piątek, 13 maja 2011

Normalnie się wkurzyłam .

Blogger oszalał . Ostatnia notka wzięła i zniknęła .Wasze cudowne komentarze tez ,kilka zniknęło nawet pod poprzednimi postami .Widzę ,że u Was tak samo :(
Kurczę ,a co jakis czas eksportuje bloga ,a teraz będę to robić chyba po każdej notce !
A robi sie to tak :
wchodzimy w projekt,
w ustawienia,
i na samej górze są narzędzia bloga ,klikamy eksportuj bloga,pobierz bloga i gotowe.
w razie czego mozna go potem importować ,ale nie wiem jak to działa w praktyce ,czy zdjecia też sie zapisuja czy tylko sam tekst ? może ktoś wie ?

Przypomniało mi sie ,że kiedyś ozdobiłam sobie nutkami swieczke ,a jeszcze jej nie pokazywałam :)

A to moja wczorajsza praca,znów haft blackwork:



i woreczek z tymże haftem:

Pozdrawiam i mam nadzieje ,że juz nic sie nie zepsuje :)

19 komentarzy:

  1. Mi też "pożarło"ostatniego posta i komentarze :(((
    Doczytałam że mają to naprawić i wrócić...Może jutro już będą...?
    Świeca wygląda super, a woreczek cudowny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj z bloggerem to była masakra. Też nam zniknął jeden post i trochę komentarzy, choć to nie takie wielkie straty to jednak przykro. Na pewno więc skorzystamy z rady dot. eksportowania bloga. Dzięki:) świeca i woreczek prześliczne:) Pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też strzeliło...
    Nie dało się wczoraj zrobić kopii. Zawsze po każdym poście robię. Szkoda, że byłam zbyt zmęczona, żeby pomyśleć i skopiować przynajmniej post. Gdziekolwiek!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i z tych nerwów zapomniałam dodać, ze świeca mnie oczarowała! A woreczek rozczulił :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam mocne postanowienie zapisywania kopii bloga po każdej notce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam dzisiaj u wszystkich o tym samym, czyli o pożeraniu niewiniątek. Mnie też trafiło. Dzięki za podpowiedzi, jestem noga komputerowa.
    Ptaszek jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy coś mi zniknęło czy nie, ale ciągle czytam o blogowych problemach. Trochę to przerażające.
    A co do Twoich prac to ptaszek wyszedł Ci super. Lubie ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ELu,Droga...
    To byla konieczna 'czystka' i przerwa techniczna-znam jej przyczyny.
    W dodatku moj maz,jako specjalista od serwerow mowi,ze serwery robia tylko jedna kopie dziennie i praktycznie prawdopodobnie nie zdazyly zrobic kopii ostatnich postow w niektorych blogach.MOJA OSTATNIA NOTKA TEZ ZNIKNELA-WRAZ Z KOMENTARZAMI a to boli najbardziej...
    Kopia zrobiona w taki sposob i 'export' bloga tez nie pomoze,jesli nie zdaza zrobic kopii serwerowej-nie bedzie tez jej w 'zapasie'.To niestety nie dziala,jak wlasny serwer-jestesmy wszyscy zalezni od machiny 'google' i jej obslugi a na to nie poradzi sie nic.Juz zrobilam nastepny post-moze znow dostane kilka przemilych komentarzy-na oslode tego passskudnego dnia.
    Swieczka z nutkami przecudowana-przeslodka-chyba bym jej nie zapalila nigdy,bo byloby mi szkoda:-)
    Usciski serdeczne-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie posty wracają, niestety na razie bez komentarzy..... ale może i one wrócą...?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyszedł woreczek z tym haftem!

    taki delikatny!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafcik jest piękny! Ja już bloga zapisałam, tylko muszę wejść w nawyk robienia tego po każdym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ptaszek jest ekstra :)
    Świeczka tez fantastyczna :)
    Dzięki za podpowiedź z blogiem - napewno skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie wielkich szkód nie było ale parę komentarzy też znikło ...

    Świeczka jest śliczna ale ptaszek mnie rozbroił ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję :))
    Halinko ,właśnie szkoda mi ja zapalić :)
    Zauważyłam ,że mam juz poprzedniego posta ,ale komentarzy brak ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. nuty, nuty, wszystko co z nimi związane jest tajemnicze i klimatyczne, tak jak i Twoja świeczka, która nabrała nowego innego wymiaru.

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. tyle dobrze ze posty wrocily, troszke szkoda komentarzy ale zawsze mozna wpisac sie po raz drugi;) swieczka super, jeju chyba musze cos zrobic w kierunku haftow;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny, mnie również zniknął ostatni post,ale w pomocy google sa metody odzyskiwania posta oraz komentarzy, czasem jest istotne czy zachowujecie komenty w mailach...sprawdzcie pomoc , u mnie zadzialala metoda1
    http://www.bloggertipsandtricks.com/2009/08/recover-accidentally-deleted-post-how.html i http://www.bloggertipsandtricks.com/2009/07/how-to-recover-deleted-comments.html.Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  18. ABily dzięki serdeczne ,ale ja pierdoła nie mam komentarzy w mailu ,dopiero teraz sobie ustawiłam ,żeby mi przychodziły tez na maila ,także "po ptokach " jak to mówią ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna ta nutkowa świeczka a i ptaszek bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...