piątek, 10 czerwca 2011

Króliczki i dekoracje z soli :)




 Przedstawiam Wam cztery śliczne króliczki :)
Kilka dni temu ,jak była jeszcze piękna pogoda ( bo teraz to burze i ulewy , a na dodatek wczoraj po południu zrobiło się całkiem zimno ) króliczki postanowiły wybrać się na spacer i zrobić sobie sesję zdjęciową w plenerze :)






Jak wam sie podobaja ?
Przyznam ,że mi najbardziej podoba się przedostatnia :)

```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

Korzystając z instrukcji zamieszczonej TUTAJ zrobiłam dekoracyjne świeczniki z kolorowej soli:)


Do farbowania z powodu braku farb akrylowych użyłam farb plakatowych i tez wyszło :)
Ale schło chyba ze dwa dni .


Tak to wygląda ,cos mi się wydaje ,że za dużo białego koloru ;) Ale jak na pierwszy raz to nie jest zle :)


Pozdrawiam  odwiedzających ,komentujących i w ogóle wszystkich ;)

33 komentarze:

  1. Wow, piękne:) nie potrafię wybrać jednej:))cuda!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje kroliki maja zawsze takie slodki buzki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Modelki masz extra!!! Wszystkie piękne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te króliki masz rewelacyjne!!

    Przesłodkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie królisie są urocze i mają piekne ciuszki :-) dekoracje solne to prosty sposob a jaki efekt! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Królisie śliczne, a pomysł z ozdobami z soli ciekawy:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne. Nie mogłabym wybrać jednej królicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są ślicznie, ale jednak druga podoba mi się najbardziej. Zdolne rączki masz:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przedostatnia rzeczywiscie urocza ale ostatnia rozbroila mnie swoim usmiechem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie Ty masz fajne pomysły na ubranka :) Te narzutki z broszkami są świetne.Mi się wszystkie podobają.Ozdoby z soli wyglądają tak orzeźwiająco :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świeczniki fajnie wyszły :) ciekawy pomysł
    a króliczek nr 2 spodobał mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne króliczki. Mają to "coś" w sobie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Królicze osóbki są urocze:)
    Dziękuje Ci za miłe słowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Krolisie sliczniutkie:))a swieczniki wyszly ciekawe:))
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie dwie ostatnie wymiatają :) są boskie!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł na świeczniki genialny, a króliczki cudowne ;o) mi tez podoba się najbardziej przedostatnia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beżowy króliczek jest boski. A jeśli o kolorową sól, to chyba pierwszy raz z tym się spotykam. Super Ci wyszło. Wcale nie uważam, że za dużo jest białego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie króliczki są świetne. Urocze. I tak szybciutko i to cztery za jednym zamachem...
    Sół bardzo mi się podoba. Dziękuję za link - pewnie się niebawem skuszę na taką sól :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się druga podoba najbardziej, choć wszystkie są słodziutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja podzielam Twoje zdanie co do królisi :) Solne dekoracje też fajnie wyszły, zwłaszcza ta ostatnia mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj będzie się działo na jarmarku skoro naszyłaś tak cudnych króliśków !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie jak zwykle pikne i słodziutkie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie też przedostatnia. Świeczniki super, choć nie mam pojęcia jak je zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej,Elu-Krolinie super.Mnie tez sie przedostatnia spodobala bardzo.Podziwiam rowniez swieczki.To przeciez nielatwa praca a wyszly tak dekoracyjnie,ze chcialoby sie je...posmakowac i wypic do dna:-)))
    Caluski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  25. Króliczki śliczne:) Co jeden to ładniejszy! Świeczki również bardzo udane! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatni króliś mnie urzekł szczególnie! Faktycznie, jak ktoś wcześniej napisał, te pyszczki są wyróżnikiem ich urody i wdzięku. Mają przez to Twój indywidualny smak. Solne świeczniki bajkowe!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj Elu, nie nudzisz się Ty wcale..ciągle jakieś nowe cudeńka:-) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne:-) I króliczki i te świeczniki. Świeczniki wyglądają jak galaretki z bitą śmietaną:-)
    Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  29. ojjjjjjj...beżowa zdecydowanie najbardziej mi się podoba :) zresztą wszystkie są fajowe

    PS jakbyś chciała to mogę zacząć zbierać gazety na papierową wiklinę dla Ciebie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  30. Miło, że do mnie trafiłaś. Dziękuję. A ja dzięki temu trafiłam do Ciebie, podziwiam co robisz, a te takie dziwne hafty jednokolorowe są niesamowite.Po raz pierwszy coś takiego widziałam. Pozdrawiam i życzę dalszej miłej pracy i pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuje wam dziewczyny :))
    Nika ,gazet u mnie pod dostatkiem ,ale może byś mi ociupinkę czasu odstąpiła ? ;)) Dzięki serdeczne :)
    Beaśka witaj i dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie się najbardziej podoba druga :) Słodzizna! :D Pomysł ze świeczkami ciekawy i bardzo fajnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...