sobota, 12 listopada 2011

Candy - wyniki !

Nadejszla wiekopomna chwila ;) czas na ogłoszenie wyników .

Jest mi niezmiernie miło ,że aż tyle osób zechciało wziąć udział w moim candy i jednocześnie zal ,że mogę obdarowac tylko trzy osoby .

Losy umieściłam w trzech woreczkach - trochę tego wycinania było ;)



Zestaw nr 1 wygrała      Polinne z bloga " Mój świat podobny do innych "  




zestaw nr.2 wygrała Beata z bloga " Koraliki Beaty " 




zestaw nr.3 wygrała   Sylwia z bloga " S jak Sylwia i szycie "




Gratuluję dziewczyny !!!
Przyślijcie mi wasze adresy na @ ( jest w profilu )

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za zabawę :)

42 komentarze:

  1. Gratuluję szczęśliwie wylosowanym, a pozostałym dziękuję za zabawę.:)!!!!!!
    Niestety znów szczęście mi nie dopisało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom :) i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prezenty. Gratuluję wygrywającym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę, wylosowanym gratuluję (i zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!! To była super zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. się mi nie udało ale udało się im :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęściarom :) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, i podziekowania dla samej organizatorki

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!!!!!! Betka się bardzo ucieszy, SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i nieco im zazdroszczę, ale dziękuję za dobrą zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu - to moje pierwsze calkowicie pierwsze wygrane candy i w dodatku takie wspanialosci. Jestes cudowna i masz baaaardzo dobra reke. Powiem jak moj starszak jak mu pokazalam, jakie cuda dostaniemy "hura hura" i jak maly " hula hula" :) dzieki dzieki hurrrra !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za super zabawe,szkoda ze sie nieudalo:)
    Szczesciarom gratuluje:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Laaaa...nie wierze!!! Wygralam i taka cudna jesienna krolisie i breloczek :-)Dziekuje za zabawe!!! Ale sie ciesze!!! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje gratulacje dla zwyciężczyń i pozdrowienia dla organizatorki:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje:) zazdroszcze takich pieknych cukieraskow szkoda ze nie udalo mi sie:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Поздравляю всех девочек!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. szczęściary:) gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurka, przegapiłam Twoje Candy, Elu! Fatalnie... No cóż, gratuluję Szczęściarom, które zgarnęły nagrodę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Hurrrraaaa, wygrałam; bardzo, bardzo się cieszę...
    Pozdrawiam cieplutko....takie cudności :)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla wygranych!!! Może następnym razem mi się uda..., dziękuję za fajową zabawę, uściskuję Elu, Zania

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje serdecznie wylosowanym, ale im zazdroszcze !
    Zdrowka zycze !

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla dziewczyn i dzięki za zaqbawę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście gratuluję zwyciężczyniom, ale nawiążę jeszcze do postu z konikami, bo mi gdzieś umknął. Twoje koniki są cudowne.Popatrzyłam i zakochałam się. Kiedy podziwiam takie piękności zawsze nasuwa mi się porównanie do zabawek dostępnych na rynku. Podziwiając Twoje kucyki pomyślałam o ponny, które tak kiedyś były modne i dziewczynki je uwielbiały. Gdzie im tam do Twojego dzieła. Niech się schowają i wracają do Chin. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję dziewczynom:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję obdarowanym tymi cudnymi prezencikami:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulję Zwyciężczyniom i dziękuję za możliwość udziału w candy :)
    Pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję Dziewczynom!! Dziękuję za zabawę Elu!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za zabawę, Zwyciężczyniom - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje zwyciężczyniom i dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję zwyciężczyniom a Tobie dziękuję za fajną zabawę. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Elu, mały problem: "Nie można wyświetlić żądanego profilu usługi Blogger. Wielu użytkowników usługi Blogger nie zdecydowało się jeszcze na upublicznienie swoich profilów." Nie mogę więc napisać maila do Ciebie, podaję swój: polinne1@gmail.com Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję zwycięzco i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję wszystkim szczęściarom:):):)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...