środa, 27 lipca 2011

:)


Bardzo dziękuję za przyznanie mi wyróznienia:
Ricie
Renacie
Betty
Marcie
Joannie


Serdeczne dzięki :))
Wyróżnienie przekazuję tym wszystkim ,którzy go jeszcze nie mają ;)  ,proszę się częstować ,każdy na nie zasługuje :)

`````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

I tak trochę z innej beczki ,


Czy wy też macie problemy z wejściem na blogi ( w tym na swojego ) ?
Ja mam ogromne ,muszę próbowac po kilka razy ,ciągle wyskakuje mi strona : blogspot modules cośtamcośtam...albo jeszcze gorzej :"blog nie istnieje "  albo jeszcze gorzej " nie obserwujesz obecnie żadnych blogów " ,wyobrazcie sobie jaki szok przeżyłam :))

Pozdrawiam was ciepło i słonecznie ,bo u mnie po jednym dniu ładnej pogody znów leje niemiłosiernie .

15 komentarzy:

  1. Wszystko sprawdziłam. U mnie działą bez zarzutu:) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na razie działa, co nie znaczy, że za chwilę będzie - pewnie znowu coś 'poprawiają'.
    Gratuluję wyróżnień - zasługujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, a jaką masz przeglądarkę internetową? Może trzeba zmienić na Firefoxa lub na Operę? U mnie wszystko działa i jest ok, mam Firefoxa :) Pozdrawiam i gratuluję wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sierpień ma być słoneczny... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnień :)
    Ja też mam Firefox i jak do tej pory nigdy nie miałam większych problemów :)
    U nas pogoda była ładna od niedzieli , a dzisiaj pochmurno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jakis czas mam takie problemy wtedy musze odswiezac strone,troche to klopotliwe ale wazne ze pozniej blog dziala :) pewnie za duzo piszemy postow i nie nadazaja za nami :P

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wszystko OK ;o) Gratuluje wyróżnienia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje dziewczyny :)
    Annasza -przeglądarke mam google chrome ,do tej pory raczej nie miałam powodów do narzekań ;)
    Czarownica - własnie odswieżenie strony pomaga ,ale muszę robić to po kilka razy ,albo trochę odczekać ,i już mnie to denerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wyróżnień.Problemy miałam .Zmieniłam przeglądarkę na Mozillę i na razie spokój.
    Pozdrawiam i dzięki za udział w zabawie:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Ela, ja do niedawna miałam podobny problem. W momencie, gdy zresetowałam hasło wszystko wróciło do normy. Przysłali link w który weszłam i zmieniłam hasło - działa!!!!
    A na wyróżnienie jak najbardziej zasługujesz:)))) Zdolniacho!!!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnień!mam nadzieję, że kłopoty z blogiem przejściowe!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zasłużonego wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu, gratuluję wyróżnień:) Nie wiem, co doradzić, miejmy nadzieję, że samo przejdzie.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...