środa, 31 sierpnia 2011

Słodki bukiet i zwierzyniec :)

Witajcie :)

Jako,że niedługo moja bratanica będzie miała czwarte urodziny ( poważny wiek ;)) to porwałam się trochę z motyką na słońce i zrobiłam bukiet z lizaków :)
Ogólnie jestem nawet z niego zadowolona ,tym bardziej ,że nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiłam ,nie wiedziałam jak zrobić i musiałam kombinować ;) Dlatego też strasznie jestem ciekawa jaka będzie reakcja obdarowanej :)


Powstał też w mojej głowie kocio z kociakiem w kieszonce ,



w kieszonce miały być dwa kociaki ,ale zmieścił się tylko jeden ;D



Poniżej sympatyczna żabka  ( nie jest to mój pomysł ,raczej z cyklu " znalezione w internecie " :))


No i na koniec zwierzyńca nasz nowy członek rodziny -Figa ( mały szaleniec )





Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)

42 komentarze:

  1. Kociak taki trochę kanapowiec :).
    Takie łakocie to bukiet pewnie długo nie wytrzyma.
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, choć jestem kociarą i Twoje kotki bardzo mi się podobają to tym razem żabka górą.Jej minka i otwarte ramiona sprawiają, że ma się ochotę popędzić do niej i przytulić. Bukiecik śliczny ale mam nadzieję,że dawkowanie tych słodyczy będzie powolne. Pozdrawiam cieplutko. Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewne słodki bukiet zrobi furorę.Kociaki-cudeńko.Kocio-kangurki:))))))Żabka ma tak radosną minkę że tylko się w niej zakochać (może to zaczarowana królewna?)Gratuluję nowego ślicznego " członka w rodzinie" Pięknie pozuje zwłaszcza na pierwszym zdjęciu:))))
    Pozdrawiam i proszę pogłaskać ode mnie Figę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiecik z lizaczków swietny, kociaki i zabcia wyszły Ci super, piesek sympatyczny

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany:)
    Kociak wyszedł przesłodki.Taki słodki spaślaczek.
    Żaba jak żywa:)
    Fika jest cudna.Mam nadzieję,że będzie gościła w Twoich postach:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiecik zrobilas uroczy, na pewno zrobi furore:) Kocio i zabka wymiataja, a Figa pieknie pozuje do zdjec

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne przytulaki - szczególnie żabcia ^^ a bukiecik - słodki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żabula pierwsza klasa. A bukiet zniknie w okamgnieniu. Pozdrowienia dla nowego członka rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem reakcji obdarowanej ale również i mamy. Kiedyś jak zrobiłam koleżance bukiet z lizaków to wsadziła do wazonu i się dziwiła że kazałam jej wyciągnąć:D Zwierzaki superaśne a już Figa to sama słodycz:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mnie u Ciebie ciekawi,, jak rysunek będzie wyglądał w realu i za każdym razem jestem mile zaskoczona :) Zwierzyniec dzisiejszy jest rewelacyjny - cały!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysły masz świetne. Lizaki to chyba zmałpuję przy okazji, uszyty kot dla mnie najpiękniejszy a ta psota czarno-biała na dole to cud świata!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty od Ciebie Elu na pewno sprawią wiele radości :) Wszystko pięknie zrobiłaś ,a Figa słodziak po prostu :)))
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kotki skradły moje serce :-) bardzo sympatyczny duecik! Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotki są niesamowite ;o) Świetny pomysł ;o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny prezent, kociak to taki słodziak....

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bukiecik lizaczkowy wyszedl super:))pluszaki swietne:))a Figa ....jak ja bym chciala miec takiego psiaczka:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, ze szanowna jubilatka bedzie zadowolona, tez bym mogła taki bukiet dostać, chociaż mam jedenaście razy więcej lat:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle cudnie!!! Bukiecik superancki :-) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bukiecik świetny !!!
    Żaba do przytulania piękna !!!
    Psina kapitalna ile ma kropeczek na łapkach ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Bukiet i zwierzaczki-rewelacja,ale najpiękniejsza Figunia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko słodziutkie,a najbardziej psiaczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne pomysły na dzieciaków rozradowanie! Głaski dla nowego członka rodziny.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Figę identyfikuję z naszym Gizmo. Też 5 miesięczny szaleniec. Budzenie 5.00.
    Kociambry mają dla mnie zawsze moc przyciągania, ale żaba rozłożyła mnie na łopatki.

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany Elu!! Jakbyś nie napisała, że to dla bratanicy to bym pomyślała, że dla mojej pociechy ;-))) Moja za 9 dni kończy 4 lata, uwielbia koty i kociaczki, nie mówiąc już o lizakach...jesteś przewspaniałą Ciocią- pozazdrościć, moje dzieci mają rodziców jedynaków niestety..Pozdrawiam cieplutko!! p.s. właśnie wykonałam reklamówkę z Twojego tutka-dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczności Elu, po prosu śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Elu dziękuję za życzenia:-)
    Ależ ta Malutka ma się dobrze z tą ciocią:-) Śliczne zabawki jej uszyłaś. Najcudowniejszy prezent, bo nie jest sztuką kupić byle co w sklepie. Tyle czasu , energii i miłości włożonej w te przytulanki Malutka na pewno doceni:-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Bukiecik to świetny pomysł i piękne wykonanie.
    Ale kotek po prostu jest rozbrajający :) Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Założę się, że piękny bukiecik nie pożyje długo..tzn, jak już się wszyscy napatrzą to bratanica go skonsumuje, koty i żaba-jak zawsze mistrzowskie wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Żabcia jest urocza a kocury super!!!!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. HEJ,HEJ:-)
    A zebys Ty ,Elu tylko wiedziala,jak ja sie tej mojej przyszlej TORBY boje!?...
    mam bardzo ambiwalentne odczucia,ale 'bohatersko'brne w to dalej i udaje,ze wszystko OK :-)

    ELU: KOTT Z BARDZO MYSIM KOTTEM W KIESZENI MNIE URZEKL:-)
    Jest po prostu CUDEM!!!!
    No,zabka tez piekna,ale KOTT...mmmmm....
    Bukiet z lizaczkow to swietny pomysl.Obdarowana powinna podskakiwac do sufitu i z powrotem:-)
    Calusy,Elu-sorra,ze tak dlugo mnie nie bylo,ale juz bede...przyrzekam:-)
    -Halutka-

    OdpowiedzUsuń
  32. Psiak skradł moje serce!
    A kotki, właśnie lubię takie materiałowe!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Koteczek śliczny i ta kieszonka, pomysł super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj Elu:) Dawno mnie u Ciebie nie było. Bukiecik lizaczków rewelacja, na pewno zrobi furorę:) I kociak i żabka przesłodkie , ale mnie, jak na prawdziwą "psiarę" przystało :D- najbardziej podoba się Figa:)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  35. Bukiet słodki, psina fotogeniczna, kotek fajny, a taką żabkę to muszę mieć. Jutro zabieram się za szycie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bukiet słodki, myślę, że obdarowana szczęśliwa ;) Szyjątka równie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Elu, kocur i żabka są fantastyczne! Pozdrawiamy powakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Elu, widzę że u Ciebie w domu też jest nowy członek rodziny :) Figa jest przecudna! Ma takie kochane i wiernie wpatrzone oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Figa jest cudny :).

    Bukiet wyszedł super, a i zwierzyniec nie gorszy :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...