświateczne przygotowania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne aniołki , rozweselą każdą choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super aniołki:)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ela Ty to tworzysz w expresowym tempie, ja nie wyrabiam z komentarzami u Ciebie na blogu- tutaj to ruch jak na ryneczku w sobotnie przedpołudnie;-)Cudne te janiołki najbardziej podoba mi się ten 3ci- jest taki janielski;-)buziole, Żania

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne anioly i grubasek tez slodki

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniołek z kwiatuszkiem jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  24. I dobrze, że wyszły aniołki bo są cudowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniołki są cudowne.Zrobiłaś prawdziwe aniołkowe "czary mary".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...