poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Prezenty i ślimak :))

Troszkę się już ogarnęłam,bo jak tyle osób zdrowia życzy to nie sposób chorować :))
Bardzo Wam dziękuje za wszystkie miłe komentarze :)
A dzis na dobry początek pochwalę sie zawieszkami jakie dostałam od KASI
Są piękne i bardzo duże .Już znalazłam im miejsce :))I jeszcze dostałam karteczkę z miłymi słowami :))
Kasiu bardzo Ci dziękuję ,sprawiłaś mi ogromną radość :))
Ja wysłałam Kasi zawieszki z płyt CD .Ale,że mam w zwyczaju robic zdjęcia bezpośrednio przed wrzuceniem na bloga,to zdjęc nie mam :)
A takie cudeńka dostałam :



Na koniec taki sobie wesolutki ślimaczek ,którego najpierw narysowałam na kartce,a potem uszyłam:)





Ślę serdeczne pozdrowienia :))

30 komentarzy:

  1. Jaki on słodki:) Elu, ślimak jest po prostu przecudny! Niezwykle radosny i sympatyczny! Uroczy! Również piękne zawieszki dostałaś:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam jajkowe zawieszki od Kasi:D A pani ślimaczkowa to nieźle się wystroiła:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ten ślimak się uśmiecha, to aż nie sposób nie odwzajemnić tego uśmiechu, tak więc siedzę i uśmiecham się do monitora ;-)Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak,tak z tym zdrowiem to racja;)szkoda czasu na chorobę.A ślimak przeuroczy!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślimaczek jest fantastyczny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślimaczek cudowny!!! Piękny i radosny:) Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty, a ślimaczek cudo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeuroczy slimaczek:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko pana slimaka na randke brak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ślimak pierwsza klasa :D
    Uśmiech ma boski :)
    A cały jest po prostu cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałaś fajne jajuszka :).

    Ślimaczek rozłożył mnie na łopatki. Jest rewelacyjny. Jakby było komuś smutno, a tylko na niego spojrzy to buzia sama się śmieje :).

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki fajny ten ślimaczek:)taki wesoły

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu ale masz rewelacyjne pomysły:) A ślimaczek słodziutki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani ślimaczkowa jest cudowna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślimaczek super taki radosny na poprawę humoru i ten materiał w różyczki i koronki śliczne.Jaja też super.Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślimak totalnie radosny. Mnie aż tak rozanielone się nie udały. Witaj wiosno!

    OdpowiedzUsuń
  17. slimak slimak pokaz rogi ;) slicznosci !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Po ogrodzie takie chodzić by mogły zamiast tych czarnych obrzydliwców bez skorupy! Bardzo optymistyczna ślimaczyca :)
    Jeszcze raz dziękuję Ci za cudną (dla mnie!) wymankę :)*

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki cudny ślimaczek musi mięć parkę... pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana bardzo się cieszę,że czujesz się już lepiej.Tak trzymaj :)
    To co zrobiłaś dla Kasi oglądałam na jej blogu. Cudeńka :)
    Ślimaczka urocza! Taka radosna, optymistyczna, super!
    Pozdrawiam cieplutko i wiosennie
    PS.Bardzo dziękuję za ostatni komentarz u mnie.Ja do Ciebie też BARDZO lubię zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne prezenty! a ślimak jest tak radosny że nie sposób się nie uśmiechnąć jak się go widzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pisanki ladne, ale slimaczek rzeczywiście taki wesoly i optymistyczny, jak ty to zrobilaś???Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisanki, znaczy jajkowe zawieszki:*

    OdpowiedzUsuń
  24. "taki sobie ślimak" a ja się głowię, jak udekorować pokój Małej...
    ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna pani ślimaczyca;-) ten wdziek i powab... wstazeczki, koroneczki, kwiatuszki...sunaca pieknosc ;-)pozdrawiam serdecznie Elu, Żania

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne prezenty dostałaś,a ŚLIMACZEK PRZECUDNY,koronki,różyczki na muszli bomba,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. ojeja :) przepiękne Pani ma tu cudeńka
    ślimaczek jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...