wtorek, 25 października 2011

candy pierwszorocznicowe :) Zapraszam :)

Witajcie :)
 12 listopada stuknie mi ( a własciwie mojemu blogowi ) roczek - wtedy to opublikowałam pierwszą notkę :)

Zastanawiałam się jak to zorganizowac ,czy 12 rozpocząć candy ,czy zakończyć hmm.. stwierdziłam ,że ta druga opcja będzie lepsza ,będę miała pewność ,że na święta wasze wygrane do Was dotrą :)

Zasady są takie :

Są 3 zestawy ,dlatego proszę abyście w komentarzu określiły na jaki zestaw macie ochotę ,jeśli ktoś tego nie napisze ,zostanie  przydzielony do zestawu z najmniejsza liczbą chętnych osób ;)

Osoby bez bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail

reszta zasad jak zawsze przy candy :)


Zestaw nr.1


naszyjnik,broszka,notes,woreczek,zawieszka z wałkiem ,choineczka :)






Zestaw nr.2


sopelki na choinkę,naszyjnik,książka ,broszka i aniołek z łyżeczką :)





 Zestaw nr.3

   Lalunia i breloczek :)



Serdecznie wszystkich zapraszam ,losowanie 12 listopada :)
Pozdrawiam :)

131 komentarzy:

  1. Pierwsza,pierwsza,ha ha ;-)
    Ale candy na wypasie normalnie!taaakie cukierasy,rewelacja.Takie cuda!wszystko piękne,sama nie wiem co wybrać.Najlepiej wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowności przygotowałaś !!!
    Anaka jak zwykle nie zdecydowana ;-)
    A ja dziś tak, chętnie przygarnę zestaw numer 1 ;-)
    Gratuluję roczku !!!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cukieraski:) skusze sie na zestawik nr2 bo w tym roku bede miala po raz pierwszy choinke u siebie a nie mam zadnych ozdob chinkowych:(no i ta ksiazeczka mmm :)
    Zycze wielu takich roczkow;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudne cukierasy !!
    to ja poproszę zestaw nr 2 ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się z miłą chęcią dopiszę:)
    Poproszę zestaw nr 3

    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    Pozdrawiam- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje pierwszego roku .
    Urzekły mnie sopelki z zestawu nr. 2 .
    Piszę się na nie i pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje Twój blog już od jakiegoś czasu, weszłam zobaczyć czy są jakieś aktualizacje, a tu proszę candy :D
    Zapisuje się na zestaw nr 2.Info u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich cukierasów to niemożna odpuścić, oczywiście zapisuje się u Ciebie. Dziękuje za odwiedziny u mnie i chetnie przygarnę zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  9. stawiam się w kolejce do zestawu nr 1, ale śliczności...pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością się zapisuję! Wybrałabym zestaw 2 lub 3 bo laleczke dałabym Córuni ;-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Poprosze zestaw numer 2 :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie zestawy są piękne!
    Ale najbardziej podoba się zestaw numer 1 .

