czwartek, 21 kwietnia 2011

Wesołych Świąt :)


Z okazji zbliżających się świąt ,życzę Wam smacznego jajeczka,mokrego dyngusa i niech te swięta upłyną Wam w ciepłej,rodzinnej atmosferze :)
Wesołego Alleluja !

~~~~~~~~

Na tę okolicznośc zrobiłam nawet moja pierwszą karteczkę :) Wykorzystałam jajo blackwork,które juz wcześniej pokazywałam ,
Patrzcie na nią z przymruzeniem oka , bo ja co na nią spojrzę,to mnie smiech bierze :)
Dziś nawet mąz spytał mnie " a co to jajko takie krzywe ?"
Jak szyłam to było prosto,dopiero potem sie okazało ,że jednak nie ;))
Pozdrawiam serdecznie :)

28 komentarzy:

  1. Elu, naprawdę jest śliczna! W ogóle pięknie ci wychodzą te hafty, aż pozazdrościć tej umiejętności:) Kiedyś poprosimy o radę i może też spróbujemy:) Dla Ciebie i Twoich najbliższych również życzymy wszystkiego dobrego na Święta, spokoju ducha oraz wiele, wiele radości, ciepła i optymizmu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jak na pierwszy raz to prawdziwa rewelacja !
    Super karteczka w energetycznych kolorkach !

    Dla Ciebie i całej Twojej rodzinki najlepsze życznoka świąteczne.

    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za odwiedziny na blogu i miły komentarz :-) Karteczna piękna.. pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Elu!
    Ten typ haftu zachwyca mnie swoją delikatnością:-)

    Na Święta życzę Ci dużo ciepła rodzinnego i radości! Słonka chyba nie zabraknie, także po Dyngusie się osuszysz ;-)

    Do miłego!

    Sabi

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego na święta, odpoczynku, spokoju :) A Karteczka śliczna:)
    Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka wyszła Ci świetnie :)
    Życzę Ci również zdrowych i pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka śliczna! lekki przechył zaplanowany artystycznie i taki powinien być :-))
    Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka boska! Pierwsza? - nie wierzę ;o) Zbyt piękna, aby być pierwszą ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego ! radosnych i spokojnych Swiąt w rodzinnej atmosferze

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieki,Elu-Tobie tez Wszystkiego Naj...Zdrowych i Wesolych Swiat Wielkanocnych-Halinka- tym razem z polncy Danii-ze Skagen,gdzie wypoczywam do poniedzialku.
    Usciski i Calusy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesolych Swiat:)
    oby slonce swiecilo przez caaly dzien
    Karteczka sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych świąt i smacznego jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka jak na pierwszą to wyszła świetnie :)Zdrowych,radosnych,pogodnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie rodzinnym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokaz mi palcem gdzie jest krzywo, bo nie widze :) Swietna kartka!
    Zdrowych i radosnych swiat dla Cibie i Twojej Rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam nie widzę krzywizny i bardzo mi sie podoba!
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Elu,bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe słowa.
    Karteczka urocza.Śliczne są te Twoje hafty, zresztą jak wszystko co robisz :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę jeszcze raz zdrowych,spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadzieji i miłości. Radosnych i wiosennych chwil w gronie najbliższych i przyjaciół oraz Wesołego Alleluja!!!życzy -Peninia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuję za mile zyczenia i rownież spokojnych i radosnych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Radosnych i spokojnych Świąt!
    Dziękuję za życzenia od Ciebie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję, a ode mnie-Pełnych spokoju i nadziei Świąt Wielkanocnych
    oraz dobrego wypoczynku i wiosennego nastroju życzy Karina z rodzinką:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdrowych i słonecznych Świąt Wielkanocnych!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego na Święta, a także na każdy poświąteczny dzień.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych Świąt Wielkiej Nocy.. Ula z rodzinką.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesołych Świąt, mile spędzonych z rodziną :)

    Pozdrawiam :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za życzenia i jeszcze raz przesyłam od siebie.
    Piękne wiosenne jajo, bardzo lubię ten rodzaj haftu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrowych, pogodnych Świąt spędzonych w gronie rodziny:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję za zyczenia i również życzę wspaniałych Świąt
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...