piątek, 19 sierpnia 2011

Anioł i mała torebeczka :)

Witajcie :)

Wczoraj uszyłam kolejnego grubiutkiego aniołka :


Uszyłam też małą torebeczkę o której pisałam TUTAJ
Nieskromnie powiem ,że mi się podoba ,a szyłam ją jakieś 15 minut ,czyli ekspresowo :)



 Znalazłam jej kilka różnych zastosowań ;) niekoniecznie mądrych ;)

Na poniższym zdjęciu jako czepek dla anioła ,oczywiście jest trochę za duża ;)


osłonka na karafkę ,


i na świecznik :)

Nie będę się rozpisywać za bardzo ,bo coś czuje ,że zaraz mi prąd wyłączą ,bo jakoś podejrzanie miga światło ,a ciągle przechodzą burze :(
Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłe słowa :)

22 komentarze:

  1. aniołek super ale torebeczka wymiata, a już jako czepek to jest powalająca:D

    OdpowiedzUsuń
  2. torebeczka podbiła moje srece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołeczek jest bardzo optymistyczny, a torebeczka... no cóż - widać, że humor Ci dopisuje, hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny aniołek, taki pulchniutki:D A torebeczka niezwykle uniwersalna i to mi się w niej bardzo podoba:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torebeczka!! i ile ma zastosowan:))
    Aniolek przeslodki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. torebeczka taka slodka wyszla a szczegolnie jako czepek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebeczka fajna, choć stara jak świat. Jednak liczy się jej twórcze zastosowanie w wersji czepka podoba mi się najbardziej.
    Ukochania dla puchatej Tilduchy, twoja wersja jest znacznie przytulna w obsłudze, w odróżnieniu od tychanorektycznych, które teraz są w modzie (i które ja wykonałam).

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torebeczka i to dwa w jednym:))))Anioł fajny ma ładną fryzurę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołek jak zwykle słodziutki, torebeczka niesamowita, a z karafką prezentuje się wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń
  10. Z torebeczką to miałaś naprawdę fajny pomysł,podoba mi się jako czepek :)))
    Aniołek ,ślicznotka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. przesympatyczny anioł. a torebeczkę proponuję trochę mniejszą uszyć i faktycznie użyć jako czepka. świetnie to wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sympatyczna puszysta Tildka ;-) a torebeczka faktycznie wszechstronna! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Super aniołeczek,torebusia i cała reszta:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniołek jest piękny, zwłaszcza w czerwonej torebeczce na głowie. Bardzo fajne masz pomysły dla wykorzystania prostych rzeczy. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniołek śliczny i do twarzy mu w czepeczku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniołeczek cudny !!!!
    Torebeczka bardzo mi się podoba, doskonała na lawendę !!!
    Ale moje cuda od Ciebie są najpiękniejsze na świecie !!!!
    Jeszcze raz dziękuję !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne rzeczy uszyłaś! A najlepiej prezentują się razem - aniołek w czepeczku:))) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniołek uroczy :)
    Sakiewkę wykorzystałabym osobiście na biżuterię. Rewelacyjne wykonanie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wykorzystałaś sakiewkę:))ile pomysłów:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...