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wielka przyjemnoscia sie ustawie u ciebie i poprosze zestawik nr.2 Sopelki sa swietne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem chętna na zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja sie do zabaw nie nadaje, ale ten trzeci zestaw... palce lizac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm i na co tu sie zdecydowac jak wszystko bym najchetniej zgarnela ;) No ale jak mus to mus, wybieram bramke nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj Elu zaszalałaś:D nie będę oryginalna i mam chrapkę na nr 2:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze -ale wybór!!! A nie można by tak wymieszać, bo mi się marzy do kuchni ten rewelacyjny aniołek, śliczny domek-breloczek i sopelek (bombowy pomysł!)?! No, ale jak trzeba to trzeba... trójeczkę ładnie poproszę (będzie miał Mikołaj na dokładkę do prezentu!) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale słodkości u Ciebie Elu! wszystko przepięknie wykonane i ja mam się niby tu na coś zdecydować:) Urodzin bloga gratuluję i na candy się zapisuję, a skoro trzeba wybrać zestaw to jako miłośniczka aniołów wybieram zestaw 2. Może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej ale mi narobiłaś ochotę na Twoje wyroby :)zapisuję się i wybieram zestaw 2 z wielką nadzieją, że uda mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. witaj i witajcie. Mi najbardziej podoba się zestaw nr 3. Odkąd jestem mamą to takie rzeczy sukcesywnie zamieszkują nasz dom :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy bloga :)
    Chętnie wezmę udział w zabawie i wybieram zestaw nr 3 :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najmilszego z okazji roczku!
    1000 Buziaków :*
    Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie i zapisuję się na zestaw nr 3. Marzę o własnym domku, więc breloczek będzie odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja i ja ;o) No nie mogę sobie podarować candy w którym można zdobyć Twoje wytworki ;o) Ja najchętniej przygarnęłabym wszystko, ale skoro trzeba wybrać to ustawiam się w kolejce po zestaw Nr 2 ;o) Pozostaje czekać z zaciśniętymi kciukami ;o) Wszystkie najlepszego z okazji roczku, sama wiem dobrze jak ten czas szybko zleciał ;o) I oczywiście życzę dużo czasu na swoja pasję i kolejnych cudownych rocznic ;o)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie skarby niemożliwie piękne! Gratulacje z "okazji "roczku" i najlepsze życzenia na następne lata:).
    Zapisuję się na zestaw NR 1 :))).
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. O matko! Jakie wypasione Candy, dopisz mnie do obojetnie jakiego zestawu, jak wygram to z kazdego sie uciesze, bo podziwiam Twoje prace!!! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zestawy,a ja staję w kolejce po nr 2,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Stawiam się na zestaw nr 3:)))))
    Zapraszam na Candy również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniale zestawy przygotowalas Elu!
    Waham sie pomiedzy 1, a 2..., ale chyba wybiore nr 2.
    Sciskam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudności, ja zapisuję sie na zestaw nr 2
    Gratuluję rocznicy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudne cukieraski, oczywiście że się zapisuję, ale tak podobają mi się wszystkie zestawy, że pozwolę losowi zadecydować. przy okazji, dziękuję za miłe odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  32. O Elu a ja po trójeczkę się ustawię:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj Elu, toż to totalna słodka rozpusta. Piękne rocznicowe Candy przygotowałaś. Gratuluję rocznicy i ślicznego bloga. Jeśli los padnie na mnie to poproszę pierwszy lub drugi zestaw. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsza wersja jest po prostu obłędna:) zapisuję się z wielką przyjemnością i gratuluję roczku:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale skarby przygotowałaś, wow! Gratuluję rocznicy z całego serca i jako, że strasznie intrygują mnie te sopelki, a czytać kocham ponad wszystko to zapisuję się na zestaw nr 2, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mam kaloszy, ale za to mam parasol. W kolejce w jesienne dni mogę postać, jak za czasów PRL-u (naumiałam się stać w kolejkach ;) ) Zapisuję się na Zestaw nr 2. Wszystkiego w nim po trochę.
    Pozdrawiam z Wrocławia
    natalia-99@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Same śliczności! W zestawie nr 2 jest książka też no to jak ja mam się nie skusić ;) Gratuluję roczku blogowego i życzę wielu lat owocnego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Co prawda jestem notesomaniaczką, ale aniołek jest tak przeuroczy, że wybrałabym zestaw 2 :)
    Pozdrawiam i zapraszam na candy i do siebie!
    http://kaniewska.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  39. Pomimo że w zabawach nie uczestniczę,ale gratulować już zaczynam:)))Też nie za długo stuknie u mnie roczek.Bardzo się cieszę że dane mi było kiedyś do CIEBIE trafić:))))A te nagrody to prawdziwe"Czary-mary":)
    Pozdrawiam najserdeczniej jak można.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przede wszystkim gratuluję rocznicy :))
    Chętnie przygarne zestawik nr.2 ale i inne też wyglądają bosko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Elu gratuluję blogowych urodzin, a na imprezkę (losowanie) chętnie się zapiszę. Bardzo podoba mi się zestaw drugi. Może mi szczęście dopisze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj tak! Wypasione, że ho ho:) Zestaw nr 2 nam się spodobał, sopelki są cudne! Gratulujemy rocznicy i życzymy kolejnych tak owocnych lat blogowania. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z miłą chęcią się zapisze, ale jak możesz nam kazać wybierać z pośród takich cudeniek:))) Ja jednak wybieram zestaw nr 3.
    Życzę kolejnych latek w naszym blogowym świecie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Życzę wytrwałości na kolejne lata blogowania ;) Z chęcią dopisze się do listy oczekujących wybierając zestaw nr 3.
    pozdrawiam i zapraszam na candy do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Elu zaszalałaś...no no... Nie mogę napatrzeć się na cudowności:-) Chętnie bym przygarnęła zestaw do kuchni: z Anielinką lub z wałeczkiem:-)Buziaki i życzę kolejnych blogowych roczniczek i radości z dzielenia się z nami wszystkim do lubisz i tworzysz:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję wytrwałości :)
    I zgłaszam się po zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja dopiero zaczynam więc gratuluję wytrwałości. Jak można wybierać to dla mnie zestaw nr 2. Pozdrawiam.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja także ustawiam się w kolejce, piękności przygotowałaś Elu i ja zapisuje się na zestaw 2gi, pozdrawiam serdecznie, Żania

