środa, 24 sierpnia 2011

Jak uszyć reklamówkę -tutorial :)


Potrzebna będzie jakakolwiek foliowa reklamówka  - zdj.nr.1




Odcinamy końcówki  - zdj. nr. 2 i 3 ,




Rozcinamy z jednego boku i przykładamy do tkaniny ,następnie wycinamy  - zdj.4 i 5 ,




Ozdabiamy przód w dowolny sposób ( ja naszyłam kwiatek )  zdj. 6,




Zszywamy bok ,oraz uchwyty  - zdj. 7 ,




Górę naszej reklamówki wykańczamy lamówką  - zdj.8 i 9 ,




Przewracamy na lewą stronę i składamy w sposób pokazany na zdjęciu 10 ,następnie przeszywamy dół - zdj.11 ,




Teraz przewracamy na prawą stronę i podziwiamy swoje dzieło ;))  zdj.12 ,



Prawda,że łatwe ?



Dziękuje dziewczyny za tak wiele fajnych słów w komentarzach :))

Z całego serca dziękuję BRZOZOWEMU ZAKĄTKOWI za wyróżnienie bloga mego :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)




39 komentarzy:

  1. Proste,ale jakie pomysłowe :) A przede wszystkim proekologiczne! Oby wszyscy zabierali takie cudeńka na zakupy:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały tutek! Ja wciąż jestem przed swoją przygodą z krawiectwem, ale jak patrzę na Twoje dzieło, aż mi się chce szyć! Kiedyś na pewno skorzystam, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kursik rewelacja, szkoda tylko, że nie mam jeszcze maszyny do szycia

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu fantastyczny pomysł:D Gdybym nie miała swoich toreb od Kasi to na pewno bym sobie uszyła:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu rewelacyjny pomysł! Na pewno skorzystamy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Tylko niestety ja lamówki nie przyszyję... Ale schemat znakomicie pokazałaś i opisałaś:) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł i piękne wykonanie. Fajnie to pokazałaś. Uwielbiam takie instrukcje. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Może kiedyś skuszę się na szycie reklamówek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny przepis:)super,ze podzielilas się pomyslem wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pochwała się należy za tak skrupulatnie przygotowany kursik, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste! Fajny pomysł na prezent pod choinkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnw Elu! Myślę, że w wolnej chwili sobie skorzystam z Twojego kursiku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prosty i jaki przydatny pomysł koniecznie muszę spróbować ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kilka takich reklamówek - szyła mi znajoma. Są doskonałe na zakupy! Jedną mam z takimi przedłużanymi uszami na ramię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny pomysl! Slicznie wyglada taka reklamowka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie, ze proste dzieki Twojemu kursowi obrazkowemu!!! Fajna torba, serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny pokaz, aktualnie szaleję z maszyną i myślę że taka "reklamówka" też powstanie, bardzo dziękuję za tak czytelny pokaz

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie,ze latwe:) Znacznie trudniejsze jest pamietanie zeby zabrac taka reklamowke ze soba na zakupy :/ Ja mam kilka toreb a i tak najczesciej wracam z plastikowymi...

    OdpowiedzUsuń
  19. o jaki prosty tutek , w sam raz dla takiej ciemnoty szyciowej jak ja !

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny kursik ;-)) Już planuję z czego by tu uszyć taka siateczkę ;-)) Dzieki

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniały kursik, na pewno z niego skorzystam, dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne:) Już myślę nad koloremm mojej ekologiczne reklamówy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja, na pewno skorzystam. Wielkie dzięki. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł i bardzo ładna torba!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie pomyslalabym ze zrobienie torby moze byc takie proste:) swietny pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  26. Elu! Świetny kurs a twoja torba wyszła super! Pozdrawiam powakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super :) popatrz ja bym na to nie wpadła ;) Też sobie taką uszyję wg twoich wskazówek :)Dzięki za lekcję :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jasne ze proste to szycie jak nie wiem, podoba mi się ta lamówkę jeszcze nie widziałam takiej dzięki za kursik :-))

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomysł przedni.Pewnie wykorzystam :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow,super, tutek i pomysł.Uszyję, już nawet mam materiał:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny kursik:)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne, pomysłowe.. po prostu cudne..ach, Ty Czarodziejko Igły:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Elu szkoda, że takich reklamówek nie dostaje się w sklepach. Świat byłby o wiele piękniejszy:))) Super pomysł, aż miłoiść na zakupy:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Niby proste...ale tylko niby. Bo jak ktoś nie ma maszyny ani, co gorsze, pojęcia wielkiego o szyciu, to każde szycie jest wyzwaniem :)
    Tobie wyszła super. Zresztą podobnie jak grubiutki Aniołek, choć ja tego brzuszka grubiutkiego nie widziałam.
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pomysł:)
    Świetny kursik:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. O mało bym nie przegapiła takiego fajnego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciągle boję się zabrać za torby, ale ta wygląda na prawdę na prostą. Dziękuję za lekcję - coś mi się wydaje, że skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny (DIY) :)))
    Muszę pluć sobie w brodę, że przegapiłam tak inspirujące miejsce!
    Pozdrawiam i witam się: Dzień dobry :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...