piątek, 22 lipca 2011

Różne różności w jednym poście ;)

a tak mnie jakoś wzięło na uszycie pary młodej ;D



 Uszyłam tez dla siebie worek na bieliznę . Materiał  w  grochy pochodzi z mojej wygranej w SZUFLADZIE ,a koronka z wygranej u INES


Jakiś czas temu zamówiłam sobie w Art Galerii KAPRYS obciążniki i herbaciarkę ,
oprócz zamówionych rzeczy AGNIESZKA  podarowała mi piękne słoiczki do kompletu i pyszne herbatki :)
Aga ,bardzo dziękuje ,wszystko mi sie bardzo podoba :)



a od INES dostałam wyróżnienie -dziekuję ,to dla mnie zaszczyt :)
Teraz muszę :

1. podziękować za wyróżnienie
2. zamieścić link do bloga osoby, która mnie wyróżniła
3. wkleić logo wyróżnienia
4. przekazać nagrodę do 16 blogów lub w wersji poprawionej wyróżnić dowolną liczbę blogów, ale z uzasadnieniem
5. zamieścić linki do tych blogów
6. powiadomić nominowane osoby
7. podać 7 faktów na swój temat

fakty o mnie są  TUTAJ :))

a wyróżnienie przekazuję wszystkim ,których odwiedzam i którzy mnie odwiedzają ,a to dlatego ,że nie mogłam wybrać was tylko 16 ( więc jak zwykle w przypadku wyróznień się wyłamałam )

dziękuje Wam wszystkim za wszystko :)
I pozdrawiam :)



27 komentarzy:

  1. Ale słodkie te królisie! Świetnie też pasuje materiał na bieliźnie naszytej na woreczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, gratuluję wyróżnienia:)Śliczne królisie i jaka dobrana z nich para:)woreczek na bieliznę , uroczy i jakie fajne obciążniki na dodatek z prezencikiem:)
    Buziaczki dla Ciebie zdolna kobietko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. HEJKA:-)
    Fantastyczna Krolisiowa Para Mloda:-)
    Przepiekne ubiorki i cudne kolorki.
    Mnie sie tez tak marzylo,zeby zrobic slubna parke moich szydelkowych myszy,ale okrutnie wciagnely mnie koraliki i swiata poza nimi nie widze,choc musialam miec drobna przerwke,poniewaz aktualnie wywiazuje sie z mysiego zamowienia do Irlandii.
    Komplecik decou dostalas przesliczny.Nie bardzo gustuje w tej technice,ale te rozane cacka sa wyjatkowe.
    Pozdrawiam Cie,Elu ciepluteczko-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  4. Młoda para rewelacja, mają śliczną suknię i garnitur :), woreczek też śliczny wykombinowałaś, a wyróżnienie jak najbardziej Ci się należy :)
    Herbaciarka i słoiki mają piękny różany motyw :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie.. no Młoda Para jest genialna!! :) Reszta też bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie zdjecie jest bombowe:) Mloda para jest bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne królisie! Pięknie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziaczki uszyłaś. Ile nas szyjących tyle różnych fajnych pomysłów, wartych naśladowania. Pozdrawiam cieplutko Aśka:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Para młoda świetna !!!!
    Grtuluję wyróżnienia ;-)
    Cieszę się, że już cały komplecik jest u Ciebie cały i zdrowy !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z króliczkową parą

    OdpowiedzUsuń
  11. Mloda para kapitalna, super pomysl na prezent slubny :-), a wyroznienie to sie Tobie nalezy, bo super blog, rewelacyjne prace i bardzo kreatywna z Ciebie kobietka!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super para i prezenty.Gratuluje wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna parka nowożeńców, po prostu cudo,
    a woreczek przesłodki, Gratulacje wyróżnienia, naprawdę Ci się należy za kreatywność,
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślubna młoda królicza para jest fantastyczna, :), do tego woreczek (bardzo praktyczny-wiem z doświadczenia hi hi ).Jednym słowem -cudeńka po prostu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Młoda para jest bardzo pomysłowa, ale te zielone grochy...superbomastyczny woreczek!!! A wyróżnienie jak najbardziej się należało :D
    Pliiis - wyłącz tą weryfikację obrazkową, bo czwarty raz nnie będę wpisywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Worek na bieliznę wygląda rewelacyjnie :) Ale Twoje obciążniki najbardziej mi się podobają, chyba dlatego że są niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ta para młoda:) i gratuluję wyróżnienia
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. para młoda jest rewelacyjna! świetny miałaś pomysł :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do siebie po wyróżnienie!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozwoliłam sobie na spacer po Twoim blogu.I trudno mi się zachwycać tylko ostatnim postem,kiedy mam przed oczami tyle pięknych rzeczy które Stworzyłaś.Bardzo mi się spodobało tak wiele, że nie będę się siliła na wyszczególnianie.Na pewno muszę jeszcze niejednokrotnie odbyć taką wędrówkę aby zapoznać się z Twoimi pracami.
    Młoda para fantastyczna.Gratuluje wyróżnienia.
    Pozdrawiając serdecznie zapraszam w swoje skromne progi.
    http://kaciksznurkaiszydelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. No więc po kolei, para młoda śliczna jak z bajki. A męska część tego duetu ma tak wielkie serce, że aż się wzruszyłam. Woreczek świetny pomysł i chyba przed wyjazdem na wakacje taki sobie sprawię, a może nawet dwa, osobny na dolne i osobny na górne części bielizny. Reszta prezentowanych różności również przeurocza. Motywy kwiatowe śliczne. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. suuuper Para młoda wymiata i ten woreczek na bieliznę...muszę sobie taki uszyć;D oto mój nowy blog
    www.woreczkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle prześliczne Twoje Króliśki!! Para niczego sobie...tacy zakochani,że niedługo Im doszyjesz pewnie przychówek;-))
    Woreczek-cudny ale mój ładniejszy ;-))))- Elu OROMNIE DZIĘKUJĘ ZA TAK PRZEWSPANIAŁĄ POCIESZAJKĘ!!!! Zaraz się pochwalę u siebie tymi cukiereczkami! Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudeńka tworzysz - zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam po wyróżnienie na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne! Szczególnie para młoda! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...