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękne candy... życzę Ci jeszcze 100 lat tak owocnej pracy :) Ustawiam się w kolejce po zestaw drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  50. zblizaja sie mikolajki i swieta, chetnie zapisuje sie na NR 2. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  51. Rzeczywiście skarby wyczarowałaś, więc również zapisuję się. Bardzo podoba mi się zestaw nr 2.
    tati10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Cukierki do rozdania są wspaniałe. Z przyjemnością się zapisuję i pomimo tego że ciężko było mi wybrać wybieram zestaw nr. 1.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl
    Wybieram zestaw nr. 2 ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. Same cuda nam tu po cichu przygotowałaś :))) Wiem jaka to radość wygrać candy u Ciebie ,więc zapisuję się :))) Wybieram zestaw nr 2.
    Gratuluję roczku i takiego fajnego bloga :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. To ja też ustawiam się w kolejce - może akurat mi się poszczęści ^^. A zestawy są tak piękne, ze ciężko się na któryś zdecydować... wiec niech ewentualnie los zdecyduje za mnie :)

    pozdrawiam i gratuluję rocznicy - i życzę kolejnych lat satysfakcjonującego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale cuda przygotowałaś :-) nie wiem dlaczego ale ja już zaczynam myśleć o Świętach :-) i mam ochotę na zestaw nr 2 i ten aniołek kucharka ... rewelacja :-) a że uwielbiam gotować więc sie szeroko uśmiecham :-)

    Gratulacje z okazji roczku blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystkie komplety są cudowne.
    grzecznie ustawiam się w kolejce może się poszczęści ;)
    pozdrawiam ciepło
    dorotka
    http://mojesutasze.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  58. No to mam problem,bo wszystko mi się podoba!ale chyba wybiorę opcję 3,bo i Córeczka skorzysta;)
    pozdrawiam i gratuluję Ci rocznicy!oby jak najwięcej takich;)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ustawiam się w kolejce po zestaw nr 2- cudo i gratuluje rocznicy agi78@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. przepiękne prace:)losowanie w moje imieniny, może się poszczęści:) chętnie bym przygarnęła zestaw nr 2:)pozdrawiam
    rkmadamer1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Witaj. Gratuluję pierwszego roku. mi jeszcze trochę zostało:)
    Przygotowałaś śliczne upominki. Wszystkie bardzo mi się podobają. Nie wygrałam jeszcze żadnego candy, ale próbuję. Wybieram zestaw 3, bo marzę o własnym koncie i uwielbiam maskotki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  62. Elu, wszystkie zestawy są piękne, ale najbardziej zauroczył mnie zestaw 1. I mam nadzieję, że to ja stanę się jego właścicielką. Gratuluję roczku i życzę dalszego miłego blogowania. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  63. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudne candy. Przygotowałaś rewelacyjne nagrody.

    Ja oczywiście decyduję się na zestaw drugi. Przecież ten aniołeczek to cała ja hihi :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  65. Dołączam do listy chętnych:) Marzy mi się zestaw nr2...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  66. ale długa kolejeczka....ja chętnie piszę się na zestaw nr 3...w małym domku potrzebny jest domek:)
    buziaki i pozdrowienia.Ania

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszystkiego naj... z okazji roczka,jak się okazuje mój przypada o jeden dzień póżniej, jeśli chodzi o zestawy wszystkie piękne, ale ja uwielbiam twoje lalki, mają charakter!...przy okazji zapraszam do moje candy rocznicowe, jeśli krawat nie przypadnie do gustu to może skusisz się na niespodziankę (nad którą na razie pracuję) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Dzisiaj trafiłam na Twój blog i od razu na candy :)Przejrzałam sobie prace, które tworzysz i muszę powiedzieć, że mnie oczarowały. A co do wyboru zestawu - wszystkie wspaniałe, ale skoro muszę wybrać, to wybieram nr 3. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych lat.
    wybór strasznie trudny, jednak sopelki wzięły górę:).
    poproszę zestaw nr 2.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Tyle pieknosci ,ze nie wiem co wybrac. Moze dwojke? Pozdrawiam cieplo:)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. To było tak, że ciebie nie było? :)
    Pozdrawiam, poproszę 2.

