czwartek, 28 lipca 2011

Uszyj w jedno popołudnie ,

Witajcie :)

"Szycie może byc terapią i odpoczynkiem.
Osoba,która potrafi coś stworzyć własnymi rękami,czerpie z tego radość
a także uwrażliwia się na otaczający ją świat" - cytat z książki :)

Mam bardzo fajny poradnik pt."Uszyj w jedno popołudnie " :)
W książce jest ponad trzydzieści projektów ,a każdy z nich jest czytelnie opisany i pięknie zilustrowany.
w każdym z projektów wyszczególnione jest ,co nam będzie potrzebne do uszycia danej rzeczy ,jak wykroić,jakich tkanin najlepiej użyć  i jak uszyć .W każdym z projektów  określony jest poziom trudności ,więc każdy znajdzie coś dla siebie :) Jest sporo fajnych rzeczy do uszycia dla początkujących np.zasłonki , torba ze sznurkiem czy coś dla dzieci ,co bardzo mi się spodobało - czapka ,szalik i rękawiczki :)
Gdyby ktoś był zainteresowany to książkę można kupić w Galerii Łucznik :)


W książce są też wykroje i za to ogromny plus :)


A to będzie pierwsza rzecz z tego poradnika ,którą uszyję :


Ale to dopiero po powrocie ,ponieważ już za kilkanascie godzin wyjeżdżamy sie wczasowac ;) relaksowac i ładować baterie :) Nareszcie :)
Także do zobaczenia za minimum tydzień ,chociaż jak będę tam mieć internet ,to pewnie do Was zajrzę bo nie wytrzymam ;) Oby tylko pogoda dopisała :)

Dziękuje wam za wszystkie porady dotyczące moich kłopotów z blogiem ,zmieniłam przeglądarke na mozilla firefox ,ale nie pomogło,zatem męczę sie dalej odświeżając strony po kilka razy :) Mam nadzieje ,ża samo się naprawi ;)
Pozdrawiam was serdecznie :)

26 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na gotowe dzieło ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm..przydatna książeczka, chyba sporo można by się z niej nauczyć:) Elu, ładuj baterie, odpoczywaj , relaksuj się i wróć pełna energii, aby tworzyć , tworzyć, tworzyć ... :D
    Uściski i dużo słoneczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka wydaje się być niezastąpiona. Zazdroszczę wyjazdu. Naładuj baterie. Życzę mnóstwo słonka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna książka. Ja bardzo cenię sobie literaturę fachową. Życzę wiele przyjemnych chwil podczas "wczasowania się". Pozdrawiam cieplutko. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. książka wydaje się ciekawa, czekam zatem na efekty waszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książka. Ale najpierw muszę opanować mojego starego Łucznika. Nie możemy się dogadać-zwykle odpuszczam sobie ja albo on. Jakoś nam nie po drodze. Najchętniej wymieniłabym go na nowy model, taki jak Twój. Pewnie sam szyje;-)
    Buziaki posyłam
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka mi się podoba, natomiast samo szycie zdecydowanie mniej:)))))Chyba mi został uraz z czasów gdy nie można było nic kupić i zarywając noce obszywałam dzieci:))))))Ale nigdy nie mówię nigdy:)))
    Pozdrawiam życząc wspaniałej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkę to mogłabyś pewnie sama napisać ;-)
    Udanego wypoczynku i pięknej pogody!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to teraz nas zasypiesz cudami! Słońca przede wszystkim Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnego wypoczynku i pięknej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ksiazka!!! Duzo Slonca Kochana i wracaj do nas z nowymi pomyslami!!! Serdecznie pozdrawiam niestety dzis z deszczowego Trojmiasta :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe czy przy pomocy tejksiazki udaloby mi sie uszyc cos ladnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu jakoś nie wydaje mi się, żebu=y TObie potrzebyn był poradnik, jak co uszyć .... widziałam na własne oczy jakie cuda szyjesz ( o których ja nawet nie miałabym pojęcia jak się za nie zabrać ).
    woreczek zapowiada się pięknie!!! Na lawendę doskonały !!!
    Udanego urlopu !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z dziewczynami-komu jak komu,ale Tobie poradnik nie potrzebny,a zapewne nie jednego można się za to od Ciebie nauczyć :)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę super udanego wypoczynku.Oczami wyobraźni już widzę jakie powstaną cuda jak te baterie naładujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna książka , chyba też by mi się taka przydała , bo sama to jakoś nic nie umiem wykombinować , a tak jest łatwiej.
    Życzę udanego wypoczynku i pogody oczywiście. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super książeczka!To, co chcesz uszyć jako pierwsze to wygląda rewelacyjnie. Nie mogę się doczekać tego czegoś :) w Twoim wykonaniu.
    Miłego odpoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miłych wakacji,a książka na pewno się przyda , czekam na pierwsze efekty Twojego szycia :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki Elu za recenzję poradnika! Miłego wczasowania i relaksowania! Po powrocie zmień przeglądarkę na Google Chrome, nam pomogło. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za podpowiedź. Ciekawa pozycja, dodaję do zakładek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tę książkę Łucznika o szyciu ubrań ale zbyt skomplikowane są dla mnie te wszystkie instrukcje. Brak mi wprawy :( Ale mimo tego chyba się skuszę na jej zakup, może w tej będzie coś łatwiejszego dla początkujących ;)
    Już pewnie urlop dobiega końca ale i tak Ci życzę słonecznej pogody i żebyś wróciła wypoczęta :)
    Oczywiście czekam na gotowy woreczek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Elu coś Cię nie widać:-)A masz u mnie WYRÓŻNIENIE:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo proszę zajrzyj na mojego bloga w sprawie wygranej:))))))))Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Książka zapowiada się fajnie:))na pewno wyczarujesz cuda:) mam nadzieję,że urlop udany?:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...