środa, 9 listopada 2011

prezent od Ani :)

***
Miałam aż do ogłoszenia wyników candy nic nie pisać ,ale nie wytrzymałam i  muszę się pochwalić :)

Jakiś czas temu Ania z bloga  Niesforne szmatki napisała ,że jestem autorką 900-nego komentarza na jej blogu i ma dla mnie drobny upominek :)

Ładny mi "drobny " Toż to zupełnie jak wygrana w candy :) Piękna mata i podkładki ,kawka,czekolada ,którą mój syn uwielbia ,więc nie dane mi było spróbować ,słodycze ,które ledwo się uchowały do zdjęcia i  widokówka z miłymi słówkami :)
Także wczoraj dzięki Ani mieliśmy bardzo radosny dzień :)

Aniu - Dziękuję !!!




W odpowiedzi na wasze komentarze :


Pytałyście z czego są grzywy i ogonki .
Są z takiej jakby włóczki z włosami ;)


Udało mi się nawet znalezć etykietkę od niej ,


Bardzo sie cieszę ,że koniki Wam sie spodobały i dziękuję za tyle pięknych komentarzy :)
Witam serdecznie moich nowych obserwatorów :)
Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Śliczny prezent! A włóczka bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prezenciki otzrymalas:)


    perelka111
    www.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne prezenty :) Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam taką włóczkę z pasmanterii, ale nie przyszło mi do głowy żeby ją wykorzystać jako włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty dostałaś świetne. A taką włóczkę z przeznaczeniem na anielskie włosy też kiedyś zakupiłam, ale tak dobrze schowałam, że teraz znaleźć nie mogę ;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty Szczęściaro! Gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty - tylko pozazdrościć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny prezent ^^
    bardzo fajna włóczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!Piękne podkładki,na poranna kawkę jak znalazł;-)
    A te słodycze hmmm,lece do sklepu po czekoladę;-)
    Buziaki dla syna;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. W odpowiedzi.
    Dzieki,dzięki ;-);-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle ciepłych słów...Elu dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Twój blog wpadłam przypadkiem, i zostanę na dłużej, bardzo dużo ciekawych i przydatnych rzeczy prezentujesz :) Jestem świeżo upieczoną posiadaczką maszyny do szycia, więc chłonę wszelkie informacje i tutoriale jak gąbka :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajowe podkładeczki, super, uściskuję, Żania

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesliczny prezencik otrzymalas:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wspaniałych prezentów:)).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie super prezent, a jakie boskie koniki i lale szyjesz, wow :)) Dawno tu nie byłam, a ty zdążyłaś tyle cudeniek naszyć :)) Pozdrawiam i buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne prezenty, konika dzis otrzymałam i musze napisać - Toż to istne dzieło sztuki, na blogu zakochałam sie w nim od pierwszego wejrzenia a na żywo jest jeszcze ładniejszy. Elu slicznie dziękuje za tak szybą realizacje mojej zachcianki, dziękuje również za dodatek do konika.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prezenciki otrzymałaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko rumaki z poprzedniego posta są super. Naprawdę mi się podobają :)
    Gratuluje wygranej. Podkładka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję i pozdrawiam również. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękną niespodziankę miałaś:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...