    OdpowiedzUsuń
  72. Zestaw 1 jest przepiękny. Od razu zwróciłam na niego uwagę i bylabym bardzo szczęśliwa, gdyby udalo mi się zostać jego właścicielką ;) Jestem obserwatorem bloga, anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Podoba mi się zestaw nr 2.
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  74. Dołączam do zabawy i zapisuję się na zestaw nr 3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuję się na zestaw nr 1
    klmw@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Ustawiam się w kolejce po te cudne sopelki czyli zestaw nr.2 :) wspaniałości rozdajesz a ja umieram z niecierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Drugi zestawik?, tak drugi przeważyła książka i sopelki;-)))
    Gratuluję roczku!

    OdpowiedzUsuń
  78. jejkuś, no cudeńka po prostu , wszystko piękne i normalnie byłoby mi wszystko jedno, bo takie cuda , ale zestaw 2, rewelacja, aniołeczek i biżuteria dla córci, sopelki (cudowne )dla nas na choinkę , i książka moja i tylko moja , ściskam i zmykam, aha , zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Elu TAKIE skarby, że oczy grają. Nic nie wybiorę sama, bo strasznie boję się zapeszyć.
    Pozdrawiam Ciebie cieplutko i serdecznie zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. i jeszcze ja zdążyłam! no jakże mogłabym przegapić tekie candy?! mi najbardziej do gustu przypadł Zestaw nr 2 :)
    pozdrawiam
    jjami@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. z mila checia zapisuje sie na candy a do ktorego zestawu .... hm... trudna decyzja ale moze zdecyduje sie na zestaw nr 2 pozdrawiam
    pesze@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. o jej ale śliczności:) wybieram zestaw 2. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękne rzeczy tworzysz :-)
    Uczę się szyć, więc jesteś inspiracją dla mnie :-)
    Pozdrawiam ciepło.

    aa, wybieram zestaw nr 3 :-)
    Ola
    aadam77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. I ja chętnie zaopiekowałaby się zestawem nr 3

    OdpowiedzUsuń
  85. W poszukiwaniu inspiracji do Ciebie trafiłam a tu candy słodkie . Zapisuję się / zestaw 2 / .
    Pozdrawiam Bożena
    bonnaaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. zgłaaaszam się i ja !
    loOovelyy@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    zestaw 2 ;))

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne są wszystkie zestawy, więc zdam się na "ślepy los" :) Banerek już zamieściłam na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  88. Trudno wybrać więc proszę sama zadecyduj czy do 1 czy do 2 :)

    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  89. wpadłam po przepis na lalczyne włosy a znalazłam rozdawajkę :D

    zatem poproszę zestaw najmniej obłożony chętnymi.

    rzezaca.rzezucha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. O jejuśku! jakie śliczności! Ja to bym chciała wszystko!!! ale jeśli już muszę dokonać wyboru - wybieram zestaw nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  91. Z przyjemnością zapisuję się na to candy . Wybieram zestaw nr 2 .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluję:-) Zapisuje się po te śliczności, wszystkie ładne ale najchętniej przygarnę zestaw 2 lub 3:-)

    OdpowiedzUsuń
  93. Wszystko prześliczne, ale jeśli jakimś cudem to mnie się poszczęści, to chętnie przygarnę zestaw nr 3. Choć sopelki też cudnej urody :)))

    OdpowiedzUsuń
  94. Składam rocznicowe życzenia i marzę o zestawie nr 3 :)
    Przy okazji zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  95. Zestaw nr 2 cały patrzy na mnie, no to ja zapisuję się na niego.
    Gratuluję pięknego bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluję i trzymam kciuki za dalsze powodzenie misji blogowej ;}
    A gdyby jakimś szczęśliwym trafem udało mi się wygrać, to ślicznie proszę o Zestaw nr 2.
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Witam, cudne prezenty. :-)
    Zgłaszam się oczywiście. :-)
    Jeśli zostałabym wylosowana to prosiłabym o zestaw nr 2. :-)
    Mój blog, na którym jest notka: liliowaa.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Biorę udział w candy ;)
    Mój e - mail: marysialilia@wp.pl
    Zestaw nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  99. Mnie sie najbardziej podoba drugi zestaw i na niego się zapisuję.
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja staję w kolejce po drugi zestawik;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Gratuluję roczku i życzę kolejnych wspaniałych blogowych latek pełnych wspaniałych pomysłów:)
    A kolejka po słodkości które przygotowałaś długaśnaaaa. Nic dziwnego same wspaniałości. A ja o mały włos przegapiłabym taką szansę. Ustawiam się więc w kolejeczce po zestaw 3.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Nadrabiam zaległości i już się wpisuję w kolejkę po zestaw 2 :) Gratuluję zbliżającego się roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Śliczne cudeńka! Wszytskie warunki spełnione!
    Stoję w kolejce po zestaw nr 2 :-) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  104. "Osiołkowi w żłoby dano..." - czuję się dokładnie jak ten osioł z wiersza, mając wybrać jeden zestaw, dlatego cieszy mnie możliwość zdania się na Ciebie. Dzięki temu jest jakaś szansa, że nie zostanę głodna :D

