poniedziałek, 20 czerwca 2011

Jak zrobić włosy .

Przygotowałam dla Was kurs robienia włosów ,ale najpierw chcę Wam serdecznie podziękować za wasze komentarze .Dodają mi skrzydeł ,chęci do szycia a na dodatek poprawiają humor :))
Dziękuję !
Witam również moich nowych gości ,mam nadzieję ,że zostaniecie na dłużej :)

```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

A teraz tutek :

Przygotowujemy sobie tekturkę .
Zawiązujemy włóczkę w sposób pokazany na zdjęciu pierwszym,
Nitki zaznaczonej strzałką nie obcinamy -jeszcze nam się przyda ;)
Okręcamy tekturkę włóczka -ja okręciłam 32 razy ,ale wydaje mi ,że trochę za dużo,
Wyciągamy nitkę ( tę której miałyśmy nie obcinać i związujemy ze sobą końce,




Zdejmujemy włosy z tekturki.a końce zawiązujemy kawałkiem nitki lub sznurka ,żeby się nie poplątały,
następnie przyszywamy włosy przez środek głowy,oraz po bokach



                                                                         

                                                                                                                       


Teraz w sposób pokazany na zdjęciu przeciągamy tasiemkę i odwiązujemy sznurki "pomocnicze" :)


                 

Zawiązujemy tasiemkę formując fryzurę ,



I gotowe :)




 Mam nadzieje ,że kursik Wam się przyda i że się pochwalicie fryzurami :))
Pozdrawiam :)

50 komentarzy:

  1. Elu- super, wielkie dzięki!! Ale śliczny tutek! Taką Anieliczkę wyczarowałaś, że oniemiałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu świetny tutek i fajna fryzurka! Anieliczka to już w ogóle wyszła obłędna! Cudnie się prezentuje w tych groszkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe włoski...:) Dziękuję za tutka..;) Za miły komentarz także.. Pozdrawiam...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. daleko mi do szycia lalek, ale włoski sa super, tworzą mega zgrabny koczek i tutorial naprawdę fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały tutek! Przymierzam się do uszycia takiej lalki więc bardzo mi się. Dziękuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach to w ten sposob sie robi te piekne wloski. Teraz juz wiem, ale ja to jednak potrzebuje kursow obrazkowych.Dziekuje Elu jeszcze raz :-)
    Komentarz zawsze chetnie zostawie, bo piekne te Twoje prace i Anieliczka dzisiejsza cudna!!! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tutorial ale...anioł boski!
    Pewnie niejedna dusza Ci go ukradnie - ze mną na czele hahaha
    Świetny pomysł! Na prawdę! Już od dawna rozmyślałam jakby zrobić podobne..
    Mogę się powzorować?

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu pokłony do samej ziemi-dziękuje za tutka,prosty sposób ale jaki efekt!!!Ja bym nie wpadła na taki pomysł.Anielinka fantastyczna!!!
    I ja także pytam o zgodę na wykorzystanie fryzurki u moich anieliczek.Buziaki śle

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, sama bym sobie taką fryzurę strzeliła...gdybym miała długie włosy ;)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny ,pewnie,że mozna sie wzorowac ,inaczej taki tutorial nie miałby sensu :))
    Dziękuję Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny tutek- na pewno się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko! Super! Efekt powalający!

    OdpowiedzUsuń
  13. Włosy wyglądają faktycznie bardzo ładnie. Twój aniołek jest prześliczny, tylko jakoś akurat mnie rączek brakuje. Przepraszam, może tak ma być. Nie gniewaj się. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, cieszę się, ze tu trafiłam, bo już się uczę. Na pewno wykorzystam, bo wloski przepiekne, anielik tez oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie to proste :) a jakie efektowne!! Elu jesteś boska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie szyję, ale może kiedyś...
    Pomysł świetny :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo dziękuję za kursik!!!!

