środa, 5 października 2011

Różne sprawy i znów szyciowe zaległości ;)

Nie wiem od czego zacząć ;)

Chyba od tego ,że konkurs w Mamine.pl na lalę szmacianke ubierankę został rozszerzony ( można uszyć zabawke dla chłopca ),oraz przedłużony do końca pazdziernika - KLIK   KLIK 2    i dlatego też zdecydowałam sie jednak wziąć udział ,zobaczymy jaką lalę uda  mi się wymodzić ;) Sama jestem ciekawa ;)

 Druga sprawa to taka ,że wczoraj  z bloga  BASI dowiedziałam się ,że powstało fajne nowe miejsce w którym będzie można kupić i sprzedać swoje prace . A to miejsce to  ZDOLNE RĄCZKI

Autorką bloga "Zdolne rączki " jest MYSZ DOMOWA  która tak pisze o miejscu ,które stworzyła -   KLIK

także dołączajcie ,rozgłaszajcie itp ..

Zapraszam :)

I na koniec pokażę znów zaległe szyciowe wytworki :)

 Para młoda



Aniołek z łyżeczką :)




Królisia :)



W odpowiedzi na wasze komentarze :


Dosiu ,nie zawsze mam czas na szycie ,sa dni ,że w ogóle nie szyję ,ale zdarzaja sie tez takie ,że moge sie całkowicie oddać szyciu laleczek ;))

Jot. witaj ,będzie mi bardzo miło jeśli się rozgościsz :) Zapraszam :)

Bardzo wam wszystkim dziękuję za komentarze ,mam nadzieje ,że wiecie ile one dla mnie znaczą :)

Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

  1. Widać, że nie próżnujesz, cudne szyciowe tworki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te lale i króliczki;-0
    Ja ciągle nie mogę się zebrać, by uszyć chociaż jedną lalę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu,jak zwykle wszystko pięknie dopracowane! Lala konkursowa też zapewne wyjdzie Ci pięknie.Czekam z niecierpliwością :)
    Para młoda jest po prostu świetna,a królisia doskonale przygotowana do nadchodzących, niestety, chłodów.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje lalki i królik są rewelacyjne.Bardzo mi się podoba jak wymyślasz te ubranka,za każdym razem coś innego :)Jednym słowem super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Para młoda jest taka urzekająca ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne szyjątka, a para młoda - extra! I dzięki za namiarki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle śliczności poszyłaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u ciebie jak zawsze cudowne,bombiaste materiałowe tworki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech Ty Zdolniaro!! Piękne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, Elu pracowita z Ciebie " mróweczka" :D Jak zawsze śliczności uszyłaś:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Krolisia w żółtej czapeczce jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze ślicznie no i jak tu się nie powtarzać,Królisia podbiła moje serducho,pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Króliczek z domkiem jest przeuroczy :-) czapeczka niedługo będzie niezbędna.. jesień.. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie szyciowe wytworki cudne, para młoda jest genialna! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko u Ciebie jest tak misternie zrobione, tylko podziwiam!!! Fajny pomysl na aniolka z lyzeczka dla kogos na prezent do kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu, muszę Ci napisać, że kłapouchy wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  17. Króliś mnie rozbroił z tym domkiem...

    OdpowiedzUsuń
  18. Zimowe mnie rozczuliły najbardziej:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeczytałam, nie tylko ostatni, ale kilka ostatnich stron z postami. Cudne prace tworzysz. Uwielbiam takie "szyciowe" stworki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są te Twoje wytworki. Mnie jakoś trudno zabrać się do maszyny, ale nabieram co raz większej chęci. Kusi mnie jak sobie spaceruję po "szyjących blogach". Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Elu, po pierwsze bardzo dziekuje za komentarze pod moimi prackami u nas na blogu, dobrze ze Jestes! Twoje cuda slodkie jak zawsze para mloda super i krolisia mi sie takze podoba, pozdrawiam wieczorna pora, Zania

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne lale, para młoda jest taka romantyczna...aniołek z łyżeczką ma takie śliczne ubranko, a króliczek wygląda tak jakby gdzieś bardzo się spieszył:)Zapewne uda Ci się uszyć piękną lalę konkursową, będę trzymać kciuki. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, pozdrawiam bardzo serdecznie i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na bloga po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejne cudne prace. Człowiek by tylko oglądał i oglądał :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne prace. Szczególnie mnie zauroczyła młoda para.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne prace. Szczególnie mnie zauroczyła młoda para.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie Królisia najbardziej przypadła mi do gustu :D Prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Młoda para-cudowna.Ale anioł z łyżką również.Co ja tam plotę .Wszystko cudowne:))))))))
    Pozdrawiam pięknie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...