środa, 28 września 2011

trochę nowości ,trochę zaległości :)


Dzisiaj będzie duuużo zdjęć :)
Na początek pokażę Wam jakie nowości poczyniłam w ciągu ostatnich dni .
Na stronie http://www.livemaster.ru/topic/61598-mk-vesennyaya-feya-tryapiensy?msec=38  znalazłam wykrój na fajną laleczkę i oto jest :)
Na tej stronce są jeszcze inne kursy i wykroje ,ale nie miałam czasu jeszcze,żeby wszystko obejrzeć :)




 A ta lala to juz mój pomysł ,nie wiem jak Wam ,ale mi wydaje się bardzo sympatyczna z tym usmiechem :)
Ma około 50 cm .




Ma pantalonki i torebkę ,która zrobiłam na szydełku :)



 A teraz trochę zaległych prac ,uszytych już jakiś czas temu .

Biały anioł :






 I zestawy dla Mamine.pl








w odpowiedzi na Wasze komentarze 


Bardzo Wam  dziękuje za tyle pokrzepiających słów,podniosłyście mnie na duchu :))Chyba tego mi było trzeba:)

Zalesinko , obiecuję ,że pomyśle nad tym ,żeby zrobic jakiś kursik szycia ubranek ,tylko nie wiem kiedy to nastąpi ;)

Witam serdecznie moich nowych gości :)
Pozdrawiam i jeszcze raz bardzo,bardzo dziękuję :)

38 komentarzy:

  1. Łał,aż oczy robią sie wielkości mandarynki (co tam-pomarańczy!!!
    Cudeńka!!!wszystko prześliczne a zestawy......
    nie wiem co napisać,chyba wrto zajrzeć do słownika i poszukać odpowiednich wyrazów które opisałyby te perełki ;-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo śliczności pokazałaś , wracam popatrzeć jeszcze raz a i ze stronki skorzystam ..././

    OdpowiedzUsuń
  3. Laleczki są po prostu cudne ,wszystkie bez wyjątku :) Dziecięce zestawy prześliczne i słodkie :)
    A stronę ,którą podałaś na pewno sobie przejrzę jak będę miała trochę czasu ,bo za mną tak chodzi uszycie jakiejś laleczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. biały anioł jest przepiękny :)
    Joasia z bloga
    http://miedzyciszaacisza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne. Pierwsza lalka cudowna i taka, jaką planuję kiedyś uszyć. Druga fajowska, wesolutka...te rzeczy na szydełku dopełniają wszystko! Anielica ulotna a zestawy godne zainteresowania na maminym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu wszystko jest przepiękne! A lala Twojego pomysłu to już w ogóle wyjątkowa! Rewelacyjna i przesympatyczna! Aż miło popatrzeć na taką wdzięczną buźkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju, jakie cudne!!! wszystkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jakie to wszystko jest u Ciebie piekne i ze smakiem, az trudno oczy oderwac!!! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście nowości, nigdzie takowych nie widziałam. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie lale i komleciki cudne,no i dzięki za fajnego linka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne lale ;o) Ależ Ty masz kobieto dryg do tego ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace! Laleczki bajeczne! Aż trudno oczy oderwać od tych śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, jakie słodziaki:) Elu, cuda tworzysz:)Obie lale i anioł są przesłodkie i przecudne:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo pięknych rzeczy uszyłaś. Aż trudno wybrać co mi się najbardziej podoba. Dzięki za namiary na stronkę z wykrojami. Już na nią zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie można się napatrzeć - piękne rzeczy dzisiaj pokazałaś :) I dzięki za linka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super,super i jeszcze raz super:)Królisia poniżej jakoś przeoczyłam a jest piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne, oczu nie mogę oderwać. A po kursikiem na ubranka i ja się podpisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczności :) najbardziej mi się podobają te dwa różowe dziewczynkowe zestawy dla Mamine.pl oraz... stópki pierwszej laleczki-wróżki :) (reszta oczywiście też jest bardzo atrakcyjna, ale te stópki to mistrzostwo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna lala i aniol cudny.
    Zapraszam na moje candy powitalne http://niebieskomi.blogspot.com/2011/09/candy-powitalne.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie da sie ukryć, że wszystkie prace wyszły slicznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy Ty masz czas na te wszystkie cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie piękne ale zniewoliła mnie ta Twoja z sympatycznym uśmiechem.Przypomina mi taką Pyzę.I te jej dodatki.Jest Śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Taknowości jak i zaległości prezentują się przepięknie !!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczne rzeczy tworzysz, ale aniołek jest boski,kocham aniołki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko jest wspaniałe! A te szczegóły! Stópki, kolanka, Ten "diablik" w oczach i cudowny biały aniołek... nie mówiąc już o ubrankach - jak mawia moja przyjaciółka - mistrzostwo świata!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Twoje morskie kolekcje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. o rany ale sliczne te lale. a ta druga bomba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Elu znowu te piękne uśmiechnięte buziaczki u Twoich lal..i te zadziorne oczka...:-)Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  29. ta, którą sama wymyśliłaś 50cm jest nadzwyczajna :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak miło znów zobaczyć Twoje cudne lalki! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Same śliczności :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne rzeczy tworzysz, aż trudno wybrać, które najpiękniejsze. Ta pierwsza laleczka mnie urzekła, a druga taka wesoła....Biały anioł też piękny, no wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne prace w białej anielince się zakochałam :). Ma cudną sukienkę :).

    OdpowiedzUsuń
  34. taka niespodziewana wizyta i jak mi sie tutaj podoba. Moje serce zdobyła ONA ta w pantalonkach. Ja niestety utknełam u Hortensji na włosach - czy mogę sie u Ciebie rozgościć na dłużej, poczytam szczególnie porady sa super dla takich wiecznie początkujących
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. ... te wiecznie początkujące to miało być o mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie lale są cudne:) Podziwiam twój talent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne!! a te podkolanówki na Białym Aniołku cudniaste!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...