poniedziałek, 11 lipca 2011

Lustereczko ,powiedz przecie ...;))

Lustereczko powiedz przecie,kto jest najpiękniejszy w świecie ?
Odsuń się ,bo nie widzę :))

Takie lustereczko ostatnio wykombinowałam :

 Napis zrobiłam na nowej mej maszynie :)

 Uszyłam też aniołka ,który powstał z tej samej formy co króliczki ,oczywiście nie byłabym sobą gdybym czegoś nie pozmieniała ,forma jest cały czas w trakcie powiedzmy ,że udoskonalania :)
Tutaj widać udoskonalone nogi :D



A tutaj efekt mojej współpracy z Łucznikiem,czyli mój nowy nabytek ,moja maszynka ;) którą jestem zachwycona :)

Ma mnóstwo ściegów ozdobnych ,jeszcze nie wypróbowałam wszystkich ,ale to kwestia czasu ;)


W odpowiedzi na Wasze komentarze :


Przede wszystkim serdecznie Wam za nie dziękuję :)


ComoLaLuz  -  jeżeli chodzi o to marszczenie w sukience ,to jest to bardzo proste ,tylko musisz miec takie specjalne rozciągliwe nici ,zakłada się do bębenka ,górna nitka normalna i wystarczy szyć ,a marszczenie robi się samo :)




Pozdrawiam ciepło ,witam moich nowych gości i w dalszym ciągu zapraszam na candy :)

Edytuję jeszcze ,bo właśnie się dowiedziałam ,że wygrałam candy u MamyKini :))
Bardzo się cieszę , MamaKini tworzy cudeńka :)
Dziękuję !Hip hip,hurra :)

32 komentarze:

  1. Ja chce taka maszyne!!!!!!!!! ;) zazdroszcze!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranego candy!!
    Niesamowita z ciebie kombinatorka-świetniaste lustereczka wyczrowałaś;z tą maszynką stworzycie świetny duet-owocnych,czarujących prac Wam obu życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. bozesztymoj jaka Ty jestes PROFESJONALNA!!!!!

    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Lustereczko wykombinowałaś śliczne. Aniołek wprost anielski. a maszyna super. Ja też mam Łucznika, ale mój niestety nie pisze. Chyba Ci jej zazdroszczę. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne czary-mary! Cieszę się, że tu trafiłam! Może ja też kiedyś będę szyła......., pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maszyna prawdziwy kombajn:) aniołek przesłodki a jaką ma sukienusię:)a lustereczka też cudne. Ja też mam Łucznika ale starej daty a ta Twoja jest boska nie wiedziałam, że może pisać hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. maszyny zazdraszczam . Ja pomału dojrzewam do kupna nowej :) bo jak narazie to na łuczniku Turze sie uczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, jestem zachwycona:)Pomysł na lusterko świetny, a aniołek przecudny, uwielbiam rudzielców:D Maszyna pierwsza klasa, ja dysponuję tylko starym łucznikiem po babci:)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jaka superancką masz maszynę,jakie cuda robi, wzorki a nawet napisy. Coraz bardziej nabieram chęci by takiego pomocnika sobie sprawić. Twój aniołek jedyny w swoim rodzaju. rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z taka maszyna to sciegi bedziesz piekne robila. super. gratuluje nabytku i jak zawsze slicznych dziel.

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurde - to ona nawet napisy szyje?! Teraz to się będzie u Ciebie działo, co zresztą po aniołku widać i po lusterku! Muszę poczytać o tej maszynie, bo powoli zaczyna się i u mnie chęć wymiany staruszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe wieści! Gratuluję szczęściaro :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anioł fantastyczny.
    A Twoją maszyną chętnie bym się pobawiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne lustereczko wymyśliłaś :) Anioł jest fantastyczny!!! Połączenie Tildy z królikiem jest świetne!! :)A maszynę masz fantastyczną-marzenie po prostu.... Ja też mam łucznika, ale... starowinkę...
    Pozdrawiam słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszcze maszyny ma piękne ściegi moja ma tylko dwa , jest kupiona na allegro za 80zł

    OdpowiedzUsuń
  16. aniołek pierwsza klasa!!! a co do instrukcji marszczenia to przy okazji dziękuję za podpowiedź. Właśnie się zastanawiałam nad tym jak to jest zrobione :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie lusterko to naprawdę fajny pomysł, a laleczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lustereczko i lalunia śliczna, a maszyna pełen wypas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej! Pomysł z lusterkiem jest superek! Jakież Ty piękne ubranka szyjesz swoim "szmatkowym dzieciom" :-) A Łucznik ma świetne ściegi- woww..:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej-Ela:-)
    Szatka graf.Bloga wyglada fantastycznie!
    Ty naprawde tworzysz 'czary-mary z materialu'!
    Wisze,ze sie bardzo rozkrecasz tworczo i wyplywasz na szerokie wody tej tworczosci:-)
    Maszynke masz-skarbusia:-)
    Ja tez kocham mojego Singerka,chociaz dawno juz nic nie szylam.
    Lustereczko cudek,anieliczka tez a najbardziej spodobal mi sie ten kawalek jeansu,na ktorym wypisalas maszynowo...'tralala....itd'-hehehe:-)) baardzo zabawne-powinnas to gdzies wykorzystac:-)
    Usciski-Halinka

    OdpowiedzUsuń
  21. Super lustereczko,anielinka wprost cudowna.Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Po pierwsze gratuluje wygranej w Candy u Gosi (ja tez kiedyś u niej wygrałam). Po drugie jesteś drugą blogowiczką z nową maszyną. Zazdroszczę, bo sprzęt jest pierwsza klasa. A po trzecie to lusterka bardzo przypadły mi do gustu. Mam dwa okrągłe szkiełka i nie wiedziałam co z nimi zrobić. Super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje nowego nabytku :) Pomysl na ozdobienie lusterka genialny!
    Masz niesamowite pomysly.

    OdpowiedzUsuń
  24. Elu masz nieziemskie pomysły! Lustereczko śliczne i aniołek rudzielec również! Gratulujemy udanego zakupy! Niech dobrze służy! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zakup, prace jak zwykle powalają na kolana!
    Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super laleczka w herbacianych barwach.
    Nawet nie wiedziałam, że Łucznik robi teraz takie fajne maszyny. 23 lata temu byłam szczęśliwa, że mam 6 ozdobnych i funkcję dziurki.
    Batik jest prosty, wystarczy roztopiona świeca, pędzelek, płótno, farbka do barwienia na zimno i stare żelazko. Wszystkie czynności przedstawiłam na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Maszyna super i lustereczko też, mam też takie jedno do ozdobienia i zastanawiam się właśnie jak to zrobić, obszyć ? tylko ja tak pięknie nie umiem. :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! W ogole nie zdawalam sobie sprawy, ze maszyna moze miec tak swietne sciegi. Ten muszelkowy jest piekny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranej:) a przede wszystkim zazdroszczę takiej maszyny!super sprawa!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna ta Twoja nowa przyjaciolka i jakie ma cudowne sciegi!!! W poniedzialek ide na rekonensans po sklepach, bo tez chce kupic nowa maszyne, chodzi mi po glowie Elna. Mieszkam w Trojmiescie i mam tu takie dwa specjalistyczne sklepy, mam nadzieje, ze cos wybiore.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lustereczko śliczne :) aniołeczek cudny :) A maszyna rewelacyjna! zazdroszczę ci jej, ja też taką chcę ;)... tylko na razie mogę o takiej pomarzyć ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawaj znać co jakiś czas jak maszyna się sprawuje! Muszę pomału szukać innej i badam rozmaite opinie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...