poniedziałek, 10 października 2011

Jak uszyć sobie notes :)

Kiedyś robiłam KUSUDAMĘ i zostało mi mnóstwo kartek ( resztek,które odcinałam ) , zostawiłam je na pózniej ,bo " a może się przydadzą " ;))
No i się przydały ;) Wpadłam na pomysł ,że można z nich zrobić notesiki i przy okazji zrobiłam Wam krótki kurs ,


Z materiału wycinamy dwie "okładki " dodając zapas na szwy po centymetrze z każdej strony


Składamy prawą stroną do prawej i zszywamy zostawiając otwór ,przez który potem przewrócimy naszą okładkę na prawa stronę ,



Przewracamy na prawą stronę i stębnujemy przy brzegu zaszywając otwór,



Kartki składamy na pół ,wkładamy w okładkę i przeszywamy tak jak jest to pokazane na zdjęciu ,


Gotowe :)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Od DUDQI dostałam wyróżnienie :)
Strasznie Ci dziękuję ,jestem zaszczycona :) Zajrzyjcie NA BLOG ,Dudqa robi m.in genialne komódki :)
Dudqa posyłam Ci wirtualny bukiecik :)


Pozdrawiam Was ciepło w ten zimny wieczór :)

40 komentarzy:

  1. Super kursik! Bardzo proste ale bardzo pomysłowe. Na pewno mi się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łatwo, prosto i przyjemnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. super sprawa:) gdybym miala jeszcze czas...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kursik! Może kiedyś i ja zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję - fajny kursik...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł świetny, dziękuję za kursik.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beżowy notes wygląda super. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł i cudny kursik, tylko maszyny do szycia mi brak ;o(

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprytne! :o)) Bardzo mi się podobają te notatniczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu, dzięki za ten szybki kurs:) Notesiki , fajna sprawa, może kiedyś spróbuję coś sklecić:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu tak to prosto wymyśliłaś, że może nawet ja się pokuszę, mimo braku maszyny.
    Serdeczności posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki zimy wieczor??????
    Ela jestes dla mnei niewyczerpanym zrodlem porad i wszelakich kursow :)
    jak tylko bedemiala troszku wiecej czasu, to sobie machne taki notes na slowka :)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kursik,na pewno skorzystam i gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł:)dzięki za kursik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie dzięki za wspaniały kursik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. super tutek,na pewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny i prosty pomysł! A jak efektownie wygląda:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra ten notesik;-)fajnie je wymysliłaś,głowa pełna pomysłów'-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kursik świetny, moze kiedys z niego skorzystam. Dziękuje za bukiecik

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy notesik! Gratuluje pomysłu i oczywiście wyróżnienia :-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajna podpowiedz. kurcze przydaloby sie wreszcie nauczyc szyc :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajny pomysł:)Chyba i ja się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne! Na pewno na dniach powstaną u mnie takie notesiki! Dziękuję Ci ślicznie. Pozwolę sobie zamieścić Twoją stronę na moim blogu. Jest genialna! Pozdrawiam www.pracownia-gabrysi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł z tym notesikiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O to chyba akurat na moje umiejętności:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kursik extra! Ja właśnie zaczęłam temat - szycia okładek na zeszyty i książki... pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja sie ciagle czegos nowego od Ciebie ucze!!! Dziekuje, bo tez mam pelno kartek, ktorych zal bylo wyrzucic.

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny pomysł z tym notesikiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne notesiki, uwielbiam rzeczy które się robi właściwie z niczego, myślę ,że czasami coś u Ciebie podejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super,bardzo praktyczna rzecz, pięknie wykonana i świetny tutek:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)
    ...chyba sobie sprawię taki notesik:)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny kursik, dzięki na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  32. Notes jest świetny ;-) ! Cieszę się, że tu zajrzałam ;-) Spróbuję taki uszyć dla mamy ;-)
    Kochana zapraszam do mnie na CANDY ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super pomysł z tymi notesikami. Szkoda, że nie mam maszyny ...

    OdpowiedzUsuń
  34. Elu pomysł superowy, na bank go wykorzystam (z małymi zmianami) by zrobić sobie okładkę do mojej książki kucharskiej, dziękuję za odwiedzinki u nas, ściskam, Żania

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pomysł! Idę go chyba zaraz wypróbować :) BTW dodaje cie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super kursik własnie wczoraj uszyłam sobie taki notesik- dziekuje za tutorial :o))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ty to potrafisz wszystko !!!
    Nawet wolę nie myśleć, co mogłoby wyjść jakbym zaczęła teki notesik tworzyć ... zatem lepiej się Twoim pozachwycam ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzieki za kursik !!na pewno się mi przyda :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...