sobota, 2 lipca 2011

Candy ekspresowe :)

Witajcie :)
Mam dla was takie ekspresowe candy ;)

W skład nagrody wchodzą :

1. Aniołek
2.Zawieszka
3.brelok do kluczy
4.kwiatki do dowolnego wykorzystania 

Zasady pewnie każdy zna ,to już nie będę pisać ,ale też nie będę sprawdzać :)

Losowanie 17 lipca .
A oto nagroda (wybaczcie jakość zdjęć ,ale pogoda do bani i nie chciały lepsze wyjść)






Serdecznie wszystkich zapraszam do wzięcia udziału :)
Dziękuję za tyle sympatycznych i ciepłych słów pod poprzednimi notkami :)

80 komentarzy:

  1. Ja jestem chętna na te cudowności!!!mnie wylosuj mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jak ekspresowe to ja się ekspresowo zapisuję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie śliczne, skaczę od zdjęcia do zdjęcia i nie wiem co najbardziej. Pewnie, że biorę udział, tym bardziej, że cię cieszę, bo ktoś to znaczy ty, bloguje. Dzisiaj jakaś totalna pustka a przecież pogoda sprzyja, siedzeniu w domu. Chyba, że wszyscy wyjechali.
    Miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybciutko zapisuje sie :) u Ciebie oczywiscie same cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekspresem do Ciebie przyjechałam-i z przyjemnością się ustawiam;

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chetnie dopisuje sie na takie cudenka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez ekspresowo sie ustawiam tym bardziej,ze takie slicznosci do wylosowania:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. sie zapisuje, moze tym razem cos mi sie wydarzy :)
    pozdrowionka
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ja jaaaa
    :)
    Będą u nas miały jak u Pana Boga za piecem czy na piecu hehehe ewentualnie w ogródku :)
    na pewno dobrze

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja się zapisuję. Tyle, że wyniki sprawdzę dopiero 21.07 - po powrocie znad morza.

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja się ekspresowa zapisuję :) z nadzieją pierwszej wygranej :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też bardzo chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście się zapisuję...

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach żeby mnie się trafiły te cudeńka zrobione przez ciebie. Bardzo lubię Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzi chętnie przygarnę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. to i ja sie dolaczam do zabawy i do obserwatorow bo piekne rzeczy robisz. zapraszam do siebie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również połakomię się na takie cudeńka ;o)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same śliczności. Szybciutko ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Piszę się z wielką radością:)Przygotowałaś śliczne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie się ustawię w kolejkę po te cuda:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale CUDA przygotowałaś! Obowiązkowo dołączam do chętnych, bo wszystko mi się BARDZO podba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczności przygotowałaś. Też ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne :) Chętnie bym przygarneła :)

    No i zapraszam na moje Candy: http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cuda!!! Chetnie się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale wypasione cukierasy:)ustawiam się chętnie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wesoły ten aniołeczek, wywołuje uśmiech na mojej twarzy :) Z miłą chęcią ustawię się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U lala ale chętnych, ciesze sie ze i ja się tu znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzień Dobry

    Chętnie się wpisuje choć nie bloguje.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. piękności, to ja się zapisuję na aniołka, - chociaż nie rozdzielasz, ale jakbym miała to szczęście być wylosowaną to proszę aniołka ! i losuj dalej ;-))

    OdpowiedzUsuń
  31. Nas również nie może zabraknąć! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ...i ja pragnę zostać właścicielką twoich wytworów:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie omieszkam i ja się nie zapisać, jeśli takie cudowności serwujesz:)przepiękne, dech zapierają:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do siebie - bizuteriaartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. No,nie mogę się oprzec.Bardzo proszę zapisz i mnie .Może dopisze mi szczęscie.Pewnie jak zwykle nie,ale co tam ,spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  36. Słodki zestawik.. z przyjemnością go przygarne :-) pozdrawiam ciepło i życzę dużo słońca!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ile slodkosci...ustawiam sie grzeczniutko w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. ojojoj... jakąż ja mam nadzieję na takie cukiereczki...postoimy zobaczymy :-)) pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja dołączę do kolejeczki po takie wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  40. same słodkości! jestem chetan!:):)

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja dołączę do grona chętnych na te cukiereczki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Tez się ustawiam, takie cuda proponujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  44. Same cudeńka :) Również bardzo chętnię się zapisuję :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się!
    http://wanda.pinger.pl/m/6926109/candy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. tyle ślicznosci, staje w kolejce1!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja się zapisuję:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. ohh ale tu tlum.... ale i tak sie ustawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się:)
    http://www.kingadiy.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. cudne, poprostu cudne ! Piszę się, może szczęście dopisze ...

    OdpowiedzUsuń
  51. Żeby tak wystarczyło powiedzieć; czary mary i te śliczności były by moje;-)
    nie da rady, zapisuję się więc na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  52. Elu, dopisz i mnie do listy chętnych na Twoje skarby.

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)

    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. CUDOWNOŚCI...a Anioł-arcydzieło...
    nie mam bloga (jeszcze)ale pozdrawiam...Małgorzata

    gosiektkacz@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też chcę!...
    Śliczności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. zapomniałam o adresie
    soniaszladowska21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. i ja i ja :) na cudeńka
    aninap@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również ustawię się w kolejce po te cudeńka a że podoba mi się u Ciebie to pozwolisz że sobię poobserwuję Twojego bloga :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  58. Rewelacyjne candy, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  59. Cukierski cudowne, wiec i ja ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Elu i mnie nie może zabraknąć w tak wspaniałej zabawie, więc ustawiam się w kolejce i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Witaj :)
    co za śliczności
    cudne candy więc się zapisuję
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :0

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystko piękne! Szkoda by było nie spróbować szczęścia!
    http://maneruki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. ja się zapisuje na candy, jakbym wygrała to po raz pierwszy, buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  64. chętnie się zapiszę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. ja też ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. cudnie :) mogę się zapisać? :)
    piekne candy

    OdpowiedzUsuń
  67. mniam. takich łakoci się nie przegapia.
    zapraszam przy okazji na swoje candy http://nocneszycietukafki.blogspot.com/2011/07/tkaninowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja chce to wszystko zagarnac! :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Wygląda na to, że zostanę tutaj na dłuższą metę. A teraz ustawiam sie w kolejkę i czekam na wyniki. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  70. wow! amazing candy!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  71. Sliczny aniolek :) Juz czekam na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  72. Hi dear! Lovely blog and sweet, so sweet candy! Loooove everything! What a lovely taste! Your work is really marvelous! Thanks by the wonderful candy you share with us! I've posted this on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Spreading your sweet news there! God bless and have a wonderful time! :D Mahrian
    Follower's name: Wishmade

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja również się dopisuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Dwa dni do losowania?, może na końcówce mi się poszczęści, również staję za tymi cudeńkami :)
    Pozdrawiam cieplutko agnes :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się i zapraszam na moje candy na stronie http://millefioriczylitysiackwiatow.blogspot.com/2011/06/duuuugi-post-i-niespodzianka-dla-tych.html

    OdpowiedzUsuń
  77. Piekne CANDY ja też się zapisuję

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...