poniedziałek, 23 maja 2011

Tytułu nie będzie bo...

..boli mnie głowa i jakoś nie mogę go wymyślić ;)

Zauważyłam ,że blogger wrócił do normy i wróciła nie tylko zaginiona notka ,ale też wasze komentarze .To bardzo dobrze :)

a dzisiaj tilda,która jest prezentem dla pewnej małej Milenki,

i jeszcze mała misia ,tez dla wyżej wspomnianej dziewczynki :)
Chciałabym,żeby się te lale spodobały :)





I jeszcze woreczek w morskich klimatach :)
Mam spory kawałek tkaniny w takie morskie obrazki,wystarczy je wycinać i naszywac ,gdzie sie chce ;)





a na koniec najlepsze :)

Wygrałam candy u INES !!!
Strasznie się cieszę ,wygrałam prawdziwe skarby :))
Ines bardzo ci dziękuję :))

Pozdrawiam serdecznie wszystkich domniezaglądających ;D

38 komentarzy:

  1. Śliczna Tilda, ma cudowną sukienke, marzy mi sie taka. Miś naprawdę uroczy:)www.ewarthome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno oba prezenty się spodobają - są cudnie uszyte, w pięknych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! śliczna Tilda i misio jest super:)Milenka na pewno będzie się cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała misia jest przeurocza, nie wypuszczalabym jej z rak gdybym taka dostala;) na pewno spodobaja sie:) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tilda piękniusia ;-)
    Prawdziwa modelka !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Tilda ma świetne warkoczyki. Jednak mnie jak zwykle podoba się misia i ma cudowną sukieneczkę.
    Materiał cudowny a worki świetny pomysł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne rzeczy tworzysz. Anielica jak z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mała ilenka będzie zachwycona.Obie piekne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś zjadło MILENCE MMMMM-już dokładam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej w candy :)
    Tilda i misiu piękne. A obrazek na woreczku jest świetny, więc śmiało szyj więcej takich gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranej ;o) mam nadzieje że głowa szybko Ci przejdzie ;o) Ta sukieneczka dla misia jest cudna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna tilda, a ten woreczek ma taki uroczy obrazek. Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lal i misia są cudne! Wiem jak pięknie i starannie szyjesz, to widać i na tych dzielach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnoscia się spodobają malej Milence,bo są urocze i słodkie.Woreczek również piękny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekna Anielica:) Gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tilda i misiek piękne i eleganckie :) Mam nadzieję,że ból głowy prędko minie ,bo mnie jak boli to dwa dni, masakra :(
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna Tilda,misiek i woreczek również :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezenty na pewno sie bardzo spodobaja! Misia zdobyla moje serce :) Gratuluje ( i zazdroszcze)wygranej w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję cukiereczków, życzę głowy bezbólowej, podziwiam Tildę i śliczną Misiankę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne szyjątka Elu,ale misia ujęła mnie pięknymi i zalotnymi oczętami:)fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  21. Anielica super:)
    Gratuluje wygranej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna tilda i równie urocza misia! Pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo jaka śliczna Misia, i ma słodką sukienkę.
    A woreczek super, ma klimat wakacyjny.
    Naprawdę super.
    Pozdrawiam
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  24. Lale się na pewno spodobają, bo są prześliczne :).

    Woreczek też fajny :).

    OdpowiedzUsuń
  25. O, jakie wspaniałości :)
    Tilda jest ekstra, a misiaczek w sukience - boski :D
    Zakochac sie mozna :]

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo wam dziekuje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, takie cudne lale to marzenie każdej małej (i dużej:) dziewczynki!:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i powiem, że piękne panienki, śłiczne Tildy..:) Pozdrawiam, Ula

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna Tilda!!!!!!!!

    misiaczek równie fajny :))

    ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja Ci,Elu skomentowalam,ale oczywiscie mialam problemy z umieszczeniem komentarza.Zlokalizowalam,ze to nie Blogger blokuje,tylko 'explorer'.Czasami tak bywa,ze robia nowe 'updates',ktore wpadaja w kolizje z poprzednimi starownikami i robi sie klops.TO jest klops swiatowy nie tylko Bloggerowy,niestety.Albo trzeba zmienic opcje na 'wyskakujace okienka',albo zmienic przegadarke na FIrefoxa,lub Chrome i juz wszystko gra:-)
    Wpadlam w dziki zachwyt nad Twoja Tilda.Jest tak cudna,ze sni mi sie po nockach.Piekna kolorystyka,swietne ubranko.W ogole te Twoje wszystkie rzeczy,ktore tu dzis prezentujesz,sa niesamowitej urody:-)
    Usciski i dzieki za wizyte-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne "uszyciówki" zazdroszczę równiutkich ściegów, nie mam do tego daru- ech.. Gratuluję wygranej, serdecznosci posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Sliczna Tilda, widac, ze masz dar w rekach... Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczności jak zwyle u Ciebie, gratuluję wygranej i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo trzeba się napracować, żeby takie cudeńka zrobić:) gratuluję zdolności!

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  35. No ja nadal mam problemy z komentarzami, ale się wreszcie udąlo i dzisaj chcialam napisac moje aktualne olśnienie...wlaśnie sobie uzmyslowilam,że bardzo przypominasz z wyglądu moją bratową:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki serdeczne dziewczyny :)
    ABily - chyba sporo jest osób podobnych do mnie ( lub ja do nich ) bo zdarzyło mi się ,że mnie ludzie mylili z inną osobą :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudna anieliczka:)
    Dziękuję za miłe słowa u mnie na blogu:)szczególnie od tak zdolnej osóbki jak TY:)
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...