poniedziałek, 16 maja 2011

Mały kobiecy zestawik i może ktoś chce książkę ?

Dzisiaj taki mały ,morski zestaw .

W jego skład wchodzą dwa woreczki :



Etui na podpaski ,troszkę inne od tych,które szyłam do tej pory,

Tak wygląda rozłożone ,zmieszczą się dwie podpaski :)



etui na chusteczki higieniczne ( na 10 chusteczek )

I zawieszka :


A gdyby komus bardzo,bardzo przypadło do gustu ,to zapraszam TUTAJ ;)


I jeszcze na koniec : Może ktoś chciałby ode mnie książkę A.Christie pt."Świadek oskarżenia" ?
Robiłam ostatnio porządki w swojej biblioteczce i okazało sie ,że mam takie dwie.
Aha ,książka jest używana tzn.czytana przeze mnie i inne osoby ,ponieważ pochodzi z antykwariatu .Oczywiście oddam za darmo :)
Także jeśli ktos byłby chętny to proszę o komentarz :) -----Nieaktualne ,książka pofrunęła do IWONY
Pozdrawiam ciepło :))

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam morskie motywy. Śliczne wyroby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiazke bardzo bym chciala poniewaz uwielbiam A.Christy a tej jeszcze nie czytalam. Zestawik morski bardzo pomyslowy. Pozdrawiam Ivona.

    OdpowiedzUsuń
  3. creationsiwony- podaj mi w takim razie adres swój na maila ,z przyjemnościa ci wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te woreczki. zestaw w sam raz na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny zestawik - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wakacyjny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wykonany zestawik :)
    Bardzo fajny motyw.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw w sam raz na wakacje, za którymi chyba już wszyscy tęsknią:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko bardzo fajnie i pomysłowo uszyte :) i na czasie,bo niedługo lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik jest rewelcyjny! Ten motyw ze sznurkiem fajnie wyszedł. Etui na podpaski też wyszło bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny zestaw! pierwszy woreczek mi szczególnie sie podoba! no i podpaskowniki są fantastycznym pomysłem, ciągle mam uszyć i jakoś czasu brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancki zestawik w sam raz na wakacje ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowy zestaw :-) miłego dnia Elu..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie Elu...morski zestawik na czasie już niedługo- letnią porą:-) Na podpaskownik mam jeszcze trochę czasu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uszyłaś same cudeńka :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw i mi się bardzo podoba!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestawik przecudny:)

    Agathę Christie uwielbiam, ale tę książę stety-niestety już mam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny komplecik.Bardzo pomyslowe prace.Super.Pozdrawiam cieplo i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...