czwartek, 11 sierpnia 2011

wróciłam :)


Do domu niby wróciłam ,ale wrócić do szarej rzeczywistości to dopiero była sztuka ;))
Dopiero dziś się zebrałam ,żeby naskrobać posta :))
Na początek kilka zdjęć z wyjazdu ( pogoda na szczęście dopisała ):)









Jeszcze przed wyjazdem uszyłam aniołka ,takiego grubiutkiego ,fajny jest :)



 Muszę się pochwalić ,ze brałam udział w loterii u JUTY
i poszczęściło mi się -wygrałam taką  oto broszkę .Jest prześliczna i miała juz dziś swoją premierę :))


Z paczuszki wyskoczyła tez mała myszka ,której sie w ogóle nie spodziewałam.
Myszka cudo -jest dopracowana w każdym szczególe :)
Juto ,dziękuję Ci serdecznie (za miły liścik też :)
Zajrzyjcie do JUTY robi super rzeczy ze sznurka :)



Podczas mej nieobecności dostałam kolejne wyróżnienie- od SABIK .
Serdecznie dziękuję ,miło mi bardzo :)

Dziękuje Wam za komentarze i pozdrawiam :))

22 komentarze:

  1. Fantastyczne fotki!!! To musiały być cudowne wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne wakacje w moich ulubionych okolicach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw oczywiście pozachwycam się przepięknym Aniołkiem.
    Patrząc na zdjęcia z wakacji bardzo Ci współczuje tego powrotu do rzeczywistości.
    Gratuluje wyróżnienia
    Cieszy mnie że dotarła przesyłka z wygranym drobiazgiem.To ja mam przyjemność że chociaż w tak małym stopniu mogę komuś sprawić odrobinkę radości.Jak ładnie sfotografowałaś tą myszkę.Mamy zawsze problem z białym kolorem:))))
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mi jakoś zapachniało Karkonoszami, może się mylę? Gratulacje z wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie jesteś :) Piękne miejsca zwiedziłaś,a aniołka uroczego uszyłaś.Zarymowało się hihi.Wygrana broszka i myszka od Juty śliczne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne wakacja. Mam nadzieję, że kiedyś też zawitam w te miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudne widoki, aniołek przepiękny ;o) Gratuluje oczywiście wygranej - myszka jest boska ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne widoki! Widać, że wakacje udane! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że Książ zwiedzałaś! Piękne miejsce, prawda? :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och zazdroszcze takiego wyjazdu ;) a Aniolek jest oczywiscie sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjecia piekne wyjazd na pewno bardzo udany:))Aniolek sliczny a wygrana super:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Widac, ze odpoczywalas w uroczym miejscu, na pewno akumulatory naladowane :-)!!! Aniolek jak zwykle uroczy. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że urlop spędziłaś efektrywnie !!!
    Piękne widoki, zadradź tajemnicę gdzie wypoczywałaś ;-)
    Kochana dziś otrzymałam od Ciebie ;-) same cudeńka i tyle że chyba nie zasługuję na takie dobroci ...
    Pięknie dziękuję za miłą niespodziankę !!!!!!!!!!!!
    Zapraszam na CAndy do Galerii Kaprys ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje Wam dziewczyny :)
    Juto- to ja dziękuję :)
    Zdolność -tworzenia -masz rację :)
    Annasza- fakt ,sam zamek jak i otoczenie robią wrażenie :)
    Kaprys - Karpacz i okolice bliższe i dalsze ;)
    a te drobiazgi ode mnie niech ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam:) ZDjęcia z wyjazdu-zwłaszcza zamekz ogrodem - inspirujące!
    Aniołek rzeczywiście grubiutki i gratuluję wygranej oraz wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wakacje:) dobrze, że pogoda dopisała,bo z tym ostatnio kiepsko:(
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie!! Aniołek cudaśny!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne miejsca zwiedziłaś. Aniołek jest śliczny !!!
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałaś super urlop :)
    A aniołek wyszedł Ci super :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wyróżnienia. Broszeczka cudowna, sama bym chciała taką mieć. Aniołek boski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba byłyśmy na urlopie w tym samym miejscu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu dzięki za polskie widoczki i mi tez trza powoli powracać do szarej rzeczywistości, ale żeby była mniej szara to mamy te nasze kolorowe szmatki :-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...