poniedziałek, 30 maja 2011

Chwalę się :))

Dzisiaj się chwalę i to podwójnie :)

Na początek piękne koronki od INES ,które dotarły do mnie juz dzisiaj .
koronki są naprawdę cudne, obejrzałam wszystkie naraz i każdą z osobna i jestem nimi zachwycona :)





Dostałam jeszcze przemiły dodatek do prezentu :)
herbatki ,kawki,słodycze ,te ostatnie ,to ledwo udało mi się obronić przed moim synem :D Po zrobieniu zdjęcia zniknęły w mgnieniu oka :)
A w tę fajną czerwoniutką kosmetyczkę zapakowane były wszystkie koronki :)

Ines - serdecznie Ci dziękuję ,sprawiłaś mi wiele radości :)



```````````````````````````````````

Muszę się jeszcze pochwalić ,że wygrałam candy u KSIĘŻNICZEK ,
Cieszę sie przeokrutnie i bardzo Wam dziękuję dziewczyny !!!

Ostatnio dopisuje mi szczęście i oby tak dalej ;D

Pozdrawiam Was serdecznie :))
Podpisano : szczęściara :)

21 komentarzy:

  1. no to teraz czekam co z nich stworzysz:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściaro ;o) same cudeńka dostałaś ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe krajki i koronki !!!
    Farciara jesteś i oby tak dalej !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobne tytuły postów mamy :)
    Prezenty superanckie.
    Niech szczęście Cię nie opuszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prezenciki:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cala przyjenosc po naszej stronie :)
    buziole
    Mcudlka

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję dziewczyny :)
    Ines - juz mam pare pomysłów :)
    Mcdulka - oj na pewno po mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty! Gratulujemy!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie wspaniałości. Gratuluję wygranej!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęściaro:-) Też bym się cieszyła z takich prezentów.. Pozdrawiam słonecznie
    PS: dziękuję za miłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezent. Jestem ciekawa co z nich stworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz szczescie! Za duzo go masz - podziel sie;)
    P.S. pomogla zmiana przegladarki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostalam przesylke od Ciebie, serdecznie dziekuje za ksiazke i wspaniale serduszko. Pozdrawiam. Ivona

    OdpowiedzUsuń
  14. Koronki piękne też jestem ciekawa co z nich wyczarujesz :).Gratuluję kolejnej wygranej i dziękuję za wizytę u mnie i za każdy tak miły komentarz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo dziękuję :)
    Creationsiwony - cieszę ,sie ,że książka bez przeszkód dotarła :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...