poniedziałek, 31 października 2011

Torebka na wino,podkładki i trochę haftu dla odmiany :)


Na waszych blogach już obserwuję piękne dekoracje świąteczne ,mikołaje ,skrzaciki ,reniferki,bałwanki ,a u mnie nic się w tym temacie nie dzieje .Mam pewien pomysł na bombkę ,może po Wszystkich Świętych ją uszyję ,jak mi wyjdzie to pokażę :)
A póki co torebka na winko - była prezentem dla młodej pary ,jako że zamiast kwiatów chcieli wino :)



wreszcie uszyłam tez sobie maty i podkładki :


no i wynalazłam nowy haft (" wynalazłam "w sensie ,że w internecie ,a nie że ja ;))
Wyglada na skomplikowany ,ale jest łatwy i szybko się robi .
Żałuje tylko ,że od początku sie do niego nie przyłożyłam ,bo myślałam ,że się nie uda .Udało się jednak ,ale jest mocno niedoskonały :)zwłaszcza zółty kwiatek .Ale nic to ,następny będzie lepszy ;)



Pozdrawiam ciepło i zapraszam na candy w dalszym ciągu ;)
Pa !

32 komentarze:

  1. Torebka na wino bardzo pomysłowa, a podkładki są urocze:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności stworzyłaś wyjątkowe, tylko pozazdrościć. A hafcik super. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka i podkładki - śliczne ^^

    haft - ciekawy - podobna technika występuje we frywolitkach - listki Cluny - i może nie jest jakoś porażająco trudna, ale dosyć upierdliwa, a już na pewno bolesna (palce po 5 minutach sztywnieją strasznie ><") :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny haft. Kiedys ogladalm jak sie taki robi, ale nigdy sie nie odwazylam sama zaczac. A wyglada pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa torebeczka:)Podkładki i hafcik super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkładki cudowne, a haft - prezentuje się efektownie , a torebka na butelkę - brakuje słów

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na zapakowanie wina, a podkładki rewelacja:) Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne podkładki wyczarowałaś,cudowne!!!!śliczny kolor i taki fajny kształt,super!!
    Haft chyba pracochłonny,na taki wygląda przynajmniej,taki 3D ;-)
    No a torebeczka na winko zrobiła furorę!
    No to czekam na bombkę.
    Bużka

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka na wino swietna, ja kupilam gotowa hiehie
    takiego haftu jeszcze nie widzialam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka na wino cudna i podkładki fajne, a z takim haftem spotkałam się pierwszy raz. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy ten haft, a jak się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebeczka na winko super !!!
    W niepogodę można w nią termosik schować ;-)
    Podkładeczki pięknie się prezentują !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu,Ty ciągle nas zaskakujesz czymś nowym :) Torebka piękna,podkładki stylowe,a haft cudowny.Pierwsze widzę.Jeśli można wiedzieć jak on się nazywa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko śliczne jak zawsze. Torebka na wino bardzo elegancka. Podkładki i maty bardzo ładnie się prezentują, a haft jest piękny i ja nie widzę żadnych niedoskonałości. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem oczarowana matami i podkładkami ;o) Są naprawdę boskie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba torebka na wino.Jest o wiele subtelniejsza od sznurkowych.Maty i podkładki śliczne.A hafcik fajny:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Super podkladki, ale haft i tak wydaje mi sie byc bardzo skomplikowany!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny worek nawinko, a podkładki wprost przepiękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiecznie nowości i do tego jakie wspaniałe! Mnie też intryguje ten haf, bo daje niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka na wino to świetny pomysł,wyszła cudownie zresztą tak jak maty i podkładki,no i ten haft przestrzenny-podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podkładeczki bardzo mi się spodobały:-) Futerał na winko extra pomysł! A hafcik ciekawy...pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super hafcik. pierwszy raz taki widzę, trochę przypomina haft przestrzenny, ale to chyba nie to. butelka prześliczna, chyba wyjdę za mąż i zaproszę Ciebie na ślub.A i podkładeczki bardzo mi się podobają. Ja w dalszym ciągu wprawiam się w szyciu twoich królików, a dzieciaki są zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  23. Znów nowości i znów bardzo udane! Brawo! Śliczna torba i maty, a haft niesamowity. No i wygląda na bardzo skomplikowany. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne te podkładki .. a haftem to mogłabyś się podzielić:P

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne rzeczy,a ten haft mnie bardzo urzekł,śliczny

    OdpowiedzUsuń
  26. "Ubranko" na wino super. podkładki też :).

    Haftem jestem zachwycona ale tak patrzę i patrzę i nie mam pojęcia jak zrobiłaś płatki kwiatów, które są "w powietrzu" :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny haft, to technika tkacka. Prosty i efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne te kwiatuszki takie trójwymiarowe:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo rany, ależ Ty masz tempo w tych robótkach! Nie wiem doprawdy jak Ty to robisz... Podkładki - pełny odlot, strasznie mi się podobają, zwłaszcza że i mnie by się przydały! Bardzo podoba mi się też ten haft - nigdy nie widziałam czegoś podobnego, może się skuszę ;)) Buziam! :**

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...