    :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje wam bardzo :)
    Agnes ,pewnie,ze sie nie gniewam ,powiem ci nawet szczerze,że chciałam zrobic mu ręce ,ale nie bardzo miałam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kursik i super aniołek :)
    Kursik przyda mi się, bo jakiś czas temu uszyłam anielicę i... jeszcze nie ma włosów :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na te włoski;-)
    Pozdrawiam
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  21. W życiu bym na to nie wpadła - dzięki!!! A aniołek wyszedł świetny - bardzo oryginalny, takie lubię! Masz głowę do nowych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kurs, choć sporo takich włosów wykonałam, to muszę przyznać z takim rozwiązaniem się nie spotkałam.
    Jednak w tym wypadku najbardziej podobają mi się dolne partie, czyli noooogi. Są naprawdę niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja dziękuję za kursik, może kiedyś skorzystam. Póki co oglądam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Może kiedyś mi się przyda:))na razie próbuje wrócić do haftu krzyżykowego:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny kursik.Skorzystam na bank.
    Dziękuje za odwiedziny i czułe słówka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Elu, tutek taki świetny, że może i ja się pokuszę o zrobienie takiego cudnego Aniołka, choć do szycia podchodzę jak do jeża.
    Moc serdeczności posyłam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG jaki super pomysł :) Ja ostatnio męczyłam się z takimi anielskimi koczkami. Następnym razem wypróbuję ten rewolucyjny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały kurs, dziękuję serdecznie!!!:) Teraz moja pierwsza Tilda przestanie być łysa :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za kursik, zawsze miałam problem jak ładnie uczesać moje aniołki, żeby im się włosy nie plątały!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten aniołek jest świetny! Brak rączek nie przeszkadza, te nóżki ma fajne, a włosy - cóż, można tylko piać z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały kursik przygotowałaś, aż chce się kolejna laleczkę uszyć i takie włoski jej sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nareszcie wiem! Dzięki. zapisuję do ulubionych, bo czuję, że często będę zaglądała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki Elu za tutorial. Będzie mi miło jak zajrzysz jak mi wyszły włoski :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki wymiar ma ta tekturka? Tutorial super, czekam na więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super tutorial. Mam nadzieję, że będzie więcej. Jaki wymiar ma ta tekturka, ja ucięłam na oko i coś mi nie wyszło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze ,nie mogę znalezc tej tekturki ,ale tak mniej więcej ma 15 x 20 ,lub troszkę mniej :)

      Usuń
  36. Rewelacja, tego właśnie szukałam. Zapraszam też do siebie. Wkrótce pochwalę się fryzurką tildy :)
    przytulasie-nasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. O proszę, a zastanawiałam się jak się włosy robi, a tu pokombinować trzeba. Od tego może zacznę (oczywiście jak odważę się uszyć lalę..) a potem może jakoś pójdzie..
    Pozdrawiam i chyba tu zostanę..

    OdpowiedzUsuń
  38. ..ale ze mnie ofiara...już tu jestem..

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak ja się cieszę, że tu trafiłam!!! Pomysł rewelacyjny i jaki prosty. A aniołek uroczy. Całuję Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialny tutorial. Nikt tego nie wytłumaczył i nie pokazał lepiej. Dziękuję. =)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wlasnie znalazlam odpowiedz na moje jedno pytanie :) Fajnie ,ze pokazalas jak to zrobic jak i to jest fajne ,ze z kazdym dniem coraz bardziej podoba mi sie twoj blog :) Dziekuje na pewno skorzystam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Aż się dziwię, że wcześniej nie znalazłam Twojego bloga a ten tutek jest rewelacyjny!!! Dzięki za niego :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. No, to teraz jeszcze nauczę się szyć i będzie super! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję ci bardzo, fajna metoda, dzięki niej zaczęłam wytwórstwo aniołków :)

    OdpowiedzUsuń
  45. jestem pod dużym wrażeniem!!I i w tej chwili moja Babuleńka otrzymała wspaniała fryzurkę.dzięki

    OdpowiedzUsuń
  46. Wooooow, jeszcze w życiu nikt mi tak jasno niczego nie wytłumaczył. Jestem olśniona. To magia! A efekt cudo! Baaardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...