niedziela, 17 lipca 2011

Candy-wyniki

W dalszym ciągu nie mam internetu i muszę korzystać gościnnie ,nie wiem jak długo to jeszcze potrwa ,mam nadzieje ,że niedługo.
Mam też dziś gości i muszę się zająć przygotowaniami , dlatego losowanie tak rano :)
Dosyć ględzenia ,przechodzę do konkretów :)

Bardzo wam dziękuję za tak liczny udział w candy .

Nagrodę główną wygrywa  Katarina79 z bloga Zabawa z szyciem

Nagrody pocieszenia wygrywają :

Sabik z Malachitowej łąki

oraz

Betty z Motylkowo mi

Moje gratulacje :))

Dziewczyny ,jakbyście mi dziś przysłały swoje adresy to jutro wysłałabym wasze wygrane ,bo potem prawdopodobnie nie będzie mnie przez 2 lub 3 dni .

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :))

20 komentarzy:

  1. Gratuluj dziewczyny :)
    i dziękuję za zabawę :)

    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczęśliwczyń :) i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dziewczeta
    pozdrowionka dla wszytskich
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Huraa ,moje pierwsze wygrane candy ! Dziękuję Elu i pozdrawiam wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Sabik ma szczeście:) u mnie jakiś czas temu też wygała pocieszajkę:):):)
    Gratuluję dziewczyny :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations to the winners and to you, dear, for the lovely candy! God bless! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziewczynom a Tobie dziękuję za przefajna zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!!Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jej o jej...:-)) Ja właśnie wróciłam z wyjazdu:-) Elu wygrać u Ciebie Nagrodę pocieszenia- superrr bardzo się cieszę!!!! Twoje komentarze zawsze mnie tak dopingują:-) Już wysyłam adresik:-)Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za zabawe i gratuluje wygranych i w sekrecie Tobie wyznym, ze jestem w trakcie szycia mojego pierwszego Tilda Aniola, zdjecia juz wkrotce na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęściarom gratuluję.
    Za zabawę dziękuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowne wspanialości można tu u Ciebie zobaczyć. Zazdroszczę talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. przegapiłam candy? niemożliwe:D Gratulacje dla zwyciężczyni a dla Ciebie ... wyróżnienie zapraszam po banerek

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wam kobietki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...