poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Proste i modne szycie

Witajcie :)
Dzisiaj podzielę się z Wami pewną książką -poradnikiem pt."Proste i modne szycie"
Dostałam ją do przetestowania ,co też w weekend uczyniłam :))


książka jest fajną pozycją dla osób ,które zaczynają swoja przygodę z szyciem odzieży,ale ja,(chociaż jak już wiecie kończyłam szkołę krawiecką) też znalazłam coś dla siebie ,a właściwie przypomniałam sobie kilka rzeczy dzięki temu poradnikowi :)


Książka zawiera 350 stron praktycznych instrukcji i wskazówek m.in. szycie z dzianin,wszywanie suwaków,szycie różnego rodzaju kieszeni ,kołnierzyków i mnóstwo innych rzeczy ,a wszystko jest przejrzyście opisanie i zilustrowane :)


A gdyby ktoś chciał to TUTAJ poradnik można nabyć drogą kupna ;))

Pozdrawiam serdecznie :)
Ps.W następnej notce będzie tutek na zawieszki z płyt CD ,bo sie zmobilizowałam i zrobiłam :))

Edycja:
Taki mały dopisek jeszcze :))
W komentarzu Agata podała link do konkursu w którym mozna tę ksiażke wygrać ,wystarczy przesłać wielkanocna ozdobę :) Szczegóły TUTAJ

14 komentarzy:

  1. możesz wygrać taką
    tutaj http://www.galerialucznik.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. O ! A to ciekawe ,gdyby nie to,że już ją mam,to może wzięłabym udział :))( no i gdybym miała trochę więcej czasu,żeby coś oryginalnego wymyślić i uszyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. O dzięki za podpowiedź dziewczyny! Czyli podsumowując - warto ją mieć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu i Aniu,myslę ,że warto jeżeli ktoś szyje odzież , chociaż mozna te instrukcje wykorzystać tez do ubranek lalkowych ,czemu nie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam na początku mojej przygody z szyciem. Ubrań za dużo nie uszyłam, ale naświetliło mi wiele. Jestem samoukiem, więc nie wszystko było dla mnie takie oczywiste. Do tego te przejrzyste obrazki. Dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za te opinie. Chyba spróbjemy szczęścia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja stałam się zadowoloną posiadaczką tej książki, ale ...w wersji elektronicznej. Gdybym miała większe możliwości zakupu, napewno zrobiłabym to bez wahania. Myślę, że naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba źle podlinkowałaś bo nie wskakuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę dałabym sobie głowę uciąć ,że dobry był link,bo sprawdzałam .
    Chciałam zmienić ,a tu zonk,bo konkurs zniknął z tej strony ,a miał być do 30 kwietnia ,w zakładce konkursy też go nie ma .
    Ja juz nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też szukałam niewiem o co chodzi
    ide wystłać do nich maila

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem co Ci odpiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny potrzebujecie jeszcze linka do konkursu http://www.galerialucznik.pl/pl/n/14

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki dziewczyny , zmieniłam i powinno działać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za link, chyba skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...