sobota, 30 kwietnia 2011

Znowu misz-masz

Na początek wycinanka :)
Znalazłam w internecie szablon na aniołka .właściwie nie wiem jakie jest przeznaczenie tych wycinanek ,ja połączyłam nitkami i powiesiłam na lampie ,ozdabiają teraz pokój syna mego ;)
To chyba pierwsza i ostatnia wycinanka ,to nie na moje nerwy jednak ;)
Ale przyznaję ,że podoba mi sie to co wyszło .



Spodobało mi się tworzenie broszek .
Poniżej efekty :)



Te dwie poniżej powstały z pięknych tkaninek które kupiłam TUTAJ
Kupiłam dawno temu ale szkoda mi było pociąć ;))








Wszystkie razem :



I jeszcze na koniec serce w różowościach :

Dziękuję za komentarze ,pozdrawiam nowych obserwujących i życzę udanej majówki i duzo odpoczynku :)

20 komentarzy:

  1. Jej, jakież piękne te brosze..takie delikatne..urocze naprawdę.Pozdrawiam i udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, broszki są świetna :) Co jedna to ładniejsza :D
    Serduszko też jest ekstra :]
    Ale aniołek - mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności. I wycinanka, broszki i serduszko wyglądają rewelacyjnie. Broszka w kropeczki najbardziej mi się podoba. Muszę zrobić sobie taką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Broszki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie, woale i filc. Właśnie nie wiedziałam jak wykorzystać tęczowy szyfon, podpowiedziałaś mi rozwiązanie. Nie martw się nie popełnię plagiatu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszki piękne. Wszystkie akurat wspaniale pasowałyby do moich ubrań. Chyba też muszę się wziąć, bo zapięcia leżą u mnie od dawna i czekają.
    Te wycinanki są wspaniałe i gratuluję cierpliwości, ja bym tyle nie miała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same slicznosci u ciebie:))Cudne broszki stworzylas:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny aniołek.

    Broszki są śliczne ale serduszkiem jestem oczarowana :).

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko śliczne, piękne ale serduszko podoba mi się tak bardzo że chętnie bym spróbowała zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wycinanka perfect :) a brochy i serduszko śliczne :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Na moje nerwy to ta wycinanka też by nie była. Ale efekt naprawdę bardzo łany jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko cudne! Elu, nie dość, że jesteś wszechstronnie uzdolniona, to jeszcze pracowita jak mróweczka:) Brawo! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę cierpliwości przy wycinaniu, ale efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta zawieszka, jest fantastyczna. Broszki też mają swój urok. Zdolniacha z ciebie :). pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne broszki:) widze ze masz reke do wszystkiego:) oj zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za życzenia:)
    Oj ta w groszki brocha jest powalająca.
    Gratuluję cierpliwości przy wycinance.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wycinanka swietna i jak precyzyjnie wycieta!
    Broszki piekne, a najpiekniejsza szara!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudeńka naprodukowałaś te broszki są śliczne :) i cała reszta też :)Zawieszka z aniołkiem jest bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten różowy kwiat w grochy jest po prostu cudny!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...