piątek, 15 lipca 2011

Chwalę się :))

Od dwóch dni nie mam internetu w ciągu dnia :( a wieczorem ma taką szybkośc ,że szkoda gadać ,a ja bez internetu to jak bez ręki (niestety )
Przejdę teraz do chwalenia się :)
Otóz niedawno (jak już wspomniałam wcześniej )wygrałam candy u Mamy Kini .
Paczka przyszła błyskawicznie ,tak się złozyło,że przy otwieraniu byliśmy we troje ( tzn .ja,syn i bratanica) Ale były emocje :) Paczkę Gosia zapakowała porządnie ,nie mogliśmy jej otworzyć ,a gdy w końcu się udało wyrwał się nam zbiorowy okrzyk zachwytu : ooooooooo.....każdy chciał zobaczyć i dotknąć :)Anioł jest niesamowicie śliczny ,duży i grubiutki :) zresztą co  tu dużo pisać ,zobaczcie :


W rękach ma malutki koszyczek ,a na głowie wianuszek :))



piękną suknię  i wielkie skrzydła :


Dziękuję Ci Gosiu z całego serducha :) Radość była niesamowita :)

Ps.mam nadzieje ,że uda mi się zamieścic tego posta :)

19 komentarzy:

  1. gratuluje, ślicny aniolek, podziwiam te maleńkie dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna anielinka, szczerze gratuluję wygranej:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze bardzo ;)
    http://kacik-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ela Ty to dziewczyno masz szczescie, rozbijasz sie po Candy i wygrywasz :)

    oczywiscie gratuluje

    buziaki
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się strasznie, że spowodowałam tyle emocji :)
    Niech anielica przyniesie Ci szczęście :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielinka prześloczna, gratuluję wygranej :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna wygrana i ciesze sie razem z Toba!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezent! Nie dziwię się Twojej radości:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ci :) Anioł jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, a anielice już ogladałam u Gosi :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny aniołek :D
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje-super wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu, gratuluję:) Śliczności po prostu:)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi się taki marzy, gratuluje jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniołek słodziachny !!!
    Gartuluję !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniołek jest piękny! Takie te Twoje rzeczy są jak z bajki, niewiarygodnie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. No nareszcie wróciłam:) Gratulacje dla szczęściary:) Anielica jest piękna - niechaj przyciąga same pozytywne emocje:)
    Pozdrawiam serdecznie!!!!

    Ps. Dalej mam problem z logowaniem jako ja, więc zostawiam ślad:
    http:/molewnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj,
    folię magnetyczna zakupiłam
    http://galeriapapieru.com.pl/pl/p/Folia-magnetyczna-20x30/333
    Dziękuje za czułe słówka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...