środa, 6 lipca 2011

Sukieneczka i kapcioszki ;)

Wczoraj zaczęłam ,a dziś skończyłam sukieneczkę plażową dla bratanicy .Mam nadzieję ,że będzie tak ciepło,żeby mogła ją założyć ,bo niestety pogoda nas nie rozpieszcza :)

Na razie musiało skończyć się na przymiarce :)


Uszyłam też kapcie dla syna (zielone) i dla bratanicy ( biało czerwone )
Podobały się obydwojgu ,bardzo mnie to cieszy :)




Znalazłam na rosyjskojęzycznej stronie takiego kotka i tak mi się spodobał,że musiałam uszyć  ;)


 A na obiad zrobiłam prawie 80 pierogów z serem ,bo wszyscy uwielbiamy ,ze smietaną i cynamonem.

 A te kwiaty to dla was ,bo gdyby nie wy ,to komu ja bym pokazywała te moje wytworki ;))



Z ostatniej chwili :)  Właśnie w tym momencie kurier przywiózł mi maszynę Łucznik Telimena ,także kończę i lecę oglądać , bo jest co -ponad 400 programów ,będzie się działo ;))

Pozdrowienia ślę :)

37 komentarzy:

  1. Jestem posiadaczką takiej maszyny, więc się nie dziwię :) A wytwory piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci mają dobrze z Tobą :-) do tej sukienki duzo słońca życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i super kapcie!
    Podziwiam talent i fajnie ,że masz maszynę.
    Cieszę się,że będzie się działo, będzie co oglądać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukieneczka cudna ;o) Brawa ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. ohhh cuda cuda:* ale to jak zawsze :*
    http://kacik-decoupage.blogspot.com/
    Pappu

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukieneczka, fajowe kapciuchy, kotek - przesłodki :)
    a pierogami mi smaku narobiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest sliczna :) fajnie ze potrafisz uszyc takie ubranka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLiczna sukienia...a kocur bossski! też mnie taki korci do uszycia:-) Pierogi u mnie były wczoraj:-) Gratuluję nowego nabytku, pochwal się jak już się nacieszysz:-) A jutro zapraszam na Candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Elu:)Oj, prawdziwe czary-mary u Ciebie:) sukienusia śliczna i kapciuchy wspaniałe:) A kotek taki słodki:)
    Ściskam, dziękuję za odwiedzinki u mnie:)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu, sama przyjemność oglądać te wszystkie śliczności i smakowitości. Suknia śliczna, ale kapcie mnie oczarowały. Sama marzę o takich "papuciach", oj jakie one muszą być milusie. Jako miłośniczka kotów z czułością patrzę na uszytą przez ciebie zabawkę. No, a na koniec podjadłam sobie pysznych pierożków. Dziękuję za wszystkie te wspaniałości. O dziwo nie pada deszcz za oknem. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości,a pierożka bym zjadła oj zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. przesliczna sukienusia. mialam podobna mysle,ze w podobnym wieku wiec zapewne bedzie jedna z ulubionych :)

    a pierozki- och kobitko przydalabys mi sie.ja na pierogi zawsze mam za malo czasu przy moich rozrabiakach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka śliczna i super materiał :) Fajne te kapcioszki, zdolniacha z ciebie :) A kotek bardzo uroczy :)
    No to cieszysz się zapewnie z nowej maszyny :)
    Mi się marzy jakaś która haftuje pięknie i ma inne bajery... no ale na razie pocieszam się że mam w ogóle maszynę ;)

    Ps. Ja dziś miałam na obiad pierogi ruskie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta sukieneczka a pierożki palce lizać :o))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie mieć taką Ciocię jak Ty. Bratanica obdarowana, najedzona pysznymi pierogami , hmmm, chyba nie mam sera w lodówce, bo już poszłabym robić!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ pracowita pszczółka z Ciebie! I do tego zdolna! Daj znać, jak tam nowy nabytek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdolna bestia z Ciebie!
    Wszystko bez wyjątku bardzo mi się podoba i jeszcze pierogów 80 potrafiłś ulepić!
    Czy ty masz dodatkową parę rączek ?...

    OdpowiedzUsuń
  18. Pracowita jak pszczółeczka,cudeńkami nas raczysz!
    Wystrzałowa sukienusia;-)
    Gratuluję maszyny i z niecierpliwością czekam na publikacje tych arcydzieł ;-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna sukienusia i fajne kapciochy! Kociak uroczy, a pierogiądaja pysznie! Ależ z Ciebie pracuś! I to jaki fantastyczny! Pozdrawiamy cieplutko w ten deszczowy czas:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka i kapciochy pierwsza klasa.
    Dziękuję za kwiatki.
    Najbardziej jednak zazdroszczę tej Telimeny.Czekam na efekty Waszej wspólnej pracy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka z kwiatkiem super, kapciochy świetne, te kotki mi się podobają chyba będę musiała też takiego uszyć :) I pierogami apetytu narobiłaś :) Z nową maszyną to sobie teraz poszalejesz :)
    Dzieci mają wspaniałą mamę i ciocię :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogromnie podoba mi się twoje szycie, piękne tildy, zawieszki, super sukieneczka i kapciochy, ale najbardziej spodobały mi się te króliczki z długimi uszami, świetne są! :)) Pozdrawiam z tarasu i z przyjemnością zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogłam się oprzeć żeby nie skomentować, ponieważ wszechstronny talent w Pani drzemie:) Piękne wszystkie te cuda na Pani stronce i sukienusia i paputki i kicia i pierogi takie apetyczne i te inne wytwory. Fajne są też kursiki i na pewno będę tu sobie zaglądać,miłego dnia i dużo słonka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka jest bardzo piękna, Kapciuszki pierwsza klasa! Nie dziwię się, że dzieciaczki są zadowolone. a co do maszyny to pewnie nam znikniesz na kilka dni, żeby rozszyfrować te wszystkie ściegi i funkcje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukieneczka super!! A kapcioszki też kiedyś szyłam, właśnie mi o tym przypomniałaś -na pewno też jeszcze jakieś stworzę ;)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka śliczna, taki krój bardzo mi się podoba,oby pogoda pozwoliła dopisała,bo taka kreacja nie powinna zalegać w szafie.Kapcioszki super. Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sukienka :) Nie mam pojęcia jak się wszywa te gumeczki do górnej części a z chęcią bym się nauczyła - Elu jesteś mistrzynią - może jakiś tutek udałoby Ci się skonstruować?? :D

    Kocur uroczy! :)

    Maszyna jest super, też mam Telimenkę :))
    Przez pierwsze dni wypróbowywałam wszystkie ściegi ozdobne - obłęd!! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nowa maszyna:) fajnie:) już widzę Twoje cuda:)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienka, kapcie, KOT przecudny a te pierogi mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    ale smacznie wyglądają :D same cudności

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj
    Sukienka boska:)Kotek również mi się podoba:)
    A pierogi też robię...uwielbiamy je, szczególnie tak zwane,,ruskie,,:))
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedzinki u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Same przyjemne rzeczy: cud sukienusia, kapcioszki bomba! a te pierogi - idę do kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  32. lol jaka cudna sukieneczka!!!
    Elu pierwszy raz zawitałam do Ciebie(a wszystko dzięki Twojemu różowemu uroczemu kwiatuszkowi który pokazał się przy komentarzu gdzieś na blogu:)
    Z pewnością będę zaglądać stale:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...