poniedziałek, 14 listopada 2011

Jak uszyć a`la truskawki na choinkę ;)

Dzisiaj pokażę Wam jak zrobiłam ozdoby a`la truskawki na choinkę ;)
Zapraszam na kursik ;)

Na kartce rysujemy sobie coś na kształt truskawki i liścia ,


materiał składamy prawą stroną do prawej ,odrysowujemy kształt truskawki  i zszywamy,


Przewracamy na prawą stronę,


Odrysowujemy kształt liścia i zszywamy

Odwracamy na prawą stronę i stębnujemy przy brzegu zaszywając otwór,


 Truskawke na górze fastrygujemy ,podwijając ok.0,5 cm do wewnątrz ,


wypełniamy,


Zaciągamy nitkę,


 Doszywamy listek i jakis sznureczek ,czy tasiemke do zawieszenia ,


I gotowe :)




Mam nadzieje ,że kursik Wam sie przyda :)

Dziewczyny mi juz przysłały swoje adresy ,ja dziś candy wysłałam i cieszę się ,że tak szybko i sprawnie to poszło ;))
Pozdrawiam serdecznie :)

35 komentarzy:

  1. Jak prosto, a zarazem jak pieknie!!! Wlasnie u mnie za oknem zaswiecilo slonko i zrobilo sie tak jakos czerwcowo, to chyba przez te truskawki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ śliczne :-) Ja niestety totalny 'szyciowy' antytalent, ale może kiedyś skorzystam i popełnię jakaś truskawę... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawki są cudne i za pewnie skorzystam z kursu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie soczyste truskaweczki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękniusie;-)takie soczyste kolorki,az mi zapachniało latem,a za oknem tak szaro-buro;-( deprecha murowana.Ale truskaweczki przywodzą na myśl słoneczko i od razu czuję się lepiej;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!

    Dzięki !!!!!!!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tutek jasny i inspirujący, a truskawki świetne...może spróbuję sama, pomysł na piękne ozdoby rewelacyjny. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne! Później również mogą być wspaniałą dekoracją:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł dziękuję za lekcje

    OdpowiedzUsuń
  10. Apetyczne ozdoby! ja na razie utknęłam w "gwiazdach" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Truskaweczki wyszły wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne truskawki ^^ dziękuję za tutek - z pewnością się przyda - może nie na choinkę, ale kiedyś z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowite te Twoje truskaweczki brakuje tylko jeszcze śmietanki i deserek gotowy.Bardzo dziękuję za instrukcję.Na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Truskawki bombowe :) i śliczne materiały.Dziękuję za tutek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za kursik , truskaweczki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  16. I jeszcze olejek zapachowy do środka - i fajny zapach np do auta mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW ale piękne! Super kursik, na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kursik, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kursik,truskaweczki urocze,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kursik fajny,mogłabym nawet wszystko ręcznie zszyć-chętnie skorzystam,ale brakuje mi tylko czerwonej szmatki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kursik bardzo smaczny...truskawki już widzę jak dyndają przy torebce...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne! Przede wszystkim super dobrałaś materiały do tych truskaweczek :D Na pewno będą stanowiły niesamowitą ozdobę choinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. do wszamania truskaweczki...miłe wspomnienie lata:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne i wydaja się łatwe do wykonania. Dzięki za opis. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  25. witam,
    pierwszy raz się odzywam, bo nie sposób nie podziękować za kursik. Na pewno skorzystam.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Elu, truskaweczki są piękne :) Dzięki za podpowiedź , może spróbuję uszyć :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądają bardzo ponętnie, świetny tutek:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. kurs super i wszytsko wydaje sie takie proste ale ja do szycia talentu nie mam choc moja mama jest krawcową :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć Elu. Nie mogę zamieścić komentarza pod Twoim postem Święta poczułam. Nie wiem co się dzieje. Piszę więc tutaj. Po pierwsze bardzo fajny kursik. Po drugie przepiękne tildy świąteczne, szczególnie misio. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super :D. Bardzo fajny tutek i efekt końcowy. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...