poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Partner dla ślimaczycy i zajączki :))

Dawno mnie nie było( prawie tydzień),tzn.na swoim blogu,bo do Was oczywiście zaglądałam .
To chyba ma nawet jakąś nazwę .Uzależnienie ,czy jakoś tak ;))

Uszyłam partnera dla Ślimaczycy
Dziewczyny ,które szyjecie ręcznie z filcu-podziwiam Was ! Ja uszyłam tylko kapelusz i miałam serdecznie dosyć :)
I jeszcze takie zajączki na patyczkach :



a poza tym ogarnęły mnie świąteczne przygotowania ,ale ,że w tym roku w niedziele Wielkanocną idziemy na chrzciny ,to trochę odpuszczam i wrzucam na luz ;))
Pozdrawiam :))

32 komentarze:

  1. jeej ale uroczy i dostojny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusik pierwsza klasa:)
    Wesołych świąt Wielkiej Nocy
    życzy Malutlka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no boskie po prostu :))))
    Ślimak wesolutki a króliczki bombowe. Nawet miałam podobne robić ale jakoś zarobiona jestem w "starych" sprawach więc tylko podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mistrzynią takich form! Ślimak jest odjazdowy, a zajączki urocze!
    Acha - i donoszę, że przez Ciebie uzależniliśmy się z mężem od herbaty miodowo-imbirowej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i urocze! Zarówno ślimak jak i zajączki. I chyba masz rację - to uzależnienie, ja też tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam do Ciebie zaglądać. Robisz fantastyczne i oryginalne rzeczy. Zajączki są przepiękne i słodziutkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. No jestem zakochana w tych zajączkach - superaśne ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślimak jest świetny, a jego uśmiech rozbrajający. Choć zajączki też są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super slimak, elegancik:))a zajaczki czadowe:)))
    Wesolych Swiat Wielkanocnych zycze:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancik jak się patrzy. Patyczaki świetne, super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten pan ślimaczek, zajączki też fajniutkie :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne
    gromadka zajecza cudna

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne szyciaki :D a czy ja mogę uśmiechnąć się o schemat na soooowę? prooooooooszę:D

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba nowego nic nie napiszę CUDO! :)
    uśmiech ślimaka jest po prostu boski a zajączki odjazdowe! super kolory super prace :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki kawaler:) Muszka i kapelusik super:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki dziewczyny :))
    Kasiu ,cieszę sie ,że Wam smakuje ,my tez bardzo ja lubimy :)
    Ines-poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pan ślimak jest uroczy !!!
    Zajączki bardzo wiosenne !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Pan przystojniak bardzo dostojnie się prezentuje:))) Zajączki rownież mnie zauroczyły!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajączki są przesłodkie :)
    A jak dumnie się prezentują :]
    No a Pan Ślimak - elegancji i dostojny - super :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jej przystojniaka sprawiłaś! No, no! Króliczki są urocze! Takie wiosenne. Pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślimakowa pewnie się zakocha :) Zajączki bardzo ładne i takie wiosenne , w sam raz do koszyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No cudne po prostu:-)a na luz czasem naprawdę warto wrzucić:-) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za życzenia ...Tobie też przesyłam życzenia zdrowych, spokojnych świąt....
    Bardzo urzekły mnie królisie...śliczne są:)
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  24. Slimaczka z checia zaprosilabym do siebie:) kroliczki rowniez sa przesliczne:)
    nienawidzemojego uzaleznienia;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pan slimak jest swietny !!! A kroliki to majstersztyki :) pozdrawiam i zycze wspanialych swiat !

    OdpowiedzUsuń
  26. Pan ślimak - prawdziwy dżentelmen;) Nic dodac nic ująć. A królisie przesłodkie. Oj, masz talent do takich słodziaków:) Pozdrawiam wiosennie!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny ślimak! A te króliczki...! Czysta słodycz! Pozdrawiam!

    Cyber Julka
    http://cyberjulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wystrzałowy ślimak. naprawdę. zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zajączki są naprawdę fajne.
    A ślimak ma cudny melonik! i rozbrajający uśmiech od roga do roga (bo uszu chyba nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz niebywaly talent.poprostu bajka i raj dla oczu.pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...