sobota, 7 maja 2011

Poduchy i tilda


Coraz gorzej mi szyć ,zwłaszcza wieczorem .Oczy szczypią,łzawią ,w srodę idę do okulisty i zobaczymy ,może będę okularnicą ( takie pieszczotliwe okreslenie ) :))
Ostatnio uszyłam poszewki na poduszki :






Z tyłu maja suwak ,trochę średnio pasuje kolorystycznie ,ale i tak właściwie go nie widać ,wiec nie ma tragedii :)



Powstała też duża tilda :

i serduszko :


Mam tyle pomysłów,tyle fajnych rzeczy i tutoriali widzę na waszych blogach ,już nie wiem za co sie najpierw brać ;)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuje za komentarze pod poprzednim postem i pod tym ;))

38 komentarzy:

  1. Widzę, że praca wre ;-) mam nadzieję, że jutro zobaczę jej efekty na własne oczy ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszewki uszyłaś z naprawdę ślicznego materiału. A lalka tilda jest idealna, po prostu boska. Ma świetne rybaczki i cudne kucyki. Wszystko razem fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu,urocze poduch!Piękny ten materiał w róże:)
    Och,człowiek chciałby zrobić tyle rzeczy,a ta nieszczęsna doba ma tylko 24 godziny...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem oczarowana tilda
    nie wiem czy mnie sie kiedykolwiek uda uszyc tak piekna tilde
    pozdrawiam
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne cudności!

    Tilda, ach dzisiaj mam nadzieje uszyć swoją pierwszą ;)

    Możesz mieć alergie bo przynajmniej u mnie jest mnóstwo czegoś białego w powietrzu czyli coś pyli, kilka dni temu wstałam z tak opuchniętymi oczami że aż źle widziałam!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podusia sliczna:) a jak zobaczylam tilde to az mi zabraklo tchu;) cudenko!

    OdpowiedzUsuń
  7. i znowu nie mogę oczu oderwać- piękne poduchy, a serduszko po prostu mnie urzekło
    miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  8. Do poduszki mam tylko jedno określenie - piękna! Tak jak i tilda - super Ci wyszła. Czym zabezpieczałas materiał kwiatuszków, żeby się nie strzępił?

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga-zobaczysz;)
    Agnes dziękuję :)
    Jagna - no niestety czas zdecydowanie za szybko płynie.
    Mcdulka -uda sie zobaczysz:)
    Aga - chyba jednak nie alergia,bo jak czytam to dosłownie z nosem w książce :)
    Czarownica,Ovillo -dziękuję Wam :)
    Kasiu - ,opalałam zapalniczką ,ale nie wszystkie ,niektóre sie strzępią celowo ,że tak powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podusie i serduszka przesliczne! Tilda przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne:))i takie fajne pastelowe kolorki!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. U ciebie jak zwykle cuda:)))poszewki maja sliczny kolorek,tilda i serduszko sliczne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. podziwiam panią te cudeńka są świetne i piękne. Ja w końcu deczekałam się ukochanej maszyna z wystrczającym jednym ściegiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne motywy i Tilda.
    Może oczy szczypią Cię z powodu alergii, znam to z autopsji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace :)
    Starannie wykonane i te detale...
    Niesamowite !

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie uszyłaś i ozdobiłaś poduszki i serduszka ,a Tilda zachwycająca :)
    P.S. Możliwe,że będziesz miała okulary,bo jak ja mam przemęczone oczy to mnie jakby pieką i łzawią.No to później nam się koniecznie pokaż w okularkach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Elu! Poducha super... właśnie zauważam, że wracają kwiatowe klimaty... Tildowa lala również piękna... i myślę, że da się rozpoznać je wśród innych bo mają twoje lalki charakter i są dopieszczone w szczególe. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znowu cudności u Ciebie widzę-zachwycam się i wzdycham:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ło mamuniu! Kiedy ja dojdę do takiej perfekcji w szyciu!! :P Piękne Ci wyszły te poduchy!!! I znowu dostałam kopa motywacyjnego, żeby usiąść do maszyny ;)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Poduszki są śliczne zresztą tilda i serce też :).

    Ciekawe co Ci powie okulista. Ja na przestrzeni lat też widzę, że wzrok nie ten.Jednak przy naszych hobby trzeba oczka wytężać ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cudeńka! Poduchy prześliczne! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. U lala..ale piękna Tilda!!! A podusie takie cacane, tylko łebek przyłożyć...nasącz perfumką kwiaciane broszeczki na podulkach :-) Pozdróweczka!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dagmara,Ola,Asia -dzięki serdeczne :)
    Ewelinka -ciekawa jestem co uszyjesz :)
    Zdolnośc Tworzenia - alergia to swoją drogą ;) ale zle widze po prostu :)
    Renka -dziękuje ,witaj na mym blogu ;))
    Katarina - jak będę wyglądać znośnie to sie pokażę ;D
    IQ7,Iwonna - dziękuję Wam :)
    Louve - czasem motywacja jest bardzo potrzebna ,wiem to po sobie ;)
    Raeszka - to prawda,a do tego jeszcze dochodzi komputer i wzrok siada ;)
    Kasiu i Aniu ,Sabik ,- bardzo Wam dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne rzeczy tworzysz, naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Elu milo było Was poznać.Musze przyznać jednak,ze zaglądałam do Ciebie już wcześniej obejrzeć cudeńka ,które tworzysz i z pewnością będę nadal.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Joanna - bardzo dziękuję :)
    Alicja - Mnie również było bardzo,bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Duza Tilda to jest to! Swietna jest!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kamarek - serdeczne dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Elu, tilda cudowna, podusie takie delikatniutkie kolory- super. A z tym okulistą to lepiej późno niż wcale, bo szkoda oczęt a jeszcze się przydadzą i to w jak najlepszej kondycji, nieprawdaż?;-)Pozdrawiam wesoło, Żania

    OdpowiedzUsuń
  30. Żania - prawdaż ,prawdaż :)
    Dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Elu,podusie z ptasimi aplikacjami urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ABily - dziekuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Poduchy i serduszka superowe :) A anielica boska :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Agnes - dziękuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ela jestem Twoją fanką :)
    jak zwykle cuda i to z ptaszkiem ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna lala-szyjesz cos jeszcze? poduchy też ekstra zapraszam tez do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyję różne rzeczy ,co mi przyjdzie do głowy to szyję;))
      Dziękuję:D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...