poniedziałek, 7 listopada 2011

Rącze rumaki i kość ;)


W sobotę zaczęłam ,a dziś skończyłam szyć trzy koniki ,każdy innego koloru ,
różowy :


biały :



niebieski :

tak wygląda całe małe stadko rumaków ;)


Uszyłam też dla naszej psinki kość ,wypadają jej mleczaki ,więc gryzie co popadnie ;)


 Widac ,że kostka zyskała pełną aprobatę ;)





Psina jest szalona ,zawsze chętna do zabawy ,a rosnie jak na drozdzach  .
za kawałek kiełbaski dałaby sie pokroić ,jak tylko wyniucha ,że ktoś z nas ma kiełbaskę dla niej ,to nawet nie trzeba mówić siad ,sama siada ,podaje łapy na zmianę a nawet obie na raz :))


Pozdrawiam :) W następnym poście to już chyba będzie losowanie ,także jak ktoś ma jeszcze chęć się zapisać to zapraszam :):)

48 komentarzy:

  1. Elu! Rumaki są śliczne! Ogony i grzywy fantastyczne! Co to?

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniki są super, a kość dla psinki bardzo pomysłowa:)
    Dziękuję ci bardzo za wzięcie udziału w moim candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne koniki i jakie mają fajne grzywy i ogonki :) mojej starszej córce to lepiej nie pokazuję,bo ona uwielbia Twoje szyte zabawki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze stadko rumakow:))
    A piesio slodki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Rumaki odjazdowe! Piękniejszych chyba nie widziałam.A psinka przesłodka.
    Dobrze, że przypomniałaś o candy bo przegapiłabym taką okazję aby zdobyć cudowności o Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaa, piękne!!!!!!
    masz na nie jakiś wykrój? może oprócz dziergania gwiazdek choinkowych (które nota bene znalazłam u Ciebie :D), zarwę jakąś nockę i wyczaruję małe stadko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniki cudowne, chetnie bym takiego przygarnęła czy można poprosić o cenę na maila ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezuuuu,jakie cudowne!!!!!!Nie mam słów zeby opisać jakie cudowności.Miodzio miodzio i jeszcze raz miodzio ;-)
    A piesek fajna ma ta kość,mój Franek rozrywa wszystko co popadnie.
    Jeszcze raz przecudowności.
    (ale miodek się leje co?)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rumaki obłędne. Najbardziej podobają mi się kaktusowate grzywy i ogony oraz kolorowe kopytka i siodła.
    Kość super pomysł, widać radość w zębach i oczach. Świetna psinka. Pogłaskanka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koniki, jak zwykle wzdycham do Twoich szyjątek. A psinka przesłodka. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombowe te koniki! Środkowy the best :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne koniki, ale ten rozbrykany biało-czarny jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  13. Nooo, Ty to zdolniacha jesteś :))) Prześliczne te konisie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał koniki są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zwariowane rumaki:)z czego są grzywy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochana jestem w konikach ;o) Ja tez chcę takiego ;o) a pomysł z kością genialny - piesio kochany ;o)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej , Elu Twoje stadko koników boskie jest :) i takie słodkie :) a piesia sliczna i taka rozbrykana , dobrze jej u Was :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniki przesłodkie,a psinka i jej kość CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniki fantastyczne a piesio -przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stadko, piesek milusi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze koniki, dobrze,że moja córa ich nie widzi;)zaraz by chciała.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne koniki! Pomysł na grzywę i ogonek genialny! Podziw i oklaski ogromne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Odjazdowe rumaki, zdolne masz rączki. Pozdrawiam Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje rumaki mnie zachwyciły:) Oj przepraszam "rącze rumaki". Są cudowne.A psinka pokazuje swoim zachowaniem jak bardzo spodobała jej się kość.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Ela, prawdziwe czary -mary, piękne rumaki.

    OdpowiedzUsuń
  26. duma rumaki rozpiera :)
    psinka cudowna :) taki pies to sama radosc w domu :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  27. Stadnina zachwycająca :-) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham konie, a Twoje są przecudne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne są te koniki! Elu coraz bardziej zaskakujące są Twoje pomysły! Super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne są te koniki, po prostu super!!!
    Kiedy ja dojdę do takiej wprawy w szyciu????
    Pozdrawia Dasia z Wrzosowiska.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne ihahaczki- zadziorne minki mają!! A kość stworzona dla psinki!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Urocze koniki! Ja też jestem ciekawa, z czego te grzywy i ogony.
    Piesek z kością wygląda na przeszcześliwego!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudne rumaki:))) Ten środkowy najbardziej mi się podoba, ale całe stadko z miłą chęcią bym przygarnęła:))

    OdpowiedzUsuń
  34. O, psia kostka! Superowa!
    A koniki jakie milutkie! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  35. U Ciebie wszystko jest piękne ale te rumaki obłędne. :D Psina też. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Elu rumaki obłędne, nie mogę się na nie napatrzeć;-) a te grzywki i ogony takie wesołe;-) , bomba!!!Żania

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejkuś piękne koniki, ale masz kochana talent!!!!!!!!!!!!!!!!chciałabym się nauczyć:(, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  38. ELU BOSKIE KONIKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. CUUUUDNE koniki, świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie!! :))

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne te rumaki, a kość genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  41. prześliczne koniki, Też sobie, a właściwie dzieciakom uszyłam, ale oczywiście nie jest taki ładny jak Twoje. zerknij do mnie to zobaczysz sama jak potrafię schrzanić wykrój. pozdrawiam,Ania

    OdpowiedzUsuń
  42. ps. mam nadzieję że nie masz mi za złe, że troszkę ściągam od Ciebie pomysłów

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...