środa, 23 listopada 2011

słonik ,zyrafa i królik ,czyli małe zoo :) I jeszcze coś :)


***

Na samym początku podzielę się z Wami apelem ,o którym dowiedziałam się z bloga OLI

Zdecydujmy się na kupno prezentów Bożonarodzeniowych od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć szczęśliwe Boże Narodzenie. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy.   ( lub blogu -mój dopisek ;))

Tekst skopiowałam od OLI .


A teraz moje małe zoo ;)

Słonik tildowy :


Zyrafka Tildowa :




I króliczek ( częściowo tildowy ;)




I tytułowe " jeszcze coś " ,czyli Ikeowskie świeczki ozdobione przeze mnie i ładnie ( w moim mniemaniu ;) )zapakowane :




I na koniec chciałabym Was zaprosić na nowy blog Anielski Kufer ,gdzie będzie można nabyć wytworki moje i Ani .
Na razie blog swieci pustkami ,ale wktótce postaramy się coś wrzucić ;)

W odpowiedzi na Wasze komentarze :


Jot. - Nie ,raczej nie miewam tremy ,jak coś się nie uda ,to albo rzucam w kąt ,albo poprawiam ;)A buzie robię zazwyczaj na końcu :)

Qra Domowa - sama -temi ręcami ;))

Bardzo wam dziękuję dziewczyny za komentarze ,czytam je wiele razy ,zwłaszcza jak ogarnie mnie zwątpienie w sens tego całego szycia :)
Pozdrawiam ciepło :)
Pa !

45 komentarzy:

  1. Ale mnie rozbawiłas tekstem (temi ręcami;-)ha ha
    A jeżeli chodzi o wyroby,to oczywiście świetne!zawsze wszystko dopracowane,dopieszczone,perfekcjonista prawdziwy;-)
    Świeczki ubrane zupełnie inaczej wyglądają,prawda?
    A do kuferka zapraszamy,zapraszamy a jakże;-)
    Buziaki,cmok cmok;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne tworzenia,te swieczki tez tak robie,nie to samo,ale podobnie,ja tylko wiaze wstazke albo koronke,wiec mam nowy pomysl z serduszkiem,dzieki,pozdrowienia irena

    OdpowiedzUsuń
  3. Elcia,wysłałam Ci maila,zerknij koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem wierna fanką Twojego zoo ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zoo jest przecudne !!!
    Żyrafa poprostu boska, skradła moje serce - miłość od pierwszego wejrzenia ;-)
    Pozdrawiam i czekam na Wasze prace na nowym blogu
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze idzie Ci tak slicznie i do rpzodu z tym wszystkim.same cuda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zoo;))) a swieczki ikeowskie pieknie ozdobilas;)pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu śliczne zwierzątka, najbardziej podoba mi się żyrafa :) ma coś w sobie i taką grzywę. Fajna.
    Świeczki bardzo ładne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. fajniutkie zwierzątka, świeczki pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu dziękuję, to dopiero początek mojej zabawy i jeszcze dużo mi brakuje ale cieszę się ogromnie że się podoba. :) Twoje zwierzątka są przepiękne, czy mogę się załapać na małego króliczka? Dobry pomysł na świeczki. :) Co do apelu popieram i idę wkleić do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięnie tworzysz, Kóliczek skradł moje serduszko jest rewelacyjny, a pomysł na świeczki swietny:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni króliczek jest kapitalny. A świeczki szalenie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic dodac, nic ujac, poprostu pieknie!!! Bardzo mi sie Twoje prace podobaja, a swieczki sa slodko ubrane :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękności, ale króliś to po prostu mistrzostwo ^^ jest przeuroczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Lomatko jakie sliczne zoo:)) Uwielbiam twoje maskotki sa takie dopracowane:))
    Swieczki slicznie wygladaja w "nowych ubrankach":)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale dziś pięknie u Ciebie,a króliczkiem to normalnie się wzruszyłam.CUDO!!!!!Warkocz żyrafki powala na kolana:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe małe zoo. Te wykończenia, detale cudeńka Elu.
    Ściskam ciepło. Agnieszka z bloga Słoneczniki na niebie.
    PS. Jako "anonim", ale się udało.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne szyjątka, a świeczki obmyśliłaś rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno mnie nie było, ale tutaj znowu same piękności:) Ja nie wiem jak Ty to robisz, że Twoimi ręcami:) tworzysz takie cuda;) zazdroszczę jak zwykle talentu, pomysłowości, kreatywności:) Twoje twory to sam cud miód:) Pozdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Żyrafa jest prześwietna! Strasznie mi się podoba :D Jak dla mnie jedna z najlepszych Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie zwierzątka mi się bardzo podobają, ale najbardziej króliczek. Swieczki wyglądają świetnie!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu, zrobiłaś cudeńka! Żyrafka od razu skradła nasze serca, a jej warkocz zauroczył! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie tutaj, cuda na tym blogu:) zostaję stałym gościem:) i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki Elu. :) Ja Ci zazdroszczę tych umiejętności. :) Króliczek jest śliczny, chętnie go kupię. Muszę uzbierać środki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam się w żyrafce !
    piękne prace !

    OdpowiedzUsuń
  26. ło jak tu pięknie!! takie cudne te zwierzątka. Brawo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Elu twoje ZOO jest cudne-ZDOLNIACHA:)))..dziekuje za kciuki

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oooooooooooooo ! :D Przez chwilę myślałam, że pomyliłam blogi :D ale spojrzałam na te cuda i już wiem , że jestem u Eli :D Elu, piękne to Twoje prywatne Zoo ;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  30. zoo, w blasku świec!!!
    pięknie i romantycznie... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję, że przyłączyłaś się do akcji!!super!!piękne stworki!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. ZOO cudowne.Ale zauroczyła mnie żyrafka:))))Świece pięknie przyozdobiłaś:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Żyrafka jest przeurocza, a ten jej warkocz brak słów.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana wiem że nie uznajesz wyróżnień, jednak jak zmienisz zdanie to czeka jedno dla ciebie u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dziękuję. :) Zrobiłam takich więcej, dziś pokażę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podobają mi się takie "apele" w pełni je popieram ;}
    A Twoje dzieła cuuudne!

    OdpowiedzUsuń
  37. najpiękniejszy jest słonik, tylko go ucałować w przecudną trąbkę. a i pomysł na świeczki też fajny. przypomniałaś mi o świeczkach jak znajdę to jutro wstawię u siebie ozdoby, które robiłam na swoje świece. pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze u mnie

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe Zoo, a ten króliczek jest taki słodziuśki:):):)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękniste Zoo, dziękuję za odwiedzinki...Śliczniutko tu u Ciebie!Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  40. sliczne to Twoje zoo :) zyrafa piekna i slonik cudny a swieczki tez ciekawie ozdobilas :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Urocze i słodkie są :) Sukienki mają śliczne i żyrafka z tym warkoczem cudowna.Świeczki pięknie ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiem dlaczego ale czasami nie moge wpisac komentarza:( na szczescie dzisiaj juz jest ok i szybciutko to robie;)
    Domowe zoo wyszlo ci cudownie:) czyli tak jak zawsze;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Elu Twoje zoo jest cudne :).

    Fajny pomysł na świeczki.

    OdpowiedzUsuń
  44. wsiorskie kolorki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...