    Zgłaszam się więc do zabawy bez deklaracji co do zestawu - proszę mnie dokoptować gdziekolwiek, będę przeszczęśliwa, gdy uda mi się w ogóle cokolwiek u Ciebie wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Все комплекты очень красивые и пригодятся. Но мне больше всего нравит комплект №3 (Zestaw nr.3)
    http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Gratuluję rocznicy :) i zgłaszam się do zabawy. W razie wylosowania zdaję się na ślepy los bo wszystko mi się podoba (niestety ;) )

    OdpowiedzUsuń
  107. Kolejka długaśna,ale może właśnie to dla mnie jest ten cudny zestaw nr.2:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Cieszę się, że tu trafiłam - kolejny ciekawy blog do obserwowania :)
    zestaw 3 jest najbardziej kuszący
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam się. :)
    Mój e - mail: sjulluk@wp.pl
    zestaw 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Osiołkowi w żłoby dano ;-)
    Kierując się bardzo konkretną potrzebą posiadania notesu wybieram zestaw nr 1
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  111. Pięknie tu u Ciebie , prace fantastyczne i kursik na włoski-super.A z okazji urodzinowej rocznicy wszystkiego najlepszego- wielu lat tworzenia tych cudeniek wspaniałych.Po cukieraski też się ustawiam - do zestawu 3.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  112. ...cuda, cuda, cuda...aż trudno się zdecydować,zestaw 1 dla mnie najodpowiedniejszy:)
    pozdraswiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  113. Witam serdecznie. :) Masz super blog. :) Chętnie biorę pod obserwację i zapisuję sie na zestaw nr. 1. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  114. wybralabym zestaw nr 3 :-))))
    zapraszam na swoje candy!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Gratuluję roczku wspaniałego blogowania. Mnie też zaraz stuknie roczek, więc przy okazji zapraszam na candy, które ogłoszę 11 listopada.
    Kusisz samymi smakołykami, więc trudno coś wybrać.
    Przeprowadziłam prywatne losowanie i wypadło na nr 2. Wybieram zestaw 2.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  116. Wszystkiego dobrego na rocznicę... i wielu kolejnych, równie owocnych latek tworzenia i blogowania. Serdeczne pozdrowienia!

    Mnie zainteresował zestaw nr 3. ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Jak sie ciesze,ze zdazylam na te cudne candy!
    Zapisuje sie na zestaw nr.1
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  118. same wspaniałości, gratuluję rocznicy i takich pięknych prac i pomysłów. każdy zestaw kusi więc ja poproszę o dołączenie mnie do grupy najmniej licznej, będę mieć większe szanse hi hi:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Każdy zestaw jest uroczy i ciężko wybrać, ale te sopelki do mnie przemawiają więc im zaufam i zestaw nr 2;) http://galeria-inspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. dla mnie zestawik nr 2, piekne bobeczki sopelkowe

    OdpowiedzUsuń
  121. Ojej ile różności,świetne cukieraski naprawdę bardzo trudny wybór ale po wielu analizach, przemyśleniach, konsultacjach i podpowiedziach jak by się szczęście do mnie uśmiechnęło i to ja bym była szczęśliwcem to poproszę zestaw nr 1 :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  122. Śliczności, gratuluję roczku. Wszystko jest super ale najbardziej mi się podoba nr 2 tak więc zapisuję się na candy. Magda
    magdawalczak85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Elu ale dalas trudny wybor :( ja bym najchetniej dwojeczke wybrala bo sopelki i ksiazka :) ale tyle osob chetnych na dwojke a ja nie mam szczescia i nigdy nic nie wygralam wiec niech los zdecyduje moze bedzie wieksze prawd wygrania jak nic nie wybiore :) pozdrawiam i gratuluje blogowego roczku

    OdpowiedzUsuń
  124. Pierwsi i ostatni nigdy nie wygrywają, ale co tam takie candy żal się nie zapisać:) Chyba 3 zestaw jest naj chociaż trudny wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  125. Dziękuję Wam za udział w zabawie ,
    zamykam listę :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Gratuluję rocznicy. Lubię zabawy więc się przyłączam. Pozdrawiam Małgosia ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Very nice gift, hope for the best.
    I like set 2.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much Gerda, but too late ;))

      Usuń
  128. Only a year late :D
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...