wtorek, 26 kwietnia 2011

Takie tam różne ...;)

Witajcie po świętach :)
Bardzo Wam dziękuje za wszystkie życzenia !
Pokaże Wam dzis moje zabawy z papierem transferowym .
Wykorzystałam wzorki z Graphics Fairy
Niestety za bardzo nie mogłam poszaleć ,bo miałam tylko jeden arkusz tego papieru,
Na początek serce :


Woreczek :





Następny woreczek:


Fajna sprawa z tym papierem ,naprawdę :)

A tutaj juz fotki z naszego lanoponiedziałkowego spaceru :)
W tym roku sie tak nie spinałam na święta i chyba dzięki temu były to jedne z fajniejszych świąt :)
Takie piękne krajobrazy mam w swojej okolicy :















W oddali widać mojego syna :)

Pozdrawiam serdecznie :))

25 komentarzy:

  1. jeszcze trochę i skuszę się na ten transfer:D kurcze fajnie to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :) właśnie rozmyślam nad kupnem tego papieru :) ciut to drogie, ale co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyszły te woreczki! A krajobrazów pozazdrościć! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na to, że fajna zabawa z tym papierem transferowym. Przyznam, że się nigdy nie bawiłam nim. Efekty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widoki genialne! Koło mego ogródeczka podobne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu przecudniaste woreczki zrobiłaś;

    OdpowiedzUsuń
  7. Serce i woreczek są superaśne! Widzę, że Ci się spodobało, więc pewnie będą kolejne cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne woreczki!!! ... i masz gdzie pospacerować... pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja wyszło!

    dasz mi linka jak to się robi i gdzie można kupić ?

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i Ela znowu nam cuda wyczarowała :)Super to wszystko wyszło :) Widoki zachęcające do spacerów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podaje ci mój e-mail awlk@poczta.onet.pl
    jutro poszukam w sklepie, ale to na zwykłej drukarce drukujesz?

    no nie mogę się nadziwić super to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu,Kochana,czego się nie dotkniesz pięknie wychodzi!Serduszko urocze!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Woreczki wyszły fantastycznie. Zdolne łapki, oj zdolne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu kochana fantastycznie Ci to wszystko wyszło i to z jednego arkusza!!!a co będzie gdy Ci wpadnie w twoje zdolne rączki większa ilość tych sprytnych karteluszek.

    OdpowiedzUsuń
  15. jej jakie cudenka :)
    ale u Was slicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne woreczki. Sama już dawno kupiłam ten papier (a w zasadzie jedną kartkę), ale jakoś jeszcze nie mam pomysłu co nadrukować. Może dzięki Tobie wreszcie się za to wezmę. Szkoda tylko, że ten papier jest taki drogi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy powstały mój faworyt to zdecydowanie fioletowy woreczek. A okolica spacerowa naprawdę urocza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne masz widoczki, nic dziwnego, że masz taką wenę twórczą:-) Bardzo ładnie i stylowo. Ja do tej pory papier transferowy wykorzystywała do naprasowanek na dziecięce koszulki:-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Woreczki i serducho wyszły fantastycznie :)
    A widoczki -zawsze radują serce na wiosnę prawda? Pięknie jest jak wszystko budzi się do życia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W cudnej okolicy mieszkasz! u mnie tylko piasek i sosny.. :) Jak zwykle uszyłaś piękne rzeczy, woreczek z grzybkiem mnie normalnie rozczulił:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękności! Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga: http://cyberjulka.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne prace... mogłabyś zdradzić jak się pracuje z tym paierem transferowym?
    efekt wyśmienity!!!
    (mój mail: jola_kozicz@o2.pl)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Elu, zabawy jak najbardziej uwazam za udane, fioletowy woreczek jest cudny. Bosko masz kolo siebie, piekne okolice, usciskuje, Zania

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyobraź sobie że nie jestem w stanie kupić u siebie tego papieru!!!!

    Chodze za nim od kiedy zaraziłaś mnie ;) swoimi cudnymi pracami i wysłałaś e-mail i nic!!!

    Wkońcu zamówiłam sobie 5sztuk w internecie, no tragedia, mówie ci i jeszcze babsko w papierniczym prychło na mnie z tekstem:

    - to już nie jest modne, nikt od dawna o ten papier nie pytał.

    no by ją! nie dokończę... ;)

    już nie mogę się doczekać przesyłki a tu jeszcze tyle dni wolnych!

    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  25. oj ja też się chyba skuszę:)sezon na grzybki się zacznie i ten woreczek urzeka,oj przydałby się przydał:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...