poniedziałek, 17 października 2011

Moja lala konkursowa ;)

Jest już moja lala na konkurs w mamine.pl:))
miały być trzy ubranka ,ale tak się rozpędziłam ,że uszyłam cztery kreacje ;)

Pierwsza to suknia balowa ,



druga kreacja to piżamka



Trzecia to strój codzienny,tunika i pantalonki ,



I ostatnia kreacja -zimowa ,na nadchodzące chłody jak znalazł ;) Składa się z getrów,bucików,sukienki ,kurteczki i szalika.Ten strój podoba mi się najbardziej :)



I co sądzicie ?

Ps. Cieszę się ,że kursik na notes sie wam spodobał !
Pozdrawiam :)

49 komentarzy:

  1. Cudowna jest :)

    I jak dla mnie tez ostatnie wdzianko jest najlepsze, ale wszystkie pozostałe tez są ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroje wszystkie są odlotowe, a sama lala REWELACJA. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej tez mi sie najbardziej podoba ten cieply komplecik, urzekajace!!! Trzymam za Ciebie kciuki zebys wygrala!!! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troche mnie u ciebie niebylo a tu tyle slicznych prac powstalo:)) Lala konkursowa przesliczna a jej ostatnie wdzianko to rewelacja:))
    Bede trzymac za ciebie i lale kciuki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta lala, mnie też się najbardziej podoba w kreacji zimowej:) ależ z niej słodziak:)
    Buziaki dla Ciebie Elu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna jest ona!prawdziwa modystka,przepiękna!I te włoski,do każdej kreacji zmiana,rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! A mi najbardziej podoba się w tunice i getrach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ślicznie ;o) Mi również podoba się zimowy komplecik, ale i piżamka cudna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ho ho, przecież to cała garderoba! W dodatku piękna! Trudno wybrać najładniejszy zestaw. Powodzenia w konkursie i mocno trzymamy kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. lala cudna,ja też się zbieram do tego konkursu i zebrać się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  11. Super lala!No i na pewno nie zanuci..."ja nie mam co na siebie włożyć"...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna lala :) a mnie się najbardziej podoba w piżamce i stroju dziennym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu, bez dwóch zdań lalka prześliczne i z super pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lala przecudna, przeurocza i w ogóle prze...;)
    Ślicznych ciuchów przygotowałaś dla niej całą masę.A zestaw zimowy jest dla mnie najlepszy.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lala jest cudniasta! 3 i 4 ubranko to moi zdecydowani faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza ,a w dodatku nieźle ma wyposażoną garderobę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lalunia sliczna, trzymam kciuki za Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie wszystkie kreacje są piękne !!!
    Lalka urokliwa z promiennym uśmiechem !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. Lala jest cudna! Wszystkie kreacje piekne, ale ostatnia chyba dzieki kolorystyce i panujacych chlodach najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super lalę uszyłaś.Ubranka ma śliczne :)
    I jaką ma fajną buźkę :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie też najbardziej podoba się zimowa wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi najbardziej podoba się wersja piżamkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne ubranka, ale masz rację zimowe wdzianko jest po prostu SUPER!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj no piękna laleńka !! To zawadiackie jak zwykle spojrzenie...po kim ona to ma ;-)) Ubranka słodkie, a najsłodsza pidżamka:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiedziałam,że Twoja lala będzie piękna i oczywiście się nie zawiodłam. Jest taka radosna! Urocza zabawka dla małych (i nie tylko:)) dziewczynek,które kochają lale przebierać i czesać. Trzymam kciuki za Twoją wygraną w konkursie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. W zimowym ubranku najbardziej mi się podoba:) cudeńko!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna lala:0 bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna :)_ Szczególnie w tej zimowej krEacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Baaaardzo mi się podoba.Najbardziej wersja zimowa:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczna:)! Taka roześmiana buźka od ucha do ucha na pewno wprawi w dobry humor każdego. Mnie najbardziej się podoba w tej zimowej kreacji. Getry bezbłędne.Pzdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna , uśmiechnięta , taka do tulania. W ostatniej kreacji podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Elu, paczuszka dzisiaj doszła. Dziękuję ci dobra kobieto. Chora Laura będzie wniebowzięta!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle cudne Twoje lalki, najbardziej podoba mi się ta w piżamce... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lalka jest boska , ten jej uśmiech po prostu zniewalający :-D

    OdpowiedzUsuń
  35. Superaśna lala.
    Oj, chętnie bym się nią pobawiła.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nawet ja nie mam takich wypasionych ciuchów jak Twoja lala hihi.

    Cudna jest :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna lala, śliczne ma stroje:)
    Elu, przyłapałam Cię u mnie na komentarzu z nr900, zgodnie z tradycją, chciałabym obdarować Cię jakimś upominkiem, jeśli więc jesteś chętna to skontaktuj się ze mną proszę:)
    Pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  38. Ela ale czarodziejka z Ciebie i to na dodatek szybko czytająca! ;) Dziękuję za namiary!
    Śliczna lalka i do tego ma kilka świetnych kreacji!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczności lala 3 kreacja moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Tworzysz piękne laleczki i te ubranka. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  41. No to teraz wszyscy podziwiający - MARSZ GŁOSOWAĆ!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piżamkowa i z szaliczkiem- podobają mi się najbardziej. Laleczki są cudne, aż gęba sama się do nich śmieje